Ik weet het niet meer..

02-10-2014 01:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Lezers,



Ik zit ergens mee.. Ik ben ongelukkig.



Andere mensen zullen zich afvragen waarom?

Ik heb namelijk een eigen huisje, een leuke baan, doe vrijwilligerswerk, groot netwerk, vrienden, veel familie ga zo maar door..



Toch gaat het vaak niet goed met me.. Ik voel me vaak eenzaam, depri en heb dagen dat ik bij 1 negatieve zin van iemand al in huilen kan uitbarsten.



Ook al ben ik de hele dag op pad en doe ik veel leuke dingen. Bij de gedachte dat ik naar huis ga word ik al depri en verveel ik me al. Verder voel ik me goed bij me huis dus daar kan het niet aan liggen.



Waar ik ook mee zit is dat ik geen relatie kan aan gaan. Ik val op mannen die mij alleen zien staan voor 1 ding. Mannen die echt voor mij willen gaan val ik zelf weer niet op.



Heeft iemand tips wat ik er aan kan doen?



Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals opschrijven hoe ik me voel en ben ook naar een psychiater geweest. Het klinkt raar maar door mij faal angst ben ik hier maar 1 x geweest. Ik moest namelijk huiswerk maken.. Ik weet dat zij mij met mij angst kon helpen maar dat is dus een deel van me probleem ik wil veel maar durf het allemaal niet aan..



Ik hoop dat iemand dit herkent en misschien tips voor me heeft!



Gr,

Shopaholica

25 jaar
quote:shopaholica schreef op 02 oktober 2014 @ 01:38:

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals opschrijven hoe ik me voel en ben ook naar een psychiater geweest. Het klinkt raar maar door mij faal angst ben ik hier maar 1 x geweest. Ik moest namelijk huiswerk maken.. Ik weet dat zij mij met mij angst kon helpen maar dat is dus een deel van me probleem ik wil veel maar durf het allemaal niet aan..Je geeft zelf het antwoord al: als je echt denkt dat die psychiater jou kan helpen, ga dan terug!
Hoe was/is de band met je vader?
Waarom durf je het niet aan en wat durft je niet aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 oktober 2014 @ 01:43:

Hoe was/is de band met je vader?Ik heb een goede band met me ouders. Wel is me moeder mijn hele leven al depressief. Dit weet ik pas sinds mijn 20ste. En nu is ze redelijk beter. Maar misschien dat ik er toch wat van heb meegekregen
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 02 oktober 2014 @ 01:49:

Waarom durf je het niet aan en wat durft je niet aan?Ik zou graag een eigen onderneming starten zoals een webshop. Heb ook al 3 jaar een website waar dus niks op staat omdat ik op een of andere manier het niet aan durf..
quote:shopaholica schreef op 02 oktober 2014 @ 01:55:

[...]





Ik heb een goede band met me ouders. Wel is me moeder mijn hele leven al depressief. Dit weet ik pas sinds mijn 20ste. En nu is ze redelijk beter. Maar misschien dat ik er toch wat van heb meegekregenGelukkig maar dat jullie band goed is. Depressiviteit kan inderdaad erfelijk zijn. Kost het je teveel energie om een volwaardige relatie aan te gaan met een man?
Gewoon iets op je webshop,zetten. Wat heb je te verliezen?
quote:shopaholica schreef op 02 oktober 2014 @ 01:57:

[...]





Ik zou graag een eigen onderneming starten zoals een webshop. Heb ook al 3 jaar een website waar dus niks op staat omdat ik op een of andere manier het niet aan durf..Wat je probleem precies? Dit antwoord komt in het geheel niet overeen met wat je OP schrijft.
Lupine, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 oktober 2014 @ 02:01:

[...]





Gelukkig maar dat jullie band goed is. Depressiviteit kan inderdaad erfelijk zijn. Kost het je teveel energie om een volwaardige relatie aan te gaan met een man?Ik zou niet weten hoe ik een relatie moet aangaan nee
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 02 oktober 2014 @ 02:05:

[...]





Wat je probleem precies? Dit antwoord komt in het geheel niet overeen met wat je OP schrijft.Ik weet niet wat me probleem is.. En weet ook naar waar ik moet beginnen
To, waar kom je al die foute mannen tegen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 02 oktober 2014 @ 02:13:

To, waar kom je al die foute mannen tegen?Ik kom ze overal tegen. Ik hou van spanning vandaar dat ik niet snel op een normaal typ val terwijl ik dat natuurlijk wel wil.
quote:shopaholica schreef op 02 oktober 2014 @ 02:13:

[...]





Ik weet niet wat me probleem is.. En weet ook naar waar ik moet beginnenVindt je het leven eigenlijk wel leuk? Je noemde in het begin allerlei zaken op waar een gemiddeld mens gelukkig van zou worden. Zie jij dat geluk ook, of denk je dat je er gelukkig mee moet zijn?
quote:shopaholica schreef op 02 oktober 2014 @ 02:16:

[...]





Ik kom ze overal tegen. Ik hou van spanning vandaar dat ik niet snel op een normaal typ val terwijl ik dat natuurlijk wel wil.Ik hou ook van spanning. En heb een heel spannend leven. Toch heb ik een superleuke, trouwe, lieve vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 oktober 2014 @ 02:20:

[...]





Vindt je het leven eigenlijk wel leuk? Je noemde in het begin allerlei zaken op waar een gemiddeld mens gelukkig van zou worden. Zie jij dat geluk ook, of denk je dat je er gelukkig mee moet zijn?Ik voel me ongelukkig. Maar vind dat het eigenlijk niet mag er zijn ergere dingen in het leven en mensen die minder hebben. Maar ook al denk ik zo ik blijf vaak ongelukkig
quote:shopaholica schreef op 02 oktober 2014 @ 02:16:

[...]





Ik kom ze overal tegen. Ik hou van spanning vandaar dat ik niet snel op een normaal typ val terwijl ik dat natuurlijk wel wil.

een volwaardige relatie kost tijd en inspanning van beide kanten. Kortom; energie. Dat heb jij naar mijn idee niet echt.

snelle, vluchtige contacten hoef je niet in te investeren of iets van te verwachten. Weinig moeite doen voor een zo hoog mogelijk resultaat. Dat is waar jij je nu veilig bij voelt denk ik.
Waarom word je depri als je naar huis moet? Lijkt mij alsof je niet alleen kan zijn. Alsof je niet gelukkig bent met jezelf.



Dat gevoel kan geen enkele baan/man voor jou oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Uit verveling zoek ik contact met foute mensen. En ik krijg vaak gevoelens terwijl die mensen mij nooit zo zullen zien als iemand om een relatie mee te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 02 oktober 2014 @ 02:25:

Waarom word je depri als je naar huis moet? Lijkt mij alsof je niet alleen kan zijn. Alsof je niet gelukkig bent met jezelf.



Dat gevoel kan geen enkele baan/man voor jou oplossen.Nee maar weet ook niet hoe ik dat kan oplossen
Alle reacties Link kopieren
Het is ook zo dat ik het gevoel heb dat ik slapen zonde van me tijd vind.
Heel grof maar, wat voor spannends ben je nu dan aan het doen? Wat is nu zo spannend dat je niet kan slapen?
(En met mij praten telt niet )
Alle reacties Link kopieren
Ahahha ja je hebt een punt. Maar ik kan dus nooit slapen omdat er te veel gedachtes door me hoofd gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven