Dagje Düsseldorf tips?

29-07-2014 20:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort een dagje shoppen in Düsseldorf. Nu heb ik al ontdekt dat er een Primark is . Ben er ooit eens geweest en toen alleen bij de Starbucks gezeten.



Wie heeft leuke tips voor winkels, lunchen en beetje cultuur? Ik ben gek op leuke pop up stores of aparte winkeltjes..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet van de aparte winkeltjes dus ik beweeg me meestal in de Schadowstrasse, dat is de winkelstraat waar ook de Primark zit.

Cultuur doe ik ook niet. Lunchen/borrelen/eten zeker weten van wel en daarvoor kan ik de Rijnoever en de Bolkerstrasse aanbevelen (Altstadt).

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
- Schadowstrasse inderdaad

- Genieten van het uitzicht in de Rijntoren is (vooral 's avonds) ook leuk.

- Slenteren foor de Altstadt
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ben nog nooit in Dusseldorf geweest, maar als daar een Peek & Cloppenburg zit zou ik daar zeker naartoe gaan. In Keuken en Berlijn zijn dit heel grote winkels met een enorm assortiment.

DM drogisten zijn goedkoop in vergelijking met NL drogisterijen.
Alle reacties Link kopieren
Er zit een Hele Grote P&C is Düsseldorf. De Douglas op de Königsallee is geweldig. Je kunt goed parfumshoppen in Düsseldorf!

In de Altstad zijn veel cafeetjes en restaurantjes waar je ook zalig kunt ontbijten.

DM zit verspreid door de hele stad, ik ga altijd naar de vestiging in de Shadowarkaden.
Alle reacties Link kopieren
Er is een Japanse straat/wijkje, leuk om Japanse spullen te shoppen en lekker eten, als je van Japans houdt. Even googlen waar het ook alweer is.
Ik vind het wel bijzonder dat je bij een dagje Düsseldorf meteen denkt aan de Primark (of all places). Ik hoef echt niet alleen plaatselijke boetiekjes te zien, maar de Primark is wel weer het andere uiterste.



Ik vind zelf de Königsallee altijd erg leuk om te kijken (daar blijft het dan meestal bij, het zijn over het algemeen erg dure winkels). Ook vind ik de Kaufhof altijd leuk (die zit trouwens ook aan de Königsallee). Van die enorme winkels met een hele verdieping met kookspullen bijvoorbeeld (vind ik toevallig erg leuk).



En de Altstadt natuurlijk, leuk wandelen langs de rivier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven