Bipolair

30-07-2014 14:08 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, toch maar niet; moet alleen even kijken hoe ik dit verwijder. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik je kan aanraden is opnieuw professionele hulp te zoeken.

Jammer dat je ervaring met hulpverlening tegengevallen is, maar laat dit je niet tegenhouden om het opnieuw te doen.

Op 10 jaar tijd is er waarschijnlijk medicatie die beter voor je werkt. Zoek een hulpverlener met wie het klikt en die ervaring heeft met de chronische ziekte bipolariteit.

Ik herken het gevoel van leegte, afvlakking, depressie.

Ik ben dus ook bipolair en sedert de diagnose neem ik medicatie en ga om de 3 maand naar de psych. (al meer dan 6 jaar).

Het is inderdaad ook moeilijk om dit zomaar te vertellen aan iedereen (vrienden, werk,..) welke ziekte je hebt.

Er rust vaak nog een taboe op. Je wordt soms anders bekeken. Velen weten niet wat de ziekte juist inhoudt en geven je de stempel 'deugt niet'.

Laat het aub niet te ver komen en zoek professionele hulp want het probleem helemaal alleen willen oplossen vind ik persoonlijk heel moeilijk.
CARPE DIEM
Alle reacties Link kopieren
Beste Lausanne, je was me blijkbaar net voor. Ik zag verderop op dit forum een topic over zelfhaat e.d., en daar stond een aantal keer onder vermeld dat dit geen topic was voor op dit forum, en dat daar prof. hulp voor nodig was. Vandaar dat ik mijn bericht gewist heb. Want ik weet het eigenlijk wel. Dit is denk ik de laatste stuiptrekking van een eigenwijze geest



IK wil je erg bedanken voor je antwoord; ik vind het absoluut niet fijn voor je dat je waarschijnlijk dezelfde negatieve ervaringen hebt gehad, maar het is wel fijn om te weten dat er iemand is die het (zo niet gedeeltelijk) begrijpt. Dus, dank je wel. Ik hoop dat het je goed gaat.



En ik? Vol goede moed terug naar de hulpverlening, lijkt me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven