De (r)emigranten gaan nog lang niet naar huis!

01-11-2009 09:41 3077 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!



Waar zitten we allemaal?



NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBolivia *Waar ben je?*GMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala Lumpur *update?*GMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderNL (eerst Londen)GMT+1FretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS *Waar ben je?*GMT-8LapinZwitserland * FvdM November!! * GMT+1LiubiDuitslandGMT+1LotjeTjechiëGMT+1MarloussieNoorwegen *Druk met verse baby*GMT+1MikkemakSchotland *vers bevallen van een meisje* GMTMmmariposaSpanje *Waar ben je?*GMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+10RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk, nu op babypijlerGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SanneAustraliëGMT+11Sarah2ndLifeAustraliëGMT+11SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+2Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNet in Oz *Kom eens updaten!* GMT+11VibekeDubai *Waar ben je?*GMT+4



Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.



Hier vind je het vorige deel.
Alle reacties Link kopieren
Chica, bijna feest voor jou dus!!!!!!

wij zijn 18 jaar getrouwd, omgevlogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 23 november 2009 @ 22:20:

raccoon ga jij shoppen? ik zag dat toys ar us om middernacht al open ging@!



Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt om midden in de nacht naar de winkel te gaan...jij wel??

Ik vind het sowieso een gekkenbende dan..je kunt nu alweer merken dat die Amerikanen zenuwachtig worden..vind het wel grappig om te zien..
Alle reacties Link kopieren
@ lapin ik dacht al dat jij t was die ook altijd greys keek, maar wist het niet meer zeker.



@ dutch, dus die ene aflevering dat george dood is



@ raccoon nee niet de hoofdpersoon maar wel 1 van de 6 belangrijkste karakters van de serie.. zucht.. t blijft drama..



@ sjno, zet em op, nog heeeel eventjes! tis ook niet zo gek dat je geen last meer hebt van je darmen, die zijn helemaal stil gelegd.



tijdens mijn 2e ziekenhuis opname mocht ik 1.5 week niet eten. kreeg toen wel van die pakjes drinken maar die waren zo vies, dat ik er met moeite 1 per dag op kreeg. had 'ineens' ook geen last meer van mn buik. lag helemaal stil natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
heheeh ik vind mensen kijken fantastisch heb 2 jaar geleden mogen bewondern hoe de haar extenties de ronte in vlogen bij een gevecht voor de laaste "tickle me elmo".. als ik er aan terug denk plas ik nog bijna in mijn broek
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=BPub7bb0 ... re=related



dit is een andere maar zo gaat het er aan toe..om 5 uur smorgens..



Discovery maak je borst maar nat... en hou de doos klenex maar dicht bij je
Alle reacties Link kopieren
trusten meiden dutch gaat naar huis en dan met haar kop boven een emmer met dampo hangen
Alle reacties Link kopieren
Ben op blz. 90. Leest lekker weg. Kunnen we niet een uitgever vinden die ons topic in boekvorm uit gaat geven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubis schreef op 23 november 2009 @ 22:44:

Ben op blz. 90. Leest lekker weg. Kunnen we niet een uitgever vinden die ons topic in boekvorm uit gaat geven?Boekvorm???? Op z'n minst een TV serie....
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
oeps moet dat...? hahaha weet niet of een ieder van ons alles wil terug lezen *grijns*



@ dutch, owh goshh wordt het noooog erger? wie gaat er allemaal nog meer dood...?
Alle reacties Link kopieren
Ter afwisseling maar even wat op FB gelezen. En nu ga ik ermee stoppen. Morgen weer een dag.
Alle reacties Link kopieren
Ohw Disco, zijn jullie daar nu in NL? Hier zijn we al iets verder, maar ik moest toen ook huilen hoor!



EnDutch, ik vond Adam's optreden wel grappig! Maar kan me goed voorstellen dat er heel veel conservatieve Amerikanen geschrokken zijn. Maar ja, ik vond Adam zo leuk in Idols.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb alles bijgelezen, maar ben ook alles weer vergeten. Ik zit hier te wachten op de boodschappenbezorgdienst. Lui he? Een keer in de zoveel tijd kopen we heel veel drinken, heel veel water en andere zware dingen. En die laat ik dan lekker bezorgen. Anders moet ik altijd met zware tassen zeulen. Maar ze zouden tussen 8 en 12 komen. Dus ik zit hier al helemaal klaar vanaf 8u en durf zelfs bijna niet te plassen.



Oh, ik heb mijn ascendant ook uitgerekend, ik ben een weegschaal. Vond alleen mijn beschrijving niet zo leuk, maar stiekem klopt het denk ik wel.
Ben net weer thuis en heb de bende opgeruimd. Het oppasmeisje is echt de liefste van de wereld en ik ben dolgelukkig dat ze weer in de buurt is (ze komt uit Kosovo en wacht hier voor de 103810 keer op een visum, ze woont bij haar zus met diens gezin die hier al jaaaaaren woont). Het is een ontzettend lief meisje en wil met gemak 24 uur per dag werken, maar dat visum is heel moeilijk om te krijgen op de een of andere manier.



Als ze hier is, trekt ze altijd alles uit de kast (bij wijze van) om het leuk te hebben met zoon. Dat mag ook van mij, want beide moeten lol hebben. En ik leg vanalles klaar, puzzels, boekjes, spelletjes enz. Dus als ik thuiskom, ligt alles over de kop. Heb alles weer aan kant en het is weer keurig netjes nu.



Het was ge-wel-dig! Heb echt genoten. Eerst heel snel nog een stukje Christkindlmarkt gedaan, bosna gegeten, gluhwein gedronken en gekletst. Wat was dat leuk! Heb die markt al 19213 keer gezien, maar nog nooit 's avonds.

Het is heel romantisch, overal licht en eetkraampjes, enig! Dat had ik helemaal niet verwacht!

Toen snel terug naar het theater. My Fair Lady was in het dialect. En om het makkelijk te maken, was het ook nog in Innsbrucker dialect. Dat versta ik echt met moeite en dat was vermoeiend. Maar het werd wel steeds makkelijk en ik begreep genoeg om het te kunnen volgen. Later sprak alleen de vader nog in dialect, maar dat leek heel erg op het voor mij bekende dialect. Ik vond het echt geweldig.



We gaan vaker, hebben we besloten.



Nanien, mijn zoon is drie, vindt alles leuk wat met auto's te maken heeft. Auto's, tractors, landbouwmachines, takelwagens, politie, brandweer, noem maar op. Playmobil vindt hij ook erg leuk en is ook iets waar hij regelmatig mee speelt. Voordeel daarvan vind ik dat het een hele tijd mee gaat. Het is echt van 3 tot 10 jaar (ik heb er mee gespeeld tot ik naar de middelbare school ging en in de brugklas speelde ik stiekem nog met barbies met mijn lagere school vriendinnetjes) en voor zowel jongens als meisjes zijn er leuke dingen.



Van deze heeft hij er inmiddels 3.



Vraag me niet waarom zoveel, maar ze worden ook intensief gebruikt. Of een helicopter.

Maar niet alle kinderen vinden Playmobil leuk..



Nu ga ik eerst maar eens slapen .
Alle reacties Link kopieren
mogguh!



@ ine wat heerlijk dat je het leuk hebt gehad!! je berichtje straalt helemaal. leuk hoor!

en ach, vervelend dat je achteraf moet opruimen maar als ze het idd maar leuk hebben toch?
Alle reacties Link kopieren
Nou jullie hebben vandaag blijkbaar niets te doen dames, ben maar liefst 14 pagina's terug in de tijd gegaan en zal eens kijken of deze vent er een kritische noot neer kan zetten.quote:snjokorn schreef op 23 november 2009 @ 07:43: SFO: wat lief en attent dat bosje bloemen.Zo ben ik nu eenmaal opgevoed.



@Lapin wat is dat voor een vreemde avator, is dat nu een konijn met een tennisracket???



@Mikkemak doe jij een beetje rustig aan meid, loop je nou niet voorbij ook al wandel je voor twee.



@Nanien het is inderdaad waar dat ik in NL alleen naar de dokter ging als je echt wat markeerde. In de VS is het ook zo dat ik een email van mijn huisarts krijg voor een jaarlijkse checkup. In begin dacht ik van pffffff ja het zal wel maar goed ik ga nu elk jaar braaf naar de huisarts heen.



Nou tussenstand op deze topic, er wordt wat BZV afgeroddeld, Ascendant vergelijkingen pfff.



Rubis ik geef je gelijk, dit valt niet mee.



quote:Discovery schreef op 23 november 2009 @ 14:53: ellow ladies (de man ligt te slapen)Nee hoor ik was al onderweg naar San Francisco op het moment van JOUW posting.
Alle reacties Link kopieren
Ine: hét concept voor een perfecte avond. Dat is wel duidelijk.



Ik ben in Londen 2 x naar een musical geweest (sprak ik af met m'n zusje om daar een lang weekend heen te gaan. Elkaar opwachten op het vliegveld en dan 3 dagen fun), echt gaaf maar om nou hier te gaan...ik weet het niet.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ine, dat klinkt wel heel gezellig. Had je je hakken nog aan gedaan?

Die playmobil brengt herinneringen terug. Mijn broertje had er een heleboel van en wij (mijn zusje en ik) speelden er stiekem mee. (ook met zijn lego trouwens).



SFO, ja het is een konijn met een tennisracket van achteren gezien en haar billen zijn te zien. Is misschien niet zo duidelijk op de avatar. Ik zal hem even groot neerzetten hier.







Het blijft hier maar regenen. Het ging de hele nacht door en nu nog steeds. En ik moet de honden uit gaan laten
Alle reacties Link kopieren
@lapin: sexy hoor !!

@snjo: hoe gaat het zonder pillen?



Tja, ik kom net aan in nederland, kijk even op de computer (heb 9 uur voor mijn vlucht naar CZ gaat), en heb dus weeeer 10 pagina's bij te lezen! En dat terwijl ik zondag nog gemaild had..zucht...zit nu lekker met een jetlag achter de comp. ga straks lekker slapen en dan weer terug naar Schiphol. Ja, Ainne geweldig het leven van een (oververmoeide) ster....

Ik ben trouwens ook kreeft, volgens mij het meest ondergewaardeerde sterrebeeld! Moodswings, melancholiek, alleen thuis willen zitten met man en kids in de buurt, geen gereis, geen al te grote schokkende gebeurtenissen, want daar kan de kreeft niet tegen. Nou, laat ik dat nu meteen rechtzetten: daar klopt geen r**t van!! Behalve natuurlijk die humeurschommelingen

Nou, ik ga slapen, heb honger maar er is hier geen eten (ben in het huis van mijn moeder, die is op reis en laat geen kruimel achter), komt goed uit, ben aangekoemn terwijl ik wil afvallen, dus ik ga maar even genieten van een sigaret, want ik ben eigenlijk nog op tournee Sorry, stoppers, morgen ben ik weer braaf..
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, de sigaret was echt goor, heb hem al na drie trekjes uitgemaakt. Ik ga ook maar weer stoppen.
Haha.. nou, zoon heeft het echt onwijs naar zijn zin gehad. Vanmorgen kwam hij echt Heel Boos mijn kamer in, wilde ook niet in mijn bed liggen en toen hij dat dan wel wilde, moest ik me omdraaien en met mijn rug naar hem toeliggen. Ik vroeg hoe het met de oppas was geweest en hij wilde niets vertellen. Toen vroeg hij waar ze was, ik zei, naar huis, en toen begon hij te huilen! Nou, als dat geen teken is dat ze het gezellig hebben gehad, weet ik het ook niet meer. Haha! De stiekemerd. Want het oppasmeisje vertelde dat hij alles wel begreep wat ze bedoelde en dat hij haar ook heel goed kon vertellen wat hij wilde. Hij verstaat dus gewoon veel meer dan ik al die tijd gedacht heb!

Voor hem is het ook goed geweest om een oppasavondje te hebben. En die bende is ook zo weer opgeruimd, want het is vooral speelgoed en wat pakjes drinken die her en der staan. Ik heb het er echt wel voor over. Ik weet dat ze te vertrouwen is en dat zoon haar leuk vindt.



Leuk, want nu kan ik gewoon weg als ik iets heb. Ik vond het heel jammer dat ze toen niet meer in het dorp was. Nu is ze gewoon terug!



Gisteren was wel een topavond met smsjes en telefoontjes trouwens. Ik had daar binnen geen ontvangst, dus kreeg alles pas later binnen. Ik zag dat de buurman een sms had gestuurd en had gebeld en mijn ouders. Er was ook een smsberichtje met alleen een nummer, wat ik niet zo direct kon plaatsen. Dat nummer had 4x gebeld. Dus ik dacht dat het de buurman geweest was. Die heeft hoge nood en probeert al drie dagen contact te leggen. Ik houd de boot steeds af met smoesjes.. heb daar even iets minder trek in eigenlijk..

Maar vanmorgen keek ik nog eens beter en zocht het nummer op, is het de architect geweest! Shiiiiiit!! Nou ja, niets aan te doen ook. Ik was er gewoon niet, simpel. Jammerdebammer! Heb hem vanmorgen een mailtje gestuurd, maar heb nog niets gehoord.



Lapin, hoe is het op je boerderie?? Nu het regent heb je sowieso alle tijd. Je kunt ook extra landjes ploegen, maar dat kost geld. Ik zal je even een boom sturen.

Je oogst kan ook verpieteren (of had ik dat al gezegd), dus je moet op tijd oogsten. Het is echt heel makkelijker, iedereen kan het.



En oja, ik liep op hakken. Meters hoge. Heel handig ook, als je over de Christkindl markt loopt en daar alleen kinderkopjes liggen. Met ruimte ertussen. Heb twee keer een schoen verloren, omdat de hak in zo'n kier bleef steken :S. Nou ja, mijn buurvrouw is net aan haar knie geopereerd, dus ik hoefde niet heel hard te lopen. En zij is 1.50 ofzo en maakt dus sowieso kleine pasjes.
Alle reacties Link kopieren
Lotje: gaat heel goed zonder pillen (nog steeds). Ik zit nu braaf aan de appelsap en ik denk dat ik vandaag maar eens niet te veel zout naar binnen werk want in die 4 liter meuk zit oa. ors (oral rehydrating salts) en dat vind ik het best weg te werken als je het écht nodig hebt (ervaring van vakantie vorig jaar)...
Snjókorn falla, á allt og alla
Goed hoor Snjo, je hebt ze helemaal niet meer nodig die pillen. Ik weet het zeker.



Ine, dus je hebt de architect gemist gisteravond. Shit. Dat vond ik altijd het vervelendste in mijn vrijgezellenperiode. Dan ga je een keer weg en dan wordt er weer gebeld. Je kan moeilijk bij de telefoon blijven hangen. Heeft hij je mobiele nummer niet?



Lotje, jij bent natuurlijk nog steeds in het buitenland, dus je mag roken Jammer dat het niet smaakte.

Ik ben ook kreeft en ik herken alles van wat je schrijft daarover. Vooral die moodswings inderdaad Ik geef het toe.
Lotje, wat heb jij een leven vol avontuur! Optreden over de hele wereld! Dat is heel wat anders dan je dagen slijten op een bergtop, zoals Lapin en ik doen .



Lapin, hier regent het trouwens ook heel hard. Het is heel donker, triest en blegh. Ik hang op de bank met koffie, zoon kijkt tv in zijn pyjama.



Hij heeft mijn mobiele nummer wel, maar ik had daar binnen geen ontvangst. Ik heb T-mobile, want ik wilde perse een Iphone. Maar die ontvangst is bagger, vooral als je ergens binnen zit waar veel beton is of als je hoog in de bergen bent.



Dus ik kreeg alles pas om 23 uur binnen, toen wij in de auto zaten. Maar ik zag dus pas vanmorgen dat hij het geweest was. Jammer ja, en ik baal ook wel. Maar ik baal er ook weer van dat ik daar van baal, want ik heb toch gewoon mijn eigen leven? Ik ga al bijna nooit weg in de zomer/tussenseizoen en dan ga ik een keer een avond weg.. daar kan ik toch ook niet op gaan zitten wachten? Dat verwacht hij ook niet, het is ook altijd oke als het een keer niet lukt. Meestal belt hij nl als mijn ouders hier zijn (dan laat ik hem sowieso niet komen, ook al slapen ze) of als ik al sliep of als ik weg ben. Tja, dat kan gebeuren. Maar ik verheug me zo op een volgende keer!!!
Lapin, je kunt die roze koe adopteren. Volgens mij kun je op je startpagina bij FB een berichtje van mij zien met een roze koe. Als je op 'adopt the cow' klikt, komt hij in je gift box.
Alle reacties Link kopieren
@ ine ookal had je bereik gehad tijdens My Fair Lady, dan had je toch niet opgenomen? laat em maar ff bungelen. 4x gebeld! hahaha hij zal vroeg en laat beseffen dat ie je wilt, beetje onbereikbaar zijn kan dan echt geen kwaad!



@ lapin, sexy bunnie hoor! heb je zo lapinman ook verleidt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven