Schuldgevoel na fantaseren met iemand anders over wurgsex

28-08-2014 09:35 18 berichten
Hoi lezer,



De titel zegt het al. Ik ga het niet in details uitleggen. Maar een meid kwam ermee tijdens spannend chatten en toen gaf ik in eerste instantie aan dat wurgsex niet mijn ding is. Echter erna hebben we gefantaseerd dat zij het bij mij deed. En dat ik haar nek vastpak geloof ik, maar weet ik niet zeker.



Nu voel ik me er slecht / schuldig bij dat ik dat gedaan heb. En ik heb niks gedaan tegen haar wil, zij kwam ermee. En het was samen fantaseren. Toch voel ik me schuldig bij het feit dat ik eventueel ook daardoor opgewonden raakte.



Graag had ik jullie mening, alleen serieuze reacties aub.



Verder zit ik met veel, psychische problemen. Maandag heb ik weer een afspraak bij mijn psychiater.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar fantasie......



Voel je je er desondanks te schuldig over, zorg dan dat je niet weer in zo'n gesprek belandt!
quote:Kier_V schreef op 28 augustus 2014 @ 09:37:

Het is maar fantasie......



Voel je je er desondanks te schuldig over, zorg dan dat je niet weer in zo'n gesprek belandt!Ja dat zal ik sowieso niet meer doen. Maar het feit dat ik er van opgewonden werd, geeft dan toch een slecht gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Bespreek het met je psychiater!
quote:jo12345 schreef op 28 augustus 2014 @ 09:40:

Bespreek het met je psychiater!Dat doe ik, maar zou graag eens wat meningen willen horen.
Waarom schuldgevoel? Wurgseks is niet strafbaar hoor.
quote:lilyofthevalley schreef op 28 augustus 2014 @ 09:50:

Waarom schuldgevoel? Wurgseks is niet strafbaar hoor.Ja maar tis wel extreem.
Maar je hebt een relatie waardoor je je schuldig voelt of?
quote:anoniem2014 schreef op 28 augustus 2014 @ 09:51:

[...]





Ja maar tis wel extreem.Er worden wel meer mensen opgewonden van extreme dingen. Da's normaal. Hoef je niet voor naar de psychiater.
quote:ladyveraa schreef op 28 augustus 2014 @ 09:53:

Maar je hebt een relatie waardoor je je schuldig voelt of?Nee vrijgezel.
quote:lilyofthevalley schreef op 28 augustus 2014 @ 09:55:

[...]





Er worden wel meer mensen opgewonden van extreme dingen. Da's normaal. Hoef je niet voor naar de psychiater.Wel voor andere issues die ik heb.
Ja maar hiervoor niet lijkt me. En hier gaat je topic over toch?
quote:lilyofthevalley schreef op 28 augustus 2014 @ 10:00:

Ja maar hiervoor niet lijkt me. En hier gaat je topic over toch?Klopt, zal het wel even bespreken.
Alle reacties Link kopieren
zoek hulp!

en houd op met topics openen, jij hebt echt andere hulp nodig, dan je hier vindt
quote:lilalinda schreef op 28 augustus 2014 @ 10:31:

zoek hulp!

en houd op met topics openen, jij hebt echt andere hulp nodig, dan je hier vindtIk weet, ik ga weer naar de psychiater maandag en heb medicatie gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik raak er niet opgewonden van om een ander te wurgen. Ik vind dat heel erg onsexy.



Heb je behoefte aan veel macht, is er onverwerkte woede en desinteresse voor ander leven?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh je wil graag gewurgd worden. Je houdt van onderworpenheid. Houd in gedachten dat de ander weinig interesse, respect, liefde voor jou persoonlijk heeft anders kon hij dat niet doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je bent veel te veel met je eigen gevoelens bezig.

En wat Retrostar zegt is ook onzin. Zo kan je alles wel overanalyseren.

Je bent opgewonden geraakt van een spannend gesprek. Niks meer en niks minder

. Dat mag, is normaal en er zijn veel mensen met jou die ook opgewonden raken van dit soort fantasiën/gesprekken JUIST omdat het heel anders is dan het echte leven.

Zelfs de pastooor in de kerk kan dit stiekem gewoon geil vinden.

Daar ben je mens voor.



Nou stoppen met piekeren en naar problemen zoeken. Niet zo bezig zijn met jezelf, er zijn belangerijkere zaken.
..popcorn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven