Disneyland Parijs; goedkoop hotel of app.

19-01-2009 10:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man moest de punten van de KLM opmaken en dus heeft hij voor 4 personen een entreebewijs voor Disneyland Parijs kunnen regelen. Wij (2 volw. en 2 kinderen) willen er nu een goedkoop hotelletje of appartementje in de buurt zoeken zodat de kosten een beetje te overzien zijn. We willen het laatste weekend van maart gaan.

Ik heb al gekeken op google en kom meestal uit rond de 100 euro per nacht met z'n vieren in een chambre d'hote (incl. ontbijt). Het hoeft dus echt geen groot hotel te zijn, het mag ook bij particulieren enz. Het liefst eigenlijk een appartementje zodat we het eten zelf mee kunnen nemen en daar maken.

Wie heeft er leuke tips?
Heb je al gekeken op de davy crocket ranch van euro disney zelf? dat is redelijk betaalbaar, althans dat was het een paar jaar geleden en je hebt een chalet waar je ook gewoon je maaltijd kan koken, dus bespaar je weer de kosten van het eten en dat is nogal duur in en rond euro disney.

veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je snelle reactie. Die ranch ziet er leuk uit maar is volgens mij alleen te boeken in combinatie met tickets voor het park en die hebben wij al. We hoeven trouwens ook echt niet heel erg dichtbij het park te zitten, het mag best een half uur rijden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bel anders even Disney zelf op ,die hebben nu op hun hotels korting voor Maart.

Wij hebben een 4 persoons kamer in hotel cheyenne voor 4 dagen kost ons 236 euro en dat is incl ontbijt.



(p.s.we kregen wel extra 15% kroting omdat we een jaarkaart hebben,maar dat was dus bovenop de 20%korting die ze hebben/hadden.



succes
Alle reacties Link kopieren
kroting=korting hahaha te snel typen he;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en een halfuurtje rijden door omgeving Parijs bijv kan wel eens veeeeeeeeeel langer uitpakken,ik zou dan zeker niet daar gaan zitten of je auto dan daar laten(het parkeren rondom je hotel is vaak ook duur daar)en dan met het openbaar vervoer gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie. Ik heb de site geprobeerd maar kom dan toch op andere prijzen uit, zo rond de 250 euro voor 2 nachten zonder toegang (want die hebben we dus al). Nu zijn onze kinderen al 12 en 13 dus dat zal ook wel schelen.
Alle reacties Link kopieren
via de site werd ik telkens doorgelinkt met o.a. oad.

Tja ik heb ze gewoon gebeld en gevraagd of ze een aanbieding hebben in die periode en dat hadden ze.

Leeftijd kan idd meespelen ,wij hadden namelijk best nog in een twee persoonskamer gekund(volgens hun) maar uiteindelijk heb ik een 4 persoonskamer geboekt ,en volgens mij had ik dus op hetzelfde bedrag uitgekomen als ik met 2 kids was geweest.(omdat ik ook geen entree betaal en dus een vierpersoonskamer heb geboekt)

Ik kwam via de site trouwens op een bedrag uit van 550 euro ,dus wellicht is het het bellen toch wel waard?

Verder was ik dus zelf ook aan het kijken voor goedkope hotels en ben toen op een hotel gekomen in Marne ,die was 50 euro per nacht en je hebt in je kamer een eigen kitchenette(wat mij erg fijn leek)

Ik weet even zo gauw niet meer hoe het heet ,maar kwam via de site van Disney erop terecht.

succes
Alle reacties Link kopieren
je kan ook het centrale reserveringsnummer bellen en vragen voor room only
Alle reacties Link kopieren
wij zijn in september in het Kyraid in Torcy (http://www.kyriad.nl/en/default.aspx) geweest. hotel op 5 minuten lopen van de metro. gratis auto parkeren.



kijk ook eens op B&B hotels : http://www.hotel-bb.com/ of formule-1 hotels.
Alle reacties Link kopieren
tip: neem een hotel die net iets buiten het park ligt. Je hebt namelijk speciale disney hotels, heel leuk allemaal maar je betaald wel de hoofdprijs. En dat terwijl de goedkopere hotels misschien een paar minuten verderop liggen. Ik heb zelf in het dreamcastle hotel gezeten, heel leuk! Ook nog een voordeel: deze hotels zijn nieuwer, de disneyhotels zijn al ouder.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een website met goedkope aanbiedingen voor hotels:

Goedkoop hotel parijs



Goedkoop hotel .com
Alle reacties Link kopieren
Heb je al naar Pierre en Vacances gekeken?

Wij hebben daar zelf 4 jaar geleden geboekt met 3 kids en 2 volwassenen.

Ook met als reden Disneyland. Het was echt super dichtbij Disneyland.

Mooie bijkomstigheid je kunt op loopafstand naar Val d'europe, het grootste overdekte winkelcentrum van Europa. Hier was ook een Mc Donalds.
Alle reacties Link kopieren
wel 2 mac's

en genoeg andere lekkere restaurants



en er rijdt een busdienst van en naar het station bij disney
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je kijken in plaatsen zoals Torcy, Bussy saint Georges en Serris. Deze plaatsen liggen aan de RER (metro) lijn van Parijs naar Disney. Zo hebben wij vorig jaar met z'n 2en in Mister Bed in Torc geslapen (eenvoudig, maar verder prima). Daty was iets van 50 euro p[er nacht voor een 2 persoonskamer. En volgens mij is het nu nog wsat voordeliger.



Ik boek meestal op bookings.com en dan kijk ik op de kaart hoe dicht het hotel bij de RER ligt (want geloof me, na een dagje disney wil je echt niet nog een kilometer naar je hotel lopen!)
Alle reacties Link kopieren
Dit topic even nieuw leven ingeblazen. Wij zijn nl. Voor de maand oktober naar een accomodatie in de buurt van Disney. Mag max. een half uur daar vandaan liggen en het liefst met in ieder geval 1 aparte slaapkamer.



Alvast bedankt!
Wij zaten de eerste keer in een stacaravan (2 slk) op Le chene gris, een camping op ongeveer een kwartiertje rijden. Op zich prima te doen, maar zeker met kleine kinderen is een hotel bij het park toch het fijnst. Dan hoef je niet per se een Disney hotel te hebben want er zijn ook andere hotels met een pendelbusje. De laatste keer zaten wij in hotel Sequoia Lodge, dat is het op een na goedkoopste hotel maar het is verder prima.
Alle reacties Link kopieren
Campanile hotel st thibault de vignes

Hi park in serris

LE Cheval blanc in jossigny

B&b in bussy Saint Georges

Ibis in montevrain

Kyriad in torcy

Adagio in magny le hongre of val d'europe

Camping crecy la Chapelle
Alle reacties Link kopieren
Heel goedkoop zijn de formule 1 hotels en de premiere classe hotels. Beide bieden drie persoons kamers aan waar een extra kinderbed mogelijk is en familiekamers. Bij de eerste heb je wel toillet en douche op de gang maar dat zie je dan ook terug in de prijs. Iets duurder maar met twee pits kookplaat, magnetron en koelkast zijn de hotelappartementen van appartment city. Alledrie zitten ze ruim onder de 100 euro per nacht en zijn te vinden via google.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Vlakbij zit aparthotel Sejours en Affaires Rive Gauche Serris, die hebben een woonkamer met slaapbank die best lekker ligt voor kinderen zeker, klein keukentje, badkamer en 1 aparte slaapkamer. Je moet wel betalen voor parkeren in garage, iets van 9 euro per nacht. Je kan ook nog ontbijt reserveren maar dat vonden wij wat duur als je toch keukentje hebt.
Alle reacties Link kopieren
Nu 50% korting op alle Disney hotels, incl Davey C Range, en entree. Aanbieding geldt ook voor in de herfstvakantie. Boeken kan via de site cam Disneyland. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven