4 weken vakantie

10-07-2014 14:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, graag wil ik jullie mening horen....

Binnenkort heb ik 5 weken vakantie, mijn lat-vriend ook en we willen met onze kinderen graag weg. Omdat ik heel veel werk kom ik niet goed aan het onderhoud van mijn huis toe. Opruimen, verven etc... Maar ook in de avonden, omdat ik dan vaan werk of te moe ben kom ik er niet voldoende aan toe.

Min vriend en de kinderen ( 2 van mij, 1 van hem) willen graag met de caravan naar Spanje... Maar ik zie erg op tegen zo weinig tijd in mijn huis om te rommelen en op te ruimen. heb nu bedacht dat ik wellicht terug vlieg om een week in huis te klussen.

Ben ik asociaal bezig of houd ik juist goed rekening met mijn eigen behoeften? Mijn twee kinderen willen vast met mij mee naar huis, mijnvriend wil graag lang weg om los te komen van alle gedoe op zijn werk....

Denken jullie eens mee?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij een prima oplossing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mij ook.
Alle reacties Link kopieren
Pffffff 4 weken op vakantie zou ik al te lang vinden maar je oplossing lijkt me prima toch?
Alle reacties Link kopieren
Goed plan, ook leuk voor de kinderen, om niet alleen als samengesteld gezin maar ook allen met je "eigen" ouder vakantie te vieren.



Je schrijft dat het je lat-vriend is, dus ik neem aan ook lat-stiefkind, dan lijkt het me helemaal raadzaam om niet ineens wekenlang met zijn allen in een caravan te zitten. Heel verstandig dus, om maar deels mee te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Goede oplossing!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Vier weken zou mij nog te lang zijn! Wat Sassafras ook al zegt, als jullie latten is het wel een hele stap om vier weken met elkaar in een caravan op vakantie te gaan. Hebben je kinderen daar wel zin in?
4 weken Spanje lijkt me sowieso niks. Al helemaal niet als je al die tijd op 1 camping zit. Ik zou er 3 weken van maken. Zodat je eerste en laatste vakantieweek in huis kan rommelen.
Doen wat jij goed acht. En 3 weken Spanje is toch mooi zat?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk even mee in een heel andere richting.



Doe iets aan dat teveel werken. Je hebt je keuzes en je leven zelf in de hand.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Cécilia , minder werken zou ik graag willen, maar is geen optie , kind met topsport waardoor veel geld naar sport gaat, middelbare school met toneel.... Kortom centjes gaan erg hard en worden zuinig uitgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Nog even een aanvulling.... Lat en ik latten al bijna zes jaar. de kinderen zijn volledig aan elkaar gewend hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven