Barcelona fietsen

22-10-2014 10:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort naar Barcelona en hoor allemaal mensen over een fietstocht. Jullie tips waar ik dat het beste kan doen? We zijn met kinderen 11 en 12
Alle reacties Link kopieren
Rond Valencia kun je fijn fietsen, Barca geen idee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dat afgelopen zomer gedaan en al vanuit huis geboekt bij de ANWB via de site. Was met een Nederlandse gids en is erg goed bevallen!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een tocht gedaan met, volgens mij, cruisingbarcelona. Was leuk, door verschillende wijken, met wat uitleg over achtergronden/geschiedenis etc. En een drankje bij een strandbar. Ik zou het de eerste dag doen, dan kun je nav de fietstocht de rest plannen.
Alle reacties Link kopieren
Heb in Rome en Berlijn en Málaga gefietst met Baja bikes,zij bieden ook tochten in Barcelona aan.
Alle reacties Link kopieren
Cruisingbarcelona zijn wij ook mee geweest. Idd erg leuk: je fietst op een gekleurde beachcruiser, NL gids, de minder bekende plekken gezien en halverwege iets gedronken.

Wij zijn op zondagochtend gegaan, het was toen heel rustig in de stad qua autoverkeer dus heerlijk fietsen
Baja Bikes is inderdaad erg leuk. Met Nederlandstalige gids.
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2015 07:35
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2015 07:36
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven