Een stukje zelfreflectie.

30-09-2014 13:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik haal mn post weg. Ik trek mijn conclusies uit jullie reactie.
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte dan maar he!
Alle reacties Link kopieren
Uh ok...
Alle reacties Link kopieren
doe je goed
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik mis een stukje eigen verantwoordelijkheid en een wat pro-actievere houding. Blijf dicht bij jezelf en doe je eigen ding.
Alle reacties Link kopieren
@StoraHuntur, wat je zegt, zo creëer je een winwinsituatie met potentieel om uit te groeien tot een echt go-gettermentaliteit die zowel teamplayers als zelfstandigen aanspreekt.



Alle reacties Link kopieren
Dus je glibbert uit je panty van een oudklasgenoot en omdat hij niet alles uit zijn handen laat vallen om dag en nacht berichten naar jou te sturen doe jij allerlei aannames over zijn relatie, zijn gedachtes over jouw overgewicht en zo? Eh,.....oke....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vind het een beetje tegenstrijdig dat je het hebt over zijn super knappe uiterlijk, je sexueel verlangen naar hem toe, maar hem tegelijkertijd oppervlakkig zou vinden als hij dan ook naar jouw uiterlijk kijkt en denkt 'mwah 30 kilo te zwaar, doe maar niet'.



Naast het feit dat je een eigen man hebt en hij een vriendin natuurlijk, ik zou er als ik je man was totaal niet blij van worden dat mijn vrouw pas wat aan haar uiterlijk wil doen als een of andere klasgenoot uit het jaar 0 haar mooi zou vinden..
Alle reacties Link kopieren
Tja... je hele schrijfstijl doet vermoeden dat dit je allemaal overkomt... Maar dat is niet zo. Jij laat het gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Een egocentrisch leven dat je lekker afleidt van het gewone hier en nu.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waar over gaan we reflecteren?



Vreemgaan met een facebook contact op basis van mijn persoonlijkheid, ben ik te dik?



Want dan weet ik het wel
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Wow en dat allemaal na 1 fb berichtje?



PS: google vergeet niet
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven