Wat heb ik?

29-08-2014 20:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben Nick en ik ben 18 jaar oud



Ik zal even kort wat vertellen over mijn jeugd

Ik heb aan de ene kant een leuke jeugd gehad maar aan de andere kant was het altijd heel onzeker thuis, ik wist bijvoorbeeld nooit of mijn moeder uit haar werk boos was of niet.

Vanaf mijn 3e kan ik ruzies herrineren van me ouders, en ze zijn ook gaan scheiden toen ik 5 was. In iedergeval veel gedoe in me leven

Toen ik 16 was ook uit huis geplaatst bij een vriend gewoond en daarna kamertraining gedaan, woon inmiddels op mezelf maar ik merk gewoon dat er iets in me hoofd niet klopt.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik ongeveer al een halfjaar elke dag een jointje rook, ik weet dat het verkeerd is en ben er nu ook mee gestopt.

Maar mijn vraag is, toen ik 16 was en nog gewoon thuis woonde, was er met mij volgens mij niet veel aan de had, had toen mijn eerste vriendin en was altijd heel opgewonden.

Ik heb nu een leuk meisje ontmoet, we hebben ook al een aantal x seks gehad maar ik wordt gewoon niet meer opgewonden, ik ben echt bang dat ik gestrest ben ofzo.

Naar een psycholoog wou ik wel, alleen ik heb een basisverzekering waarin dat niet werd vergoed(volgens mij)

Dus ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen
Dat mogen wij niet, maar de huisarts wel, ga daar eens langs.
Alle reacties Link kopieren
En als wij nou zeggen: je hebt huppacpluppes, wat dan?

Helpt dat?

Dat je een etiketje hebt?



De enige die je daar bij kan helpen lijkt me toch gewoon toch een psycholoog hoor

Die weet waarschijnlijk wat je hebt, en beter nog...hoe je het op kan lossen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoi Nick, ik zou dit 's met je ha overleggen, die kan je vast verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met blowen dan wordt je wel weer opgewonden!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik naar een psycholoog ga, dan moet ik daar toch voor betalen, dat word toch niet verzekerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2014 @ 20:20:

En als wij nou zeggen: je hebt huppacpluppes, wat dan?

Helpt dat?

Dat je een etiketje hebt?

Huppacpluppes, dat moet je wel serieus nemen.



Met deze diagnose kan je naar de huisarts gaan die weet het beste wat je ermee kan doen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:nick7549 schreef op 29 augustus 2014 @ 20:31:

Maar als ik naar een psycholoog ga, dan moet ik daar toch voor betalen, dat word toch niet verzekerdJe polis lezen en die rommel niet meer roken dus.
Alle reacties Link kopieren
Bel maandag je zorgverzekeraar en vraag het na of een psycholoog vergoed wordt, dat hangt er vanaf wat voor polis hebt en bij welke verzekeraar.

Goed dat je gestopt bent met blowen! Volhouden!
Het word gewoon vergoed met een verwijzing van je huisarts, zit in de basis verzekering, je bent alleen je eigen risico kwijt.
Zit je op school? Is er op jouw school geen maatschappelijk werker of psycholoog werkzaam?

Je hebt een onrustige jeugd gehad en dat blowen doet ook meer kwaad van goed voor je libido. Reden genoeg om eens met iemand te gaan praten. Je kan ook je vragen aan je huisarts stellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven