vrolijk topic

01-10-2014 11:08 24 berichten
Het heeft niet echt een rede (of misschien ook weer wel maar dat is een lang verhaal...) maar ik wil even delen met jullie dat ik erg vrolijk ben vandaag.

Nog meer vrolijke mensen of moet ik een paar mopperpotten ff opvrolijken ??



He ik heb echt een goede dag vandaag. Hoop dat ik mensen aan kan steken die dat nodig hebben...



Alle reacties Link kopieren
Hier heb je vast een vrolijk liedje erbij...



http://youtu.be/y6Sxv-sUYtM
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ha leuk, vrolijke liedjes (dan ga ik straks helemaal stuiteren...)

Heb deze in mijn hoofd:

http://www.youtube.com/watch?v=3OTTgH-sNmw
Hier ook een goede dag Geen uitbundig vrolijke bui, maar heerlijk tevreden dagje thuis en nog 9 dagen vakantie met leuke dingen in het vooruitzicht
Ik ben ook heel vrolijk ! De introductie van ons nieuwe katje aan onze dikke mopperkont gaat echt heel goed! Ik hoop ze over 2 weekjes tegen elkaar aan te zien slapen . Het was nogal spannend, omdat Bunker in het asiel niet met andere katten kon. Het scheelt wel dat de kleine nog een kitten is . Minder bedreigend voor Bunker.
Mijn dag is blech. En het is REDEN met een N op het eind.
HOERA! Het is vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel vrolijk! Oktober is begonnen! en over 32 dagen ben ik als het goed is mamma! Kan niet wachten op mijn kleine man
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:Annapalona schreef op 01 oktober 2014 @ 12:23:

Mijn dag is blech. En het is REDEN met een N op het eind.



Nou en Ik ben vrolijk dus ben ik vrolijk. Punt aan, punt uit...



Gisella: dat snap ik, nog ff volhouden..!



Mevrouw met kleine katje: rustig de tijd geven. Oude kat moet wel even wennen aan de 'indringer' in zijn terratorium.

Leuk he, kleine katjes. (vind ze niet perse leuker dan als ze groot zijn, het is best veel werk, een kleintje, maar ook wel schattig..)



Voor wie niet vrolijk is: alsjevous! http://www.labsters.nl/wp ... s/2013/12/Veelbonbons.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag zo vrolijk.



http://www.youtube.com/watch?v=lFqRTo5yJBk
Power to the people


Ik hou van Alfred!!



Een nieuwe dag en ik ben weer vrolijk!

Zal ik maar eens uitleggen wat de diepere rede daarvan is ?

Nee doe ik niet, kort samengevat: mijn hele leven is sinds een paar maanden 180 graden gedraaid (en dat gaat waarschijnlijk nog wel even door). Heel eng maar het voelt steeds beter!

(te merken aan het feit dat ik sinds deze week ineens giga goed in mijn velletje zit...hoppaaa!!)



Zijn er nog mensen die opgevrolijkt moeten worden?

U kunt zich melden bij de opzichter...
Het gaat hartstikke goed , ze hebben vandaag voor het eerst gespeeld! T'is zo schattig!



Ik vind een kitten ook niet per definitie leuker. Mijn voorkeur gaat in principe altijd uit naar een volwassen asielkat (zoals Bunker). Maar vanwege Bunkers voorgeschiedenis, nu toch voor een kitten gegaan. En dat gaat dus top :-D .
Fijn!!! Zo'n kleintje is ook wel schattig hoor!

(al denk ik niet dat de dames hier het op prijs zouden stellen )
Ik ook, ik ook! Kreeg vandaag een mailtje dat mijn beste vriendin uit het buitenland gaat trouwen volgend jaar! En van mijn andere beste vriendin die hier in NL woont, gaf al eerder aan volgend jaar te gaan trouwen. Twee heel speciale trouwerijen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag opgevrolijkt worden.... Ben volgende week uitgerekend van mn tweede kindje en ben er zooo ontzettend klaar mee! Ben moe moe moe, continue rugpijn, slecht slapen, die vreselijke hormonen laten me ook al niet met rust. Oudste vraagt veel aandacht terwijl ik het liefst gewoon de hele dag op de bank wil liggen. Dan nog last van nesteldrang maar geen energie om ook maar een wasje op te hangen :(.



Klaag klaag klaag... Ohh en ook grrrr aan de mensen die steeds zeggen: goh je bent wel dik zeg. Duh, alsof ik dat niet weet!
Arme traptree......erg he als je er zooooo klaar mee bent...kan oudste mss naar opvang / oppas / oma al is het maar een middagje kun je even aan jezelf denken, virtuele knuffel van mij in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Morgen komt mijn vriend weer thuis! Daar ben ik nu al vrolijk over! (Al betekent het wel dat ik nog een nacht alleen moet slapen.. )



En ja, hij is pas sinds maandag weg, dus ik ben gek dat ik hem mis. Maar ik ben gek op hem! En morgen is 'ie er weer! Yeah!
Ik ben ook weer een beetje vrolijk. Vrije dag , lekker gegeten en nu een koppie rooibosthee en een kaarsje aan. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben herstellende van een whiplash na een aanrijding en vandaag was mijn eerste hoofdpijnloze dag in 6 weken, alle reden voor vrolijkheid dus!
Traptree: ik snapdat het vervelend is. Nog ff volhouden, het komt er echt een keer uit .

Wil je opgevrolijkt worden met een liedje of cabaret of iets met katten



Wiplashmevrouw: auww ik heb ook zoiets gehad. (Iets weger nog, kneuzing) Erg irritant dus ik snap dat je blij bent dat het beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:classicqueen schreef op 02 oktober 2014 @ 10:56:

Nee doe ik niet, kort samengevat: mijn hele leven is sinds een paar maanden 180 graden gedraaid (en dat gaat waarschijnlijk nog wel even door).

Moet volgens mij dan niet verder draaien, dan ben je straks weer terug bij nul graden... (flauw, maar het is vrijdagmiddag)quote:Heel eng maar het voelt steeds beter!Klinkt positief en motiverend!quote:

(te merken aan het feit dat ik sinds deze week ineens giga goed in mijn velletje zit...hoppaaa!!)

Zijn er nog mensen die opgevrolijkt moeten worden?

U kunt zich melden bij de opzichter...

Mijn velletje zou wel wat beter kunnen zitten.... beetje veel stress-opleverende dingen de laatste tijd.

Ik kan wel wat ontspannends en opvrolijkend gebruiken... dus kom maar op
Alle reacties Link kopieren
quote:gisellecarterx schreef op 01 oktober 2014 @ 13:16:

Ik heb heel vrolijk! Oktober is begonnen! en over 32 dagen ben ik als het goed is mamma! Kan niet wachten op mijn kleine man [img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... aDxDlpjcDg[/img]Wat spannend en leuk! Aftellen......
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik ben vandaag ook lekker vrolijk, zelfs zo vrolijk dat ik gewoon een hele plak/reep Milka chocolade op heb😆😆😆😆😆😆
quote:marrie3 schreef op 03 oktober 2014 @ 14:44:

[...]



Moet volgens mij dan niet verder draaien, dan ben je straks weer terug bij nul graden... (flauw, maar het is vrijdagmiddag)

daar heb je een punt, das niet helemaal wat ik wil.

Nu amper 3 maanden na het begin van het hele gedoe voel ik mij al zoveel fijner, kan alleen nog maar beter worden .

Vandaar dat ik idd. heel erg gemotiveerd ben. Staan nog allemaal enge dingen te wachten maar nogmaals het kan alleen nog maar beter worden.

Fijn weekend allemaal!

Oww ik moet je nog even opvrolijken zie ik... ff denken hoor....

Flauwe moppen gaan tappen dan maar?



Of doe als vivamam, aan de chocola. (moet ik persoonlijk niet aan denken.... heb Roti gemaakt en ik zit propvol...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven