Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:54.
Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 13:43.
[ Bulgarije sunny beach ]
- Hallo allemaal ! Man en ik hebben in juli een vakantie bulgarije Sunnybeach geboekt ! We zijn benieuwd naar ervaringen en tips wat daar te doen is behalve strandhangen
. Ik ben beniewd naar reacties 
- Vervelende verkopers en restauranthouders ontwijken, uitgaan onder toeziend oog van de maffiosi en veeeel zonnebrand smeren. That's about it....De beste manier om in te slapen is jezelf wijs maken dat het tijd is om op te staan.
- Het is het nieuwe Llorett wist mijn vriend me te vertellen na 2x er te zijn geweest.
Veel uitgaansgelegenheden, veel scandinaviers ( tenminste, in de tijd dat hij er is geweest). Veel jongeren en veel drank. - Idd het nieuwe Lloret en Salou..alleen goedkoper en wat Soley zegt.
Ik zou er zelf persoonlijk niet voor kiezen nu...(mss toen ik 16/17/18/ wel maar toen ging ik ook naar Mexico rondtrekken in pl van Lloret enz.
Gaan jullie met zn tweetjes? en waarvoor ga je precies? (uitgaan,lekker strand dat soort dingen) of geewoon lekker weg met zn tweetjes lekker uit eten en dan lekker in het hotel chillen..dan zou ik als ik jou was omboeken. (maar dat is persoonlijk en uit ervaringen van klanten (ik werkte reisorg.)Als je niet weet waar je naar toe gaat, kom er je er altijd. - We gaan met zijn 2 tjes en na 6 jaar elk jaar intensief rondtrekken in azie , wilden we nu een strandvakantie voor alleen strandhangen , uit eten, een keertje uitgaan en thats it .. Ik ben kuta bali gewend ( loret van bali) dus ben wel het 1 en ander gewend .ik houd eigenlijk wel van de drukte .. Maar van die irritante bezopen lui vind ik dan wel weer wat minder , maarja dat was er ook in overvloed in kuta . Maar wat etreft het strand , en eten enzo is het wel leuk om naar toe te gaan ?
- Ik ben er een paar jaar geleden geweest met vriendinnen. Het strand vond ik wel mooi, het eten was verschrikkelijk eerlijk gezegd.
's Avonds veel dronken Engelsen en ik vond het geen fijne sfeer.
Ben op m'n 17e ook eens naar chersonissos geweest, en dat was 10 keer leuker...dat zegt ook wel weer genoeg haha![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)
Zou nu naar beiden bestemmingen nooit meer gaan. - goede kennissen van mij zijn geweest. eens maar nooit meer. Ze hadden een all inclusive vakantie geboekt. Personeel was honds-onbeschoft, het eten was ontzettend slecht, of helemaal niet aanwezig, en de kinderen werden heel naar behandeld ( alle kinderen in dat betreffende hotel)
Ook het winkelpersoneel in de winkeltjes daar, en het personeel in restaurants was echt heel onbeschoft. Opdringerig en brutaal
Kennissen hebben 1500 euro terug gekregen als genoegdoening voor het geleden "leed"waarbij wijzigde dit bericht op 07-02-2012 09:34 met 15%daarbij. - Ik vond het eten drie keer niks. Van deodorant had het personeel nog nooit gehoord, dat aroma kreeg je er bij. Als het puur strandhangen, uit eten en een keer uitgaan is zou ik lekker omboeken naar een grieks eiland ofzo.De beste manier om in te slapen is jezelf wijs maken dat het tijd is om op te staan.
- Kijk even wat Zoover zegt:
welk hotel trouwens er zijn er 17 die zo hetenMet beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit - In Bulgarije gaat het slecht met het toerisme. Dat heeft er onder andere mee te maken dat je maffia heel veel appartementencomplexen uit de grond heeft gestampt, zonder naar de vraag te kijken. Laat staan rekening heeft gehouden met de omgeving en de natuur. Bulgaren zelf gaan vaak naar Griekenland of Turkije op vakantie, omdat ze geen vertrouwen in de gastvrijheid en service van hun eigen landgenoten.
Sunny Beach is inderdaad een soort Lloret, maar Bulgarije heeft wel meer te bieden hoor. Je kunt er bijvoorbeeld heel mooi wandelen in de bergen of rondreizen met de trein. Als je iets uit de toeristische gebieden weggaat, liggen de prijzen ook heel laag. - Vriendinnetje van mij is er geweest en erg enthousiast erover. Maar zij ging voor een zon zee strand uitgaansvakantie waarbij zoveel mogelijk gezopen en gescoord moest worden. Aan die eisen voldeed Sunny Beach prima. Veel Scandinaviėrs inderdaad, en lekker goedkoop allemaal.Make each day count
- Ik ga ook naar Sunny Beach dit jaar. Vorig jaar naar Kreta geweest (dicht bij chersonissos). Wilde eigenlijk iets soortgelijks, zon, zee, strand, uitgaan en lekker bijkomen van de drukte in Nederland. Mn vriendinnen hebben alleen andere vakanties dan ik, dus ik boek via one2gethertravel (singlereis).
Heb er niet echt hele hoge verwachtingen van, dus kan alleen maar meevallen! Heb er wel super veel zin in!! :D
Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 13:43.