dom

17-04-2014 22:54 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wist dat ik dom was maar ik deed alsof dat niet zo was

ik maak de hele tijd foute dus domme beslissingen

hoe accepteren jullie negatieve kanten van jezelf

ik heb er veel moeite mee



mijn vriend blijkt hoogebegaafd te zijn waardoor ik me nog dommer voel
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een psych gebeld?

Echt doen hoor. Dit en het vorige topic maakt echt duidelijk dat het absoluut niet goed met je gaat.



Alle reacties Link kopieren
Hoi Ragweed het gaat niet zo goed met je of wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een hele hoge schuld bij mijn verzekering
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 22:57:

Hoi Ragweed het gaat niet zo goed met je of wel?het gaat niet zo slecht maar4 accepteren dat je niet zo slim bent is moeilijk net als accepteren dat je te dik bent bijv
Iedereen maakt fouten en we doen allemaal wel eens dingen waarvan we achteraf denken 'oei dat was niet zo slim'. Niemand is perfect of foutloos. Dat iemand hoogbegaafd is, wil niet zeggen dat die persoon nooit een fout of iets doms zal doen.



Het mooie van fouten maken/ domme dingen doen is dat je er van kunt leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 17 april 2014 @ 22:57:

ik heb een hele hoge schuld bij mijn verzekeringOw heb je ze al gebeld?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik maak constant dezelfde fouten er zijn mensen die gewoon wat minder slim zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 23:00:

[...]



Ow heb je ze al gebeld?geen beltegoed pff
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 17 april 2014 @ 23:01:

ik maak constant dezelfde fouten er zijn mensen die gewoon wat minder slim zijnWelke fouten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 17 april 2014 @ 23:02:

[...]



geen beltegoed pffMailen kan ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik lees net over je verzekering, heb je een betalingsregeling kunnen treffen?
of vraag of je met de mobiel van je vriend kunt bellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 23:03:

[...]



Mailen kan ook.ja ? kool ga ik daar even naar kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 23:02:

[...]



Welke fouten?



geen opleiding af maken altijd in de schulden komen nooit durven verhuizen alleen maar drinken en roken blijven afzeyyen /of de liefde winnen van mijn moeder naar dezelfde mensen teruggaan



klagen janken dat is dom gedrag

mentale armoede
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk. Even kijken op de brieven die je hebt gekregen naar het mailadres van de contactpersoon die moet benoemd staan in die brief.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 17 april 2014 @ 23:06:

[...]





geen opleiding af maken altijd in de schulden komen nooit durven verhuizen alleen maar drinken en rokenNah ja... je was ooit drugsverslaafd toch? Of ben je dat nog?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 23:07:

[...]



Nah ja... je was ooit drugsverslaafd toch? Of ben je dat nog?

nja aan speed foute mensen ik heb niks gestolen ofzo was geen crimineel kan dat niet over mijn hart verkrijgen

maar dat is ook niet zo slim
Alle reacties Link kopieren
Ragweed
Alle reacties Link kopieren
Dan hoef je nu alleen nog het drinken en roken af te leren. Je bent sowieso een stap verder toch? Wat jouw hoogbegaafde vriend ook zegt, die heb je in je zelf in je zak gestopt. Dom my ass.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 23:14:

Dan hoef je nu alleen nog het drinken en roken af te leren. Je bent sowieso een stap verder toch? Wat jouw hoogbegaafde vriend ook zegt, die heb je in je zelf in je zak gestopt. Dom my ass.

zelf in zak gestopt wat bedoel je daarmee





oh hij zegt niet dat hij beter is ik voel mij automatisch minderwaardig nu ik van zijn hoogbegaafdheid weet
Alle reacties Link kopieren
Dat jij er helemaal zelf voor gezorgd heb om van die teringbende af te komen. Dat heb je zelf in je zak gestopt. Dat maakt je niet echt dom lijkt me. En trouwens de halve wereld is dan dom. Er is namelijk maar een kleine groep hoogbegaafden op de wereld dus de groep die niet hoogbegaafd is moet dan beduidend groter zijn toch? Ik ben dan ook dom.



Afijn, een beetje relativeren Ragweed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zegt jouw vriend dat hij hoogbegaafd is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 23:29:

Zegt jouw vriend dat hij hoogbegaafd is?ja zijn ouders ook maar hij zegt dat het niet uitmaakt
Mail een psycholoog. Kan je wel gebruiken zo te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven