Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:53.
Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-10-2010 13:41.
[ 4 dagen met hemelvaart zonder kinderen,waarheen? tips ]
- hoi,
We willen graag samen 4 dagen zonder kids naar de zon. Ben alvast aan het orienteren voor juni 2011 (hemelvaart). Graag korte vluchttijd (kan zelf niet echt lang reizen). We kunnen max. 4 dagen (ivm oppas). Heeft iemand leuke tips. Wat is echt een leuke bestemming? Dit jaar zijn we naar Alicante geweest, heerlijk op het terras in de zon gezeten. Wie heeft er leuke ideeen.
groetjes,
tulip
- Rome* Neem dat maar van mij aan! *
- Misschien naar een grieks eiland? Kos of rhodos is ook leuk. Is ook maar 2uurtjes vliegen ofzo. Alvast veel plezier
Nobody Dies A Virgin... Life Fucks Us All - Barcelona!Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- Lissabon.
- In juni is er veel waar je mooi weer kunt verwachten....
Lissabon, Porto, Barcelona, Madrid, Sevilla, Marrakech, Rome, Venetië, Florence (of nog leuker, Sienna), Napels, Korfu-stad, Istanbul, Boedapest....
Wat wil je precies doen? Ik noem nu steden omdat ik uitga van een citytrip, maar misschien wil je juist het romantische platteland op? En wat is je budget? Als het wat mag kosten, vlieg dan naar zuid-Spanje, weet even plaatsnaam niet meer, huur een auto en ga naar Sevilla en/of Jerez enzo, slaap in zo'n luxe landhuishotel (Parador of zo?).
Fijn in ieder geval, vier dagen zonder je kinderen, kan er zelf ook altijd zo van genieten.....Het is de tegenwind die een vlieger laat opstijgen. - Oh ja, absoluut Barcelona. Of Florence!Humor dat is pas lachen!
- Lissabon of Budapest.Twee paar oogjes kijken ons aan, wij weten het zeker...wonderen bestaan.
- barcelona,vorig jaar net geweest ,erg leuk daar

- Zo, jij bent er vroeg bij!
Barcelona, helemaal eens. - Wat een prachtige stad is dat!!! Vorig jaar november geweest en ten huwelijk gevraagd. Nu inmiddels 3 weken getrouwd!!! HahahaIk zeg maar zo:Je kunt beter lachen als huilen. (F. Bauer)
- Naar Malaga vliegen en daar naar een badplaats in de buurt gaan als je lekker in de zon wilt zitten als je geen stedentrip wilt doen.
Torremolinos ofzo,ok erg toeristisch en veel Nederlanders maar als je gewoon even lekker zon en zee wilt...Het is ook maar 2 uur vliegen ofzo.The best things in life are not things. - Mijn stem gaat naar Boedapest, Florence(moet je wel een beetje geinteresseerd zijn in kunst, cultuur of ijsjes) of Barcelona.
- Wat een leuke tips allemaal. Super heb er nu al zin in. Tja, ben er vroeg bij,want ik wil graag een beetje een goedkope vlucht. Barcelona klinkt goed. En ik ben wel geinteresseerd in kunst, cultuur en ijsjes ;) en lekker eten. We willen best wel wat zien. Maar het gaat ook om de zon, terrasjes. Ik kan niet zoveel lopen, dus graag genoeg te zien in de omgeving.
Marrakech ben ik al een keer eerder geweest, vindt ik super, maar daar wordt jammergenoeg niet op de donderdag naartoe gevlogen. En we kunnen alleen van donderdag t/m zondag. - Dubrovnik!
Stad en strand en natuur. - ROMA!
- Rhodos is een goede 4 uur vliegen. Malaga 3 uur. Dat even ter correctie op de genoemde vliegtijden van 2 uur.
Palma de Mallorca is ook een mooie stad en uiterst geschikt voor een korte stedentrip.The main thing, is to keep the main thing, the main thing.
Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-10-2010 13:41.