Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:42.
Dit onderwerp heeft 113 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 06-08-2010 08:26.
- Uhm gefeliciteerd?
- Dank je dank je, bloemen kunnen worden afgegeven bij de Angels, zij zorgen dan wel weer dat het bij mij terecht komt.
Ben er zo blij mee!
Goh, dat deze dag gekomen is...geweldig. Ik ben er stil van.- Geen dag zal meer hetzelfde zijn...
....het meest veelzijdige stukje vlees. 
Yay ik hoor nu bij Suus!! Zijn wij nou het nieuwe groepje??
- Ka, jij hoort bij mij

- gefeliciteerd
wanneer is de receptie?You`re who? - Stom topic.Perfectionisme is niet perfect...
- Hoe heten jullie?Huge ego, sorry
- Moet ik nou degene zijn die jullie teleursteld?
Met z'n tweeen ben je nog geen groepje, maar een stelletje.
Of een van jullie moet een gespleten persoonlijkheid hebben, dan schiet het wat meer op
Change is not bad or good - it just is (Don Draper)
Tuurlijk lief, jij was de eerstequote:
Huh??quote:Miss Moneypenny schreef op 04 augustus 2010 @ 15:35:
Of een van jullie moet een gespleten persoonlijkheid hebben, dan schiet het wat meer op
Eenzaam en alleen zonder Oma Sokkenpop..- quote:
Champagne staat al gereed en lekkere hapjes...![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)
En een dikke bos bloemen voor TO!

- quote:yathibiyya schreef op 04 augustus 2010 @ 15:34:
Stom topic.
Jaloers kreng. Alleen maar omdat jij geen groepje hebt
Ja Kabout, wij zijn het nieuwe zwart - quote:Miss Moneypenny schreef op 04 augustus 2010 @ 15:35:
Moet ik nou degene zijn die jullie teleursteld?
Met z'n tweeen ben je nog geen groepje, maar een stelletje.

- gheheh Sok

Ik heb ook nog Rasjell maar weet het wachtwoord niet meer, zijn we al met zijn vieren. Noahtc er nog bij, schiet al aardig op.! - Proost Geraldine en biedant fuur die bloeemuh
- B, Suus, B..
Rasjell was de bomb
- Een Groepje was toch juist zóóó voorjaar 2010?
Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delirium. - Captain Jack Sparrow - goffer, nu weer noathb, waarom weer geen c... en THC is nog wel zo goed voor je
Ti, het is weer helemaal back! - vintage groepje
- Hahahah! Yay!
- Maar dan hebben we al 3 mensen in ons groepje met gespleten persoonlijkheden.. dus zijn we al met 6

Kabouter is nog tienerquote:dangeensuus schreef op 04 augustus 2010 @ 15:42:
vintage groepje
Huge ego, sorry