Alleen op de wereld

22-08-2014 17:56 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Dit komt over als een regelrecht janktopic, maar ik wil graag iets van me afschrijven. Ik heb 15 maanden met veel plezier in Tsjechië gewoond en gewerkt, maar op een gegeven moment trok ik het niet meer. Je moet weten dat het werk dat ik nu doe vrij saai is en dat het totaal niet is in de richting wat ik heb gestudeerd. Ik was het avontuur aangegaan, omdat ik werkloos was door de economische crisis. Daarnaast ben ik die stugge en afstandelijke Tsjechen ook zat. Tel daarbij op dat mijn beste vriendin, die uit Roemenië komt, ook ervandoor gaat. Het was voor mij mooi geweest.



Maar nu zit ik hier zo in de namiddag op mijn werk en dan voel ik me best alleen. Ik ga volgende week weer tijdelijk terug naar mijn ouders in Nederland, vanwaar ik nieuw werk ga zoeken. Ik ben 25 jaar, single en ik weet niet waar ik zal belanden en bovendien moet ik afscheid nemen van een mooie kring die ik had opgebouwd. Blijven is echt geen optie, want ik vind het in Tsjechië simpelweg niet leuk meer. Toch kan ik niet van dat eenzame gevoel afkomen. Ik ga morgen misschien afspreken met wat collega's / vrienden, maar dat is nog niet zeker. Wellicht wordt het een eenzaam weekend.



Hopelijk kan ik dit topic over een jaar of over een paar jaar nog eens, met een glimlach, bekijken vanaf een plek waar ik mijn thuis heb gevonden en waar ik misschien wel samenwoon met een lief meisje.



De toekomst is onzeker. Ik ben eenzaam, maar ik ga mijn rugzakje pakken en ik ga weer verder op mijn reis.



Ik moest dit even van me afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Troost me!!!




In Londen komt binnenkort een vacature vrij
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 22 augustus 2014 @ 19:12:





In Londen komt binnenkort een vacature vrij
Alle reacties Link kopieren
Gewoon tijdelijk naar je ouders toe en naar het uitzendburo.