Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:41.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. voor de oude rotten

Dit onderwerp heeft 280 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 28-11-2011 10:17.

[ voor de oude rotten - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?
    Wil je herinneringen ophalen?
    doe dat dan hier!

Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.

7654345678 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21 met 1%: ivm oude forumarchief hahaha

Poll: hoe lang ben je al lid van het forum?

148 stemmen in totaal.

Breng een stem uit

1. Wanneer ben je een oude rot?

Zo is das (JM Pfaff)

2. als je je zelf zo voelt..

3. quote:
    louisavuitton schreef op 15 juli 2010 @ 21:37:
    Wanneer ben je een oude rot?
    Als je topic over de Pfaffs opent. 8-P

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

4. Tjonge, wat een bron voor tweedeling.

Als iemand zijn ware gezicht laat zien, heb er dan vertrouwen in dat je de waarheid ziet.

5. Ik beschouw mezelf wel als oude rot ja. ben even weg geweest maar weer terug. Kan niet zonder mijn forum-dinnetjussss ( brr)

6. 7,5 jaar
    Ooit begonnen onder de nick 'lente-met geboortejaar', en heb, om tijdelijk anoniem te zijn, ook de nick 'het_juweel' gehad.

crini wijzigde dit bericht op 15-07-2010 21:51 met 125%
    Whatever, I do what I want

7. Als je HPL mist ?

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

8. Op het oude forum was ik ongeveer 1,5 jaar actief onder de nick: Zuigwortel, sinds het nieuwe forum kon ik niet meer inloggen onder Zuigwortel en heet nu dus Zuigstengel. :)

Een schizofreen vragen: Wie hij wel niet denkt dat ie is, is nooit grappig.

9. Ik weet niet meer precies hoe lang ik al hier rondhang, maar toch zeker wel 10 jaar. Ik heb even een andere nick gehad, maar ik werd herkend en omdat ik anoniem wilde forummen, heb ik uiteindelijk een nieuwe aangemaakt.

10. Ik ben geen oude rot (1 jaar) maar voel me wel zo. Ik herken nl. heel veel forummers. Ik kan ze linken aan bepaalde onderwerpen, hilarische opmerkingen, lieve uitspraken, mn ergernissen (zij over mij en ik over hen).

Het voelt goed!

11. Jonge rot hier, van ruim een jaar. Maar dat telt zeker niet X-D

12. Over 5 dagen ben ik įl twee jaar lid!

Ik dacht zelf dat ik veel langer lid was, maar dat komt misschien doordat ik in het begin niet zoveel postte.
    Als ik vakantie heb ben ik forumactiever.

En toch kan ik het niet laten om na een drukke dag toch nog ´s avonds even te kijken....

Ik moet mezelf ervoor behoeden om een forumlijk te worden 8-P

Arthemis wijzigde dit bericht op 15-07-2010 21:55 met 18%
    Viva naar de knoppen.

13. Ik heb net gekeken, 1 jaar en 96 dagen. Te jong om mee te lullen met de oudjes. ;-)

Belangrijk zou ik mezelf niet willen noemen. Maar ik ben er van overtuigd dat als ik niet geboren zou zijn, iedereen zou willen weten waarom niet.

14. Ik ben ook een oude rot.

Should I believe that I\'ve been stricken? Does my face show some kind of glow?

15. Oh ik heb trouwens al wel een login van jaren terug, maar geen idee meer waarom ik die ooit heb gemaakt. Ik ben pas maart vorig jaar gaan lezen en reageren.

16. quote:
    Of Antonio mist kent.

Koffie?

17. quote:
    delphicat schreef op 15 juli 2010 @ 22:01:
    Oh ik heb trouwens al wel een login van jaren terug, maar geen idee meer waarom ik die ooit heb gemaakt. Ik ben pas maart vorig jaar gaan lezen en reageren.
    Oho je bent gewoon een dubbelnickster! >-D

Viva naar de knoppen.

18. Hier nog een ouwe.
    10 jaar and still counting. Ik kwam hier op mijn 18e voor het eerst. Schreef mee op een topic van een man met liefdesverdriet :-p

Ben blijven plakken en werd gevraagd als engel toen ik 24 was en ben sinds kort eindelijk ( :-p ) afgelost als Benjamin der Engelen.

19. Ik ben rot van binnen?

Ik heb verschillende nicks gehad en kwam op het forum binnen toen de bannen regen van Sanne los ging. Dat was zo vermakelijk dat ik ben blijven hangen. Ook nog lid geweest van een underkoffer groepje met wilde plannen!

Geen idee in welk jaar de rel der rellen was, waaaaaay back iig.

I\'m an Angel! Honest! The horns are just there to keep the halo straight

20. Kun je eigenlijk ergens precies zien hoe lang je lid bent?

Zelf denk ik al een jaar of 8 a 9.
    Inderdaad nog het oude zwart/witte forum.

Frankly my dear, I don\'t give a damn

21. Jong ding, oude rot. X-D
    Ben er +/-10jr, maar denk dat de meeste me niet kennen. Ben nogal versnippert aanwezig op de pijlers.

22. quote:
    Arthemis schreef op 15 juli 2010 @ 22:02:
    [...]

Oho je bent gewoon een dubbelnickster! >-D
    Neeeeee, ik bedoel dat ik deze nick jaren geleden heb aangemaakt :-d

23. quote:
    PattiPage schreef op 15 juli 2010 @ 22:04:
    Geen idee in welk jaar de rel der rellen was, waaaaaay back iig.
    Dat was in 2004, want ik was toen net Engel X-D

24. Ook al vanaf het begin aanwezig, jaar of 11 denk ik (mijn zoon was er net, die is 11) en waarom ik er nog steeds ben? Ik kan niet tegen verandering :)