Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:55.
Dit onderwerp heeft 115 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 08-07-2010 22:51.
- De topics met tips over goedkope vakanties naar de zon, mooie reizen naar verre oorden en weekendjes weg vliegen ons al om de oren.
Dit topic is om te laten weten waar de reis nu uiteindelijk naar toe zal gaan!
- Een weekje Frankrijk en een weekje New York,daar kijk ik echt naar uit!
The best things in life are not things. - Ik ga deze zomer een rondreis Europese hoofdsteden doen. Naar Berlijn, Boedapest, Praag en Wenen.
Een keertje geen zon zee en strand maar wel heel leuk. Ben zelf al wel eens in Boedapest (1 dagje maar) en Praag ( 5 dagen) geweest, maar Berlijn en Wenen helemaal nieuw.
Misschien gaan we in het najaar een rondreis in Turkije doen. Ik wil namelijk heel graag dit landschap zien:
- Niet verkeerd Dolfje!
Ik kan zelf nooit kiezen wat ik wil, vind zo veel leuk. - Ik ga met een project van World Servants naar Malawi om daar samen met een groep en mijn vriend ontwikkelingswerk te gaan doen....We gaan latrines bouwen, klaslokalen en woningen voor de leraren, samen met de plaatselijke bevolking...Erg spannend!!

In het weekend zijn we vrij en als het lukt gaan we dan ook een keer op safari
Ik hoop dan dit te zien, of iets wat daarop lijkt ![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)

We gaan 3 weken, erg spannend enz, maar ik heb er wel zin in...Het lijkt me erg dankbaar werk...en dan maar een keer geen zon zee en strand...
Groetjes MMRIk heb geen motto..... - Over exact 5 weken vertrekken we voor 'n maand naar 't zuidwesten van de USA.
Een beter milieu begint bij anti-conceptie! - ooh Malawi is super leuk!!!!
kijk even bij www.kiboko-safaris.com
aanraders: paardrijden op het Nyika Plateau, Liwonde national parc, duiken in Lake Malawi bij Cape Mclear (krijg je wel bilharzia maar dat is ook weer te behandelen) - hele zomer werken en in oktober naar Australie!!!!
- Voorjaar naar Turkije, over 4 weken al jiha
najaar voor een maand naar Thailand rondtrekken* Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet... Dat is pas kennis * - Weekendje Ameland

en 6 nachten Boedapest
- Bedankt voor de link, maar het is al georganiseerd als wij er zijn...
Ik heb geen motto..... - Waarschijnlijk:

Balkon (en tuin) dus. Nog even sparen voor New York, 2011. - Wij gaan 2 weken naar Egypte. Misschien, heel misschien als alles mee zit begin juni een weekje naar New York maar maan lief gaat liever naar Schotland
Twee paar oogjes kijken ons aan, wij weten het zeker...wonderen bestaan. - Namibie! Lekker met vriend een maandje rondreizen.
- Wat vinden jullie een betere bestemming voor in de zomer?
Wij overwegen namelijk:
La Provence
of Rome ?
Leven op de rand van het bestaansmaximum. - Over vijf weken maken we een rondreis door Andalusië & Marokko en eind augustus gaan we naar Porlezza in Italië. En ik weet nu al dat ik volgend jaar in de winter naar de zon ga !
- Wij gaan in augustus een weekje naar Oostende en in het najaar gaan we een rondreis door Thailand maken!

- Naar the US of A voor een maand
. - Eerst in mei naar:

En in augustus naar:
- Ik ga een rondreis door het zonnige noorwegen maken! Dat valt wel een beetje uit de toon hier geloof ik :-D

- Over ruim een week naar Andalusie. Eind april lang weekend Ardennen. In de zomer een week naar de Achterhoek (met vriendlief en zijn kleine kinderen), daarna een week Ardennen en ergens een week fietsen, maar weet nog niet waar.
Eerst maar eens naar Andalusie!
Shada, je bent niet de enigequote:Shada schreef op 18 maart 2010 @ 20:06:
Ik ga een rondreis door het zonnige noorwegen maken! Dat valt wel een beetje uit de toon hier geloof ik :-D
[afbeelding]
- Ben net in Januari een weekje op Curacao geweest en ga begin juli lekker 2 weekjes naar Griekenland(Samos). Hebben autootje voor 10 dagen en gaan dus met z'n viertjes het eiland verkennen.
Suusje - Van Seattle naar San Diego.