Dag, mooie nieuwe dag

23-04-2014 03:59 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,



Omdat het niet altijd kommer en kwel hoeft te zijn op dit forum, bedacht ik me om er weer eens een feel-good topic in te slingeren... Net een nieuwe nick aangemaakt, werd weer eens tijd voor iets anders.



Goed, ik dwaal af, wat is het hoogst haalbare wat je uit vandaag wil halen? Ik trap af; hele dag werken, heb wat afspraken staan en daarna ga ik (ein-de-lijk) het hardlopen weer eens oppakken.

M'n hond gaat mee, heeft ie z'n beweging ook weer gehad, daarna heerlijk op de bank ploffen met een bord pasta.



Tell me, wat ga jij vandaag doen?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt heerlijk weer, 21 graden hier maar ik ben nog wel eventjes aan het werken tot 7u.



Daarna even lekker slapen en daarna in het park relaxen en heel rustig aandoen.
Omdat het wel weer een tijdje terug is, ga ik vandaag de stad onveilig maken en daar zal wel een terrasje bij horen. Ik verlang er naar, want ik ben best wel een tijd aan huis gekluisterd geweest, alleen zaterdag ben ik de hele dag weggeweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het huis opruimen, langs de verloskundige, vriendinnetje meeten, werken, uitgebreid koken en verder chillen
Alle reacties Link kopieren
Bijna klaar met werken dus dan maar gaan slapen (wat echt me hoogtepunt van de dag is... want ben aardig moe van 24 uur wakker zijn)
Straks eerst naar mijn coach voor een gesprek, dat is altijd intensief maar ook fijn want ik leer er veel over mezelf, daarna naar mijn werk. Vanavond gewoon thuis.

Sinds kort heb ik weer contact met iemand waar ik zo'n 30 jaar geleden mee bevriend was en we hebben ontdekt dat we allebei van klassieke muziek houden, dus ik ga op mijn gemakje wat stukken die hij heel mooi vindt luisteren, benieuwd of ik die ook mooi vind.
Goedemorgen allemaal! Ik ga werken, en vanmiddag wat spullen opzoeken en klaarmaken voor een weekje vakantie! Pubers hebben nu al vakantie, alleen jongste en ik moeten ongeveer nu uit bed!
quote:sandt schreef op 23 april 2014 @ 06:40:

Goedemorgen allemaal! Ik ga werken, en vanmiddag wat spullen opzoeken en klaarmaken voor een weekje vakantie! Pubers hebben nu al vakantie, alleen jongste en ik moeten ongeveer nu uit bed!



Hoe gaat het op het werk Sandt? Heb je het naar je zin?

Ik heb komende week ook vakantie, lekker, ik heb er zin in.
quote:Cateautje schreef op 23 april 2014 @ 05:18:

Omdat het wel weer een tijdje terug is, ga ik vandaag de stad onveilig maken en daar zal wel een terrasje bij horen. Ik verlang er naar, want ik ben best wel een tijd aan huis gekluisterd geweest, alleen zaterdag ben ik de hele dag weggeweest.Was je ziek Cateautje? Ik hoop dat je je weer tiptop voelt. Veel plezier in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eerst eens huishoudelijk werk wegwerken (was, afwas, dat soort dingen), mijn hobbyspullen opruimen en laten drogen (túúrlijk hadden we 2e paas een evenementje dus bijna alles is kletsnat...) en daarna vást een terrasje pakken, het word zulk mooi weer!

Ben ik effe blij dat ik een korte vakantie heb ingelast deze week!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werken, maar wel heel leuk werk. En vanavond een bankhang avond met mijn mannetje. Gisteren heel zwaar gesport, dus vandaag wel flinke spierpijn, maar dat voelt goed ;)
Goedemorgen! Vandaag ga ik boodschappen doen met dochter, een fietshelm voor haar kopen, en ik hoop nog wat rond te kunnen bellen ivm onze nog te boeken vakantie. Maar dat hangt van dochters bui af (maw kan ze zichzelf vermaken, of is het een mama-plak-dag) en anders schakel ik de hulp van disney in
Na een druk maar gezellig paasweekend en een dag werken vandaag een dagje vrij. Ik denk ik vandaag een beetje ga rommelen in huis afgewisseld met forummen





Toen ik de OP las dacht ik dat Cateautje een nieuwe nick had
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ik ben alweer een tijdje (lees: 20 minuten) keihard aan het werk. (daarom kan ik ook forummen) Ik werk vandaag heerlijk vanuit huis, dus dan is vroeg beginnen lang zo erg niet. Straks om 9 uur ga ik mijn nieuwe een tandarts met een bezoekje vereren, hopelijk ga ik dat leuk vinden. Verder moet ik nog even wat boodschappen halen en ga ik nog een stuk fietsen, gewoon omdat ik daar zin in heb.



Vanavond heb ik een avondje met vriendinnen en daar heb ik zin in!
It ain't me
quote:bankje schreef op 23 april 2014 @ 07:10:

Na een druk maar gezellig paasweekend en een dag werken vandaag een dagje vrij. Ik denk ik vandaag een beetje ga rommelen in huis afgewisseld met forummen





Toen ik de OP las dacht ik dat Cateautje een nieuwe nick hadWas wel goed dat Cateautje meteen reageerde want ik dacht het ook!
quote:sandt schreef op 23 april 2014 @ 07:15:

[...]





Was wel goed dat Cateautje meteen reageerde want ik dacht het ook!

Ha, ik dus ook .

Ik heb nog geen echte leuke plannen. Oh ja, aangifte omzetbelasting, maar dat kan je nauwelijks leuk noemen. Al vier keer uitgesteld, dus nu moet het dan maar.
Ik ook



Oh ja, ik moet moed verzamelen om de tandarts te bellen. Ik ga zelden of nooit, maar moet dochter het goede voorbeeld geven. Ik wil niet....maar het moet
Alle reacties Link kopieren
vandaag wordt een productieve dag; ga zo eerst een uurtje aan de studie, daarna werken tot een uurtje of 6 waar ik zin in heb! Als ik thuiskom sporten en daarna weer aan de studie



Ik dacht dus ook dat cateau een nieuwe nick had
Cateautje een nieuwe nick, dat lijkt me maar niks!

Alhoewel, als ze dan toch een zaterdagochtendtopic plaatst weten we gelukkig ook weer wie wie is.
Wat een leuk Toppic!



Een heerlijk doordeweekse dag,

waarop niets moet en alles mag.



Rustig wakker worden met een broodje.

Kindlief naast mij met een vloeibaar chocootje.



Dadelijk een feestje voor ons twee,

En wij nemen tal van vriendjes en vriendinnetjes mee.



Maar nu eerst heel lief zijn voor en met elkaar,

dat is voor mij geluk.....echt waar.





Goedemorgen dames!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wat leuk zo'n topic

Hier was het al vroeg dag, huishouden al gedaan, make-up zit er alweer op, haar gedaan.



En nu nog lekker genieten van een pafje en dan in de auto, naar het werk tot 6 uur.



Daarna heeft man het eten klaar staan, en gaan we lekker samen eten en bankhangen.



Iedereen een fijne dag vandaag!
Lekker uitrusten van de dag gisteren. De combinatie fysio en Zwanger Fit was wat veel van het goede. Heb net een heerlijk gezond ontbijtje gemaakt van avocado en tomaat en ga dadelijk even de was vouwen. Vanmiddag even naar mijn beste vriendin want die is jarig vandaag.



Het ziet er mooi uit buiten en heb er zin in vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder komt straks, ik denk dat we vanmiddag lekker gaan wandelen in het bos.
Alle reacties Link kopieren
Zo naar de markt en daarna wat puinruimen in huis en in de tuin.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zometeen eerst de bovenverdieping opruimen en poetsen. Daarna de koffers van zolder halen. We gaan zaterdag een weekje op vakantie, heerlijk!

Vanmiddag dochter naar de generale repetitie brengen en vanavond naar haar balletvoorstelling kijken met gezin en de opa's en oma's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven