ik ben zo verstrooid

19-01-2009 21:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me er een beetje voor en ik probeer er altijd met een grapje vanaf te zijn

Maar ik ben hartstikke vergeetachtig.

Op mijn werk heb ik er last van, hebben we sochtends wat besproken en smiddags denk ik; hoe zat het ook alweer? Of ik kan niet helder nadenken en koppelen van informatie. het is heel vervelend en ook thuis gebeurd het regelmatig dat ik een afspraak vergeet. Ik zet wel alles in de agenda en op de kalender maar sommige dingen kun je gewoon niet opschrijven.

Ik voel me daardoor een beetje dommig.... terwijl ik helemaal niet dom ben.

Heb jij daar ook wel eens last van?
Alle reacties Link kopieren
Yep! Wat mij enorm helpt is mijn boekje. Ik heb áltijd een schrijfblok bij me. Van elk gesprek dat ik heb, maak ik aantekeningen. Hardstikke handig om dingen nog eens terug te zoeken en bijkomend voordeel: mensen denken dat ze iets dermate interessants vertellen dat ik het op schrift wil zetten

Oh en ik schrijf echt álles op. Daarom mag niemand in mijn boekje kijken
ja, maar sinds ik daar medicijnen voor krijg gaat 't weer goed
Alle reacties Link kopieren
medicijnen??
B12 injecties
Alle reacties Link kopieren
Tientje, hoe reageerden mensen dan, toen je met het boekje aankwam? En heb je dat echt altijd bij je?
Alle reacties Link kopieren
En probeer eens die computerspellen met hersengymnastiek!
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel erg veel last van.

Dus ik schrijf AL-LES op! Het went wel en vaak heb ik er zelf meer last van dan anderen.
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo dat klinkt als een vitamineboost

had je ergens tekort aan of is er een andere aanwijsbare reden van je vergeetachtigheid?
Alle reacties Link kopieren