Wat overkomt me nu dan?

15-06-2012 18:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,

Zal me even voorstellen, ben Mieke alweer 20 jaren oud(!!!!!!) en heb al een kleine 5 jaar een relatie met een jongen. Een halfjaar geleden begon ik plots te twijfelen aan hem, voel ik wel genoeg? Zie ik wel een toekomst samen voor me? Plots hield deze twijfel op en leek dit door te slaan naar mijn sexuele voorkeur. Ben ik lesbisch bi of hetero? Voor mijn eigen gevoel klets ik alles naar de lesbische kant. Ik heb nog nooit lesbische gevoelens gehad, naar mijn weten dus ook niet onderdrukt oid. Echt vervelend!!!! Dag en nacht denk ik eraan. Ik haal allemaal dingen in mijn hoofd als : hoe kun je nu weten dat je niet lesbisch bent als je het nog nooit hebt geprobeerd (het gekke is ik heb hier dan ook weer de behoefte niet aan) met een vrouw? Zo controleer ik mezelf steeds. Ik heb dan best wel een knappe vriendin (in de zin van vriendschap maar dan ben ik bang dat ik verliefd op haar begin te worden). Daarnaast ook : ik kan opgewonden worden van vrouwen en dan nog niet te beginnen over mijn gedachten in mijn hoofd over het tijdens een heterorelatie erachter komen lesbisch te zijn. Alsof er dan een soort lesbische in mij heeft gezeten al die tijd al. Ja, heel verrot dit dus...! Iemand die dit herkent? Zijn dit oprechte twijfels of?? Het gekke is alleen dat als ik uitga (flirten mag uiteraard) toch meer naar de mannen toetrek.

Hoop dat jullie er iets mee kunnen groetjes Mieke!
Ik zou het uitmaken met vriend en lekker zelf gaan uitzoeken wat je wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Hey hey

Zal me even voorstellen, ben Mieke 20 jaartjes jong En afgehaakt, sorry.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 15 juni 2012 @ 18:33:

[...]

En afgehaakt, sorry.Hahaha wat ben je streng!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

En afgehaakt, sorry.ik ga mee
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

[...]

En afgehaakt, sorry.En wat zijn we weer aardig
Ik heb zelf ook in dubio gezeten een aantal jaar terug en ik vind je word verlieft op een persoon niet een sexe en ik zou ook even verzinnen of je met je huidige relatie door wil gaan . En lekker op ondekkingsreis te gaan en je eigen indentiteid te vormen want zoveel onduidelijkheid op het vlak van liefde is toch lastig om dat uit te zoeken met een partner . Hoe dan ook suc6
Nee hoor, gewoon moe, misschien reageer ik daarom wat allergisch op blije verkleinwoorden

Happy topic!
Ga in therapie!
Dit hoort bij je leeftijd en gaat waarschijnlijk weer weg. In mijn vriendinnenclub van vroeger waren er meer die daar mee liepen, maar zijn uiteindelijk met een man door het leven gegaan. Zijn allemaal fases, je zult wel gekkere dingen in je leven tegen komen.
quote:dubiootje schreef op 15 juni 2012 @ 18:41:

Nee hoor, gewoon moe, misschien reageer ik daarom wat allergisch op blije verkleinwoorden

Happy topic!Geen kookprogramma's kijken dan! Betertjes van niet ( sorry, kon niet laten )
Allergisch voor verkleinwoordjes. En je Nick is dubiootje! Haha!:-P
quote:eliane1981 schreef op 15 juni 2012 @ 19:19:

Allergisch voor verkleinwoordjes. En je Nick is dubiootje! Haha!:-PDuub voor intimi
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:eliane1981 schreef op 15 juni 2012 @ 19:19:

Allergisch voor verkleinwoordjes. En je Nick is dubiootje! Haha!:-P
20 jaartjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog minimaal 60 jaar om uit te zoeken of je nu van de vrouwtjes of mannetjes bent
Misschien eens met je vriend bespreken?
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juni 2012 @ 20:24:

20 jaartjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog minimaal 60 jaar om uit te zoeken of je nu van de vrouwtjes of mannetjes bent

60 jaartjes bedoel je toch, wel een beetje in stijl blijven.

TO, zou me er niet zo druk om maken, wordt vanzelf wel duidelijk, je kan ook nog bi zijn om het nog wat simpeler te maken. Als je het leuk vindt met je vriend vind je het leuk, zo niet, dan maak je het leuker of uit, je bent nog harstikke jong.
quote:Tammie84 schreef op 15 juni 2012 @ 18:40:

Ik heb zelf ook in dubio gezeten een aantal jaar terug en ik vind je word verlieft op een persoon niet een sexe en ik zou ook even verzinnen of je met je huidige relatie door wil gaan . En lekker op ondekkingsreis te gaan en je eigen indentiteid te vormen want zoveel onduidelijkheid op het vlak van liefde is toch lastig om dat uit te zoeken met een partner . Hoe dan ook suc6Ben jij gaan experimenteren en wat is hier uit gekomen?
Ik heb een jaar lang lekker me eigen ding gedaan en ja daar kwam ook expirimenterem bij ik vind vrouwe ook erg leuk maar ben uiteindelijk verlieft geworden op een man en daarben ik ook al jaren mee samen en geen behoefte aan een vrouw je komt t vamzelf tegen wat bij je past zolang jeje gevoel en intuietie maar volgt en nie laten leiden wat een amder zegt dat hoort ( sorie voor de spel foute)
Dat was een temporary lapse of insanity. Mijn kinderen heten Brechtje en Guusje, dat is gebeurd toen ik total loss was van de bevalling. Dat zijn van die dingen die je nooit meer goed kan maken.

Miekmiekmiek, je hebt de OP aangepast
Ga in therapie!
quote:Tammie84 schreef op 15 juni 2012 @ 23:16:

Ik heb een jaar lang lekker me eigen ding gedaan en ja daar kwam ook expirimenterem bij ik vind vrouwe ook erg leuk maar ben uiteindelijk verlieft geworden op een man en daarben ik ook al jaren mee samen en geen behoefte aan een vrouw je komt t vamzelf tegen wat bij je past zolang jeje gevoel en intuietie maar volgt en nie laten leiden wat een amder zegt dat hoort ( sorie voor de spel foute)Dus jij zit een beetje tussen hetero en bi in?
quote:Tammie84 schreef op 15 juni 2012 @ 23:16:

Ik heb een jaar lang lekker me eigen ding gedaan en ja daar kwam ook expirimenterem bij ik vind vrouwe ook erg leuk maar ben uiteindelijk verlieft geworden op een man en daarben ik ook al jaren mee samen en geen behoefte aan een vrouw je komt t vamzelf tegen wat bij je past zolang jeje gevoel en intuietie maar volgt en nie laten leiden wat een amder zegt dat hoort ( sorie voor de spel foute)Even off topic en géén aanval maar hoe komt het dat je zo slecht schrijft?
Zo te lezen een best lastige situatie.

Ik zou zeggen: probeer het, en kijk dan zelf wat je het prettigst vindt. En schaam je vooral niet voor je gevoel. Hiermee worstelen heel veel mensen.

Heel veel succes!

[...]

En afgehaakt, sorry.
Ik heb een irritant toetsen bord op me telefoon en toets dus elke keer verkeerde letters in of pakt letters nie.

Ik ben bi en vind mannen en vrouwen leuk en ben gevallen voor een man matcht voor mij prima ...:-)
Houd je van je vriendlen zie je een toekomst voor jullie samen? Richt je daar dan op.

Ben je je vriend zat? Maak het uit en ga onderzoeken of je ook op vrouwen zou kunnen vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven