Kinderen misbruikt.. Advies???

24-10-2014 16:20 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve forummers,



Ik probeer mijn verhaal zo kort mogelijk samen te vatten, mijn excuus als het onduidelijk is maar ik ben zo enorm geschrokken.



Verwijderd ivm herkenning...
Ik zou afstand nemen van deze vrouw. Je wilt toch geen vriendinnen die zulke partners hebben en zo raar in elkaar zitten dat ze dat soort mannen toelaten in hun leven.

En zometeen mag je haar ellende gaan oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik als vrouw in ieder geval niet zou willen is dat 1 of andere klaplul met goede bedoelingen die heimelijk verliefd op mij is na zo een biecht het hele verhaal op een forum klapt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Afstand nemen en het amk verwittigen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met Sinnombre eens. Afstand nemen maar ik zou wel degelijk per direct melding maken, al dan niet anoniem bij Jeugdzorg etc. Dit mag en kan absoluut niet, en is op geen enkel mogelijke manier te rechtvaardigen! Deze meneer mag dan wel bij een psycholoog zijn geweest maar maakt dat ineens dat het dan oke is? Aangezien zij overweegt hem terug te nemen?? Ze zou als een leeuwin moeten vechten voor haar kinderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 24 oktober 2014 @ 16:26:

Ik zou afstand nemen van deze vrouw. Je wilt toch geen vriendinnen die zulke partners hebben en zo raar in elkaar zitten dat ze dat soort mannen toelaten in hun leven.

En zometeen mag je haar ellende gaan oplossen.



+1



Hele nare situatie.

Je zou haar kunnen vertellen hoe jij er tegen aan kijkt, maar ik denk niet dat je dat in dank wordt afgenomen. Ik snap er echt helemaal niets van, die vent had ik gelijk mijn huis uitgetrapt
Alle reacties Link kopieren
AMK!
Als ik het was, dan had ik zijn ballen tot moes getrapt.



Ik snap werkelijk niet wat ze in hem ziet, drugs, zit aan haar kinderen !!?!?!
Direct AMK inschakelen. Die heeft haar prioriteiten duidelijk niet op een rijtje!
De OP verwijderen. Dit is niet jouw verhaal, redelijk herkenbaar, en hoort naar mijn idee niet door jou naar buiten gebracht te worden!
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is ze erg gelovig en wordt dit soort ellende met de mantel der liefde en vergeving bedekt. Ik ken wel meer van dit 'type' mensen... heel schadelijk voor die kinderen.
Arme kinderen ook.

Je zal maar zo'n moeder hebben, eentje die kiest voor een drugs gebruikende, en misbruikende griezel ipv haar kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Zij is niet lief, zij is laf en zij verraad haar eigen kinderen (en vast niet voor het eerst).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:saaaaar81 schreef op 24 oktober 2014 @ 16:34:

Afstand nemen en het amk verwittigen.+1
quote:Hangmat schreef op 24 oktober 2014 @ 16:40:

Waarschijnlijk is ze erg gelovig en wordt dit soort ellende met de mantel der liefde en vergeving bedekt. Ik ken wel meer van dit 'type' mensen... heel schadelijk voor die kinderen.



Dat 'type' heeft meestal geen buitenechtelijke relatie met een drugsgebruiker



Ik denk meer een naar aandacht hunkerende doos die haar ego boven het belang van haar kinderen stelt.
Alle reacties samenvattend, gaat het over een vrouw die vreemd gaat met een man die haar kinderen misbruikt?! Deze vrouw heeft dringend hulp nodig, en haar kinderen nog dringender. Ik zou met het verhaal naar de politie stappen; juist om haar te helpen!
Het beste wat je kunt doen is het belang van de kinderen voorop zetten. En het is in het belang van kinderen om uit de buurt te kunnen blijven van iemand die hen misbruikt.

Dus naar AMK of politie zodat die in kunnen grijpen.
Alle reacties Link kopieren
Kinderbescherming inlichten. Iemand moet het nu voor die kinderen opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Op dr. Phil komen weleens mensen voorbij die vroeger als kind misbruikt zijn en hun ouder koos voor de dader. Ik kan je vertellen dat die kinderen er heel veel schade aan hebben ondervonden.

Beter meldt je deze situatie want de kinderen hebben er niet om gevraagd. Een ouder zou beter moeten weten, maar helaas is dat in de praktijk niet altijd zo.

Desnoods via misdaad anoniem oid.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Dat uje uberhuapt hier om meningen vraagt.. Joehoeee !! wake up !! en onder neem actie sorry hoor !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven