Slapeloosheid help

22-08-2014 10:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik slaap al een paar dagen slecht voor mijn gevoel helemaal niet ikben zo bang ik heb geen problemen of zorgen maar het niet slapen houd me bezig ben zo bang dat ik nooit meer kan slapen . Maar dit kan toch niet?
Alle reacties Link kopieren
nee dat kan niet.

Je kan niet zonder slaap.



Ik zou het even aankijken en anders naar de HA gaan voor advies.
Alle reacties Link kopieren
Desnoods heeft je dokter een la vol moe-, sloom-, onverschillig- ontspannen- en sufmakers dus slapen doe je heus wel ooit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eerst met een ideaal setje beddegoed, zó zacht en mooi dat je niets liever wil dan ertussen te gaan liggen. Of juist heel koel en fris zoals satijn, geheel volgens je smaak. Zorg er ook voor dat er een ventilator staat en dat je dekens uit lagen bestaan die je heel makkelijk van je af kan werpen mocht je het plotseling warm krijgen. Die geruststelling kan je nét die zekerheid geven die je nodig hebt om ontspannen naar dromenland te gaan.



Je moet zelf maar bekijken wat je echt fijn vind. Misschien even proef gaan liggen in een beddenzaak? Misschien staat daar je ideale bed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als ik in het weekend een avondje uitga en pas rond 5 uur in mijn bed lig, slaap ik amper. Vervolgens houdt dit dagen aan en uiteindelijk kan ik niet meer en slaap ik weer goed.



Ik ben echt een ritme mens. Dus als dat door de war geschopt was, heb ik daar dagen last van.



En laat het los, je gaat echt wel weer slapen. Ik maakte mij een aantal jaren ook altijd druk dat ik niet hele nachten doorsliep met als gevolg dat ik zo 10 x per nacht naar de wc moest.. tenminste dat dacht ik. Nu hoef ik nog maar 1 x per nacht. Soms 2, maar hier heb ik amper last van. Slaap nu weer prima!
Lavendelgeur en kamillethee kunnen ook helpen, net als warme melk met honing.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties hoop op nog meer tips en advies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven