Trauma

12-01-2013 22:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de gevolgen van een 8 jaar onbehandelde trauma ?

Plus onbehandelde add?
Zayn!
Lieve jongen, praat daar eens over met je psycholoog of met je ouders. Hier ga je niets wijzer worden, we kennen je immers niet.
Alle reacties Link kopieren
Kan heel uiteenlopend zijn.
Hier waakt de enige echte Barones
Alle reacties Link kopieren
EMDR een betere oplossing is er dan niet voor je denk ik. Succes.
Hier waakt de enige echte Barones
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 12 januari 2013 @ 22:15:

Lieve jongen, praat daar eens over met je psycholoog of met je ouders. Hier ga je niets wijzer worden, we kennen je immers niet.I am a girl ?
Zayn!
Alle reacties Link kopieren
Dat weten wij niet en daar is dus ook geen standaard voor. Hiervoor moet je echt bij de proffesionals zijn die jou dan ok gaan helpen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 12 januari 2013 @ 22:20:

Dat weten wij niet en daar is dus ook geen standaard voor. Hiervoor moet je echt bij de proffesionals zijn die jou dan ok gaan helpen.Er is altijd wel iets wat kan
Zayn!
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:18:

[...]





I am a girl ?





Excuseer, ik dacht onthouden te hebben dat je een jongen bent, my bad



Maar lieve meid, ga eens met je ouders of je psycholoog praten, die kunnen je beter helpen en vertellen hoe en wat als dat wij dat kunnen. Wij kennen je niet, en zijn ook niet geschoold om dergelijke uitspraken te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik voor mezelf spreek... maar wat heb jij daar aan?



Is echt voor iedereen anders. Maar als jij hetgeen gebeurd is een trauma noemt, dan heeft het in elk geval grote invloed. Ik sluit me aan bij mijn voorgangers; je kunt het best deskundige hulp inschakelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 12 januari 2013 @ 22:21:

[...]





Excuseer, ik dacht onthouden te hebben dat je een jongen bent, my bad



Maar lieve meid, ga eens met je ouders of je psycholoog praten, die kunnen je beter helpen en vertellen hoe en wat als dat wij dat kunnen. Wij kennen je niet, en zijn ook niet geschoold om dergelijke uitspraken te kunnen doen.Enige advies is praten praten en praten van iedereen ,, wie zegt dat ik wil praten ik ga zeker nu even tegen me ouders zeggen .. i wanne go die ?
Zayn!
Alle reacties Link kopieren
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:21:

[...]





Er is altijd wel iets wat kanU bedoelt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:25:

[...]





Enige advies is praten praten en praten van iedereen ,, wie zegt dat ik wil praten ik ga zeker nu even tegen me ouders zeggen .. i wanne go die ?Nou dat lijkt me een goed uitgangspunt, als dat is wat je voelt, dan is het zeker belangrijk om hulp te krijgen. En dat houdt inderdaad in praten. Niet praten betekent ook dat je niet verder komt. Mensen kunnen niet ruiken wat er in je omgaat. En ik snap heus dat je wellicht praten helemaal zat bent, maar meer smaken zijn er niet vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:21:

[...]





Er is altijd wel iets wat kanWe kunnen je verwijzen naar je huisarts, daar kan je je verhaal doen en die kan je doorsturen naar iemand die je trauma kan behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet je motto veranderen. Dat soort uitspraken (ook al is het in het allerslechtste Engels) hier niet plaatsen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij heel goed om dat tegen iemand te zeggen. Als je het niet durft tegen je ouders, vertel het dan tegen je docent Engels.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu met iemand wil praten ga naar je ouders, of je kan bellen met http://www.sensoor.nl/



Emdr is een therapie speciaal voor behandelen van trauma's, dat is eigenlijk niet zozeer praten. Je huisarts en ouders kunnen je hier verder mee helpen.
Alle reacties Link kopieren
Wat de gevolgen zijn? Voor sommigen bijna niets, anderen plegen zelfmoord. Maar blijkbaar heb jij ergens last van, dus ga eens naar je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 12 januari 2013 @ 22:27:

Je moet je motto veranderen. Dat soort uitspraken (ook al is het in het allerslechtste Engels) hier niet plaatsen.



Waarom??



Hoe goed of slecht me engels is maakt me niet zoveel uit
Zayn!
Alle reacties Link kopieren
I ga al in emdr ofzo weet niet wanneer



Na 8 jaar en na een jaar a half jaar opwacht lijst
Zayn!
Alle reacties Link kopieren
quote:nettel schreef op 12 januari 2013 @ 22:30:

Als je nu met iemand wil praten ga naar je ouders, of je kan bellen met http://www.sensoor.nl/



Emdr is een therapie speciaal voor behandelen van trauma's, dat is eigenlijk niet zozeer praten. Je huisarts en ouders kunnen je hier verder mee helpen.

'

Jammer dat de chat niet open is .. ik hou niet van bellen
Zayn!
Alle reacties Link kopieren
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:35:

[...]





Waarom??



Hoe goed of slecht me engels is maakt me niet zoveel uitOmdat dat forumregels zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 12 januari 2013 @ 22:43:

[...]





Omdat dat forumregels zijn.Zo beter ?
Zayn!
Waarom haat je je leven?
Alle reacties Link kopieren
quote:thementalist schreef op 12 januari 2013 @ 22:42:

[...]



'

Jammer dat de chat niet open is .. ik hou niet van bellenBel even, en anders hang je op als je er toch geen zin in hebt. Ze zullen daar wel meer mensen spreken die niet van bellen houden. Zijn je ouders thuis?
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 12 januari 2013 @ 22:46:

Waarom haat je je leven?



Waarom er van houden?

Nou ja eigelijks i hate myself
Zayn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven