Boarding pass Ryanair

25-07-2014 19:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaker met Ryanair gevlogen, maar kan me niet herinneren dat mijn boardingkaart eruit zag, zoals degene die ik zojuist heb geprint. Is er iets veranderd? of heb ik het niet goed gedaan?



Linksboven staat het vluchtnummer met vertrek/ aankomstdatum/ tijd, rechts dezelfde gegevens maar dan van de terugvlucht.



En daaronder onze namen en het reservingsnummer. Ik twijfel nu en wil straks geen boete moeten betalen, is deze print voldoende?
Alle reacties Link kopieren
Er stond altijd Boarding Pass op. Als je je bestelling afrondde, kwam je op een pagina waar je pdf's kon downloaden. Dit waren dan de boardingpasses. En die kon je later nog via je Ryanair account nogmaals downloaden.



Staat er Boarding Pass op?
Alle reacties Link kopieren
Ja i.d.d. Chismes! Ik had nu ook geen pdf bestand, maar een printje waar reprint your boardig pass op staat, maar kon ook niet op die knop klikken.
Alle reacties Link kopieren
Er staat dus niet duidelijk boardings pass op, terwijl ik wel de stappen doorlopen heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week ook online ingecheckt. Bij mij staat er links bovenin "Ryanair" en eronder "boardingkaart"



Heb je aan het begin wel op online inchecken geklikt of op boardingkaart?
Live your life
Alle reacties Link kopieren
Is er niet een 'mijn ryanair' oid op de site? Dan kan je daar zeer waarschijnlijk wel je boardingpass uitprinten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van mij voor me liggen. Linksboven staat Ryanair met 'boardingkaart'. Daaronder een zwarte lijn met daaronder het vluchtnummer, de datum, van -> naar, naam, nationaliteit. Helemaal rechtsonder op het A4-tje staat onder een soort scheur-lijntje nogmaals naam, volgnr, datum, vluchtnr en 'vertrekt om'. Hopelijk helpt je dit!
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt 'm toch ook nog via de mail binnen? print je 'm gewoon nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 25 juli 2014 @ 20:00:

Je krijgt 'm toch ook nog via de mail binnen? print je 'm gewoon nog een keer.



Nee hoor, je krijgt hem helemaal niet per mail binnen.



Ik vlieg morgen met Ryanair en na het online inchecken kreeg ik 2 aparte boardingpasses: 1 voor de heen- en 1 voor de terugvlucht.
Alle reacties Link kopieren
Op deze pagina kun je opnieuw je boardingpass uitprinten: https://www.bookryanair.c ... -nl&lc=nl-nl#Security
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus ook gewend dat er zo'n scheurlijntje met gegevens onderaan de print staat. Dit lijkt er niet op. Ik heb online ingecheckt en op boarding pass printen geklikt, ik ben bang dat ik straks voor een nare verrassing kom te staan, zal het i.i.g. nog wel blijven proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 25 juli 2014 @ 20:55:

Ik ben dus ook gewend dat er zo'n scheurlijntje met gegevens onderaan de print staat. Dit lijkt er niet op. Ik heb online ingecheckt en op boarding pass printen geklikt, ik ben bang dat ik straks voor een nare verrassing kom te staan, zal het i.i.g. nog wel blijven proberen.



Het kan sowieso niet dat je beide vluchten op 1 papier staan, die moeten nadrukken op twee aparte papieren staan. Volgens mij heb je gewoon je boekingsbevestiging geprint.



Als je terug inlogt in de ryanair website zou je daar je boarding passen moeten terugvinden om opnieuw uit te printen.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 25 juli 2014 @ 20:06:

[...]





Nee hoor, je krijgt hem helemaal niet per mail binnen.



Ik vlieg morgen met Ryanair en na het online inchecken kreeg ik 2 aparte boardingpasses: 1 voor de heen- en 1 voor de terugvlucht.Dat is raar want ik krijg altijd een email bevestiging mét link.
Alle reacties Link kopieren
Op de Ryanair website staat ook gewoon een link, 'instapkaart opnieuw afdrukken'



http://www.ryanair.com/nl/uw-boeking-beheren/
Alle reacties Link kopieren
Het is nu eindelijk gelukt, heb het gewoon opnieuw geprobeerd, niets anders gedaan, maar nu lukte het wel.
Alle reacties Link kopieren
Die boarding passes van Ryanair zijn sowieso vreemd. In april twee losse tickets gekocht voor heen- en terugreis en zagen er allebei totaal verschillend uit! Ze accepteerden beide gewoon!
Las ik nou ergens dat Ryanair net een nieuwe app heeft gelanceerd waarmee je kunt inchecken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven