Ervaringen centrum voor psychotherapie Lunteren?

23-09-2014 15:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is zover, volgende week heb ik mijn eerste intake in Lunteren. Ik vind het doodspannend maar vooral omdat ik heel weinig kan vinden op internet over de sfeer en de ervaringen van mensen. Hoe ziet het eruit, hoe zijn de kamers, kun je daar lekker het bos in etc etc?



Iemand die hier is geweest of iemand kent die er heeft gezeten en een beeld voor me kan schetsen?
Natte tosti..
Geen ervaring maar sterkte!
Goede stap.

Ik heb iets vergelijkbaars gedaan, als je vragen hebt stuur maar een pb. (al kan ik natuurlijk niets specifieks zeggen over Lunteren)
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 23 september 2014 @ 17:41:

Geen ervaring maar sterkte!

Dankje



Merisi, ik heb je een pb gestuurd
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Heb je er veel aan gehad trouwens?
Natte tosti..
Hoi, ik heb je een antwoord gestuurd, maar weet niet of dat aankomt als je je pb functie uit hebt staan.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht! Ik heb sinds gister een nieuw account dus hij staat idd nog uit. Zal hem even aanzetten
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Geen persoonlijke ervaring maar weet wel vanuit mijn werk dat zij zeer goed aangeschreven staan en een heel goede behandeling bieden. Knap dat je hiervoor gaat. Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwtomatensoep,



Hoe ging je intake gesprek?

Weet je al meer welke behandeling enz.

Ik wil mezelf misschien ook gaan aanmelden.

Kan je mij vertellen hoe alles een beetje loopt tot nu toe?



Weet je al hoe de kamers eruit zien? Heb je 1 persoonsslaapkamers?



Hoor graag van je.



Gr. Hampie
Alle reacties Link kopieren
Ik ken toevallig iemand die daar in klinische behandeling is.



Van 1 persoonsslaapkamers is geen sprake. Je bent de gehele dag met mensen samen. Als je een wandeling wil maken zal je iemand anders mee moeten vragen omdat je niet alleen op stap mag. Vluchten/vermijden/etc kan dus niet! Overigens geldt dit verhaal voor de klinische behandeling. Je kan daar ook deeltijdbehandelingen volgen waarbij je aan het eind van de dag weer naar huis gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik wel benieuwd wie je kent stekelbaars? Je informatie klopt namelijk niet helemaal, ik zit er inmiddels en wel degelijk alleen op een kamer. Wil je mij eens pb-en?



@ hampie, stuur me maar een privebericht, dan kan ik je wat meer vertellen.
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven