pijn bij diep inademen

18-04-2014 13:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben 2 dagen geleden gevallen op een betonnen vloer. Hier en daar blauwe plekken en hoofdpijn valt nog mee te leven. Maar als ik diep inadem, hoest, of lach dan doet dat echt zeer!

Ik heb een beetje zitten googlen, waarschijnlijk gekneusde rib...

maar hoe lang duurt dat en kan ik dan wel mee op een werkvakantie want sommige handelingen doen ook echt pijn??

ik ga niet op die werkvakantie niks doen en toekijken dus dat wil ik eigenlijk wel graag weten...
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/227288



Is dit echt of slechts een smoesje om onder je werkweek uit te komen?
Ik zou even langs de huisarts gaan. Hier mogen geen diagnoses gesteld worden.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt een gekneusde rib heb wens ik je succes.

Ik had t vorig jaar namelijk en omdat je rib met inademen blijft bewegen is het genezingsproces wat trager dan als je wat anders kneust heeft de dokter mij toen verteld.

Heb er zelf n week of 4 last van gehad, kon niet normaal op mijn buik liggen in bed, draaien van kant deed pijn en kon in de ochtend niet op een normale manier mijn bed uit komen.



Begin is met naar de dokter gaan
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
het is echt
Ik heb ook weleens gekneusde ribben gehad, had toen ook pijn bij ademen, lachen, bewegen enzo.



Kon alleen op mn rug slapen, toen ik ook nog eens ziek werd en moest overgeven was het helemaal niet meer te doen!



Maar na 3 weken was deed ik al bijna alles weer maar was toen nog niet helemaal pijn vrij.
Alle reacties Link kopieren
Als het echt een gekneusde rib is ben je er wel even zoet mee, ik heb er ooit drie gekneusd, Spaans benauwd gehad, vooral de eerste dagen..
verba volant, scripta manent.
Te toevallig gezien vorige topic. Ik geloof het niet
Alle reacties Link kopieren
Herstel van gekneusde rib duurt lang, omdat je de rib door ademhaling niet echt rust kan geven! Arnica smeren kan helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven