efexor

23-09-2014 13:18 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit weekend starten met Efexor. Ik ben gister bij de huisarts geweest. Ik heb ontzettend last van angsten en angstgedachten. Ik kan deze niet negeren. Hypochondrische gedachten en gedachten over verlies dierbaren. Het beheerst mijn hele dagelijkse leven. Van buiten zie je niks aan me, en ik kan het heel goed verbloemen. Ik wil een goede moeder zijn dus toch maar naar de huisarts. Vorig jaar een PND gehad en daarvoor amitripteline geslikt. Die is gelukkig over, ben echt zielsgelukkig met mijn kinderen! En probeer een zo goed mogelijke moeder voor ze te zijn. Ik mag nu in een keer stoppen met de amitripteline (3 keer 25 mg pd) en dan vrijdag starten met efexor. Ook therapie, ben dus op zoek naar iemand waar ik een klik mee heb. Heb al eens mindfulness gevolgd en dat helpt me ook. Wou gewoon even mn hart luchten... Het altijd maar in gevecht zijn met mn gedachten, en op zien tegen de dag omdat ik de hele dag bang ben... Savonds knapt het op, dus dat zijn mijn beste momenten. wou even mijn hart luchten... Heeft iemand ook angst voor verlies dierbaren?
Hoi aafke,

Ik slik nu zeker zo'n 15 jaar efexor..ook tegen angsten maar vooral tegen mijn depressies.Daarvoor andere antidepressiva gebruikt maar die bevielen niet.Efexor heeft er voor gezorgd dat ik iig nog leef.Ik gebruik ook dipiperon maar tegen dwanggedachten en psychoses.Ik heb dus niet het zelfde als jij maar wilde toch zeggen dat efexor mij nog t meest helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik andere medicijnen, maar wil je eigenlijk alleen even een hart onder de riem steken.

Geloof me, het gaat ooit weer beter worden.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
oh jeetje, ik herken wel heel veel. Ik had