Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:53.
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-07-2010 11:42.
[ 21 graden aan zee, campingweer? ]
- Hoi,
Dit jaar ga ik voor het eerst kamperen. Buienradar geeft aan dat het gemiddeld 21 graden gaat worden in de eerste week van onze vakantie. Is dit lekker weer voor op de camping als je de hele dag buiten bent? Heb een zoontje van bijna 2. Of kan ik beter naar Frankrijk/Italie/Spanjevertrekken? Dat laatste is nog steeds een optie omdat we nog niets geboekt hebben.Dus....
- waarom niet?
minimum nachttemperatuur is trouwens handiger om te weten.Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn. (*Loesje*) - 21 graden lijkt me wel perfect om te slapen, dan wordt het in ieder geval niet zo super heet in de tent.
Maar als je er echt op uit bent om te zwemmen, is het wel aan de koude kant denk ik.. - Omdat het mij leuker lijkt wanneer het 30 graden is. Maar goed, dat is nergens op gebaseerd, ben nog nooit wezen kamperen. Nachttemperatuur kan ik niet vinden...Dus....
- waar wil je heen dan?
30 graden in een tentje is niet lekker zeker als je geen fatsoenlijke schaduwplek heb bij je tent / de tent in de schaduw kan zetten.Maja82 wijzigde dit bericht op 13-07-2010 11:18 met 76%Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn. (*Loesje*) - Is toch juist lekker met een kind van 2? Prima weer waarbij je alles kunt doen, om de hele dag buiten te zijn. Volgens mij is het ideaal weer. Of wil je de hele dag op het strand liggen?
- 21 graden aan zee is prima hoor. Ik woon aan zee, en was afgelopen weekend even in het oosten van het land...pfff wat een hitte...
hier (in zeeland) is het altijd wat koeler dan in het binnenland, en eigenlijk vind ik dat juist aangenaam!
komt door het windje...
kan je hier zeggen dat de stranden al flink wat drukker beginnen te raken (tov een paar weken terug toen de schoolvakanties nog niet begonnen waren)... - 21 graden aan zee, prima!
Kamperen kan heel goed met zulke temperaturen hoor. Zolang het maar droog is, en idd 's nachts niet al te koud.ja maar...wie ben ik om aan mezelf te twijfelen - Als het 's nachts een week lang niet boven de 8 graden komt en overdag is het bewolkt, regenachtig en maar een graad of 16, dan haak ik af. Eerder nietMisschien moet je jezelf eerst tegenkomen, voordat je het kunt zijn. (*Loesje*)
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-07-2010 11:42.