Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:55.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Reizen
  4. Gaan jullie deze zomer weg en waar naartoe?

Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 25-06-2010 19:54.

[ Gaan jullie deze zomer weg en waar naartoe? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Vraag lijkt me duidelijk, gaan jullie deze zomer nog op vakantie (al is het maar een weekend!) of blijven jullie lekker thuis? Als je gaat waar ga je dan naartoe?

Ik blijf deze zomer thuis.

1. Wij blijven ook thuis.
    Volgend jaar gaan we wel.

2. Weekje Frankrijk met mijn lief, en een weekje Italie met mijn ouders en zusje! Heb er zin in! Eerst even scriptie afmaken.. BAH!

3. Straks eerst 2 nachtjes Nijmegen met een vriendin, dan een weekje Zuid Frankrijk met een vriend en een weekje kamperen aan de Belgische kust met mijn vriend
    En in augustus nog een maand naar Indonesie met mezelf :D

Toch niet slecht getroffen :P
    Maar eerst nog tentamens...

4. Week Vlieland en week Formentera.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.

5. Amerika. Wordt beetje standaard, maar vind het een heerlijk land om alleen heen te gaan.

Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!

6. Een week kastelen kijken in het Loiregebied in de herfst.

Misschien een weekendje Nederland, als ik me OK voel (is ook vakantie hè, als je in Frankrijk woont ;-) ) en verder blijven we thuis.

Happiness is the highest form of wisdom.

7. Week Frankrijk en week New York.

The best things in life are not things.

8. Zuid-Bretagne, Frankrijk, voor het eerst met de baby :)

Heb je haar weer...

9. miss_understood
    Afbeelding van miss_understood
    23-06-2010, 19:53

Ik blijf helaas thuis.
    Mijn relatie is voorbij en ik moet geld sparen voor de makelaar en verf/verhuiskosten :-(

10. Twee weken Zwitserland en onderweg ernaartoe drie nachten Zwarte Woud.

11. Ik ga naar Portugal. Een week naar de Algarve en dan nog lekker 3 dagen naar Lissabon!

12. Zijn 1 week op wintersport in Duitsland geweest, gaan nog 1 week naar Duitsland(kijken hoe het er uit ziet zonder sneeuw), 1 week Zwitserland en 2 weken Gaasterland! Wordt een leuke zomer..
    De anderen veel plezier of sterkte gewenst!

13. Ik zou eerst een weekendje weg gaan maar blijf nu ook thuis. Ik ga volgend jaar lente op vakantie als het goed is.

14. weekend belgië en weekend vlieland.

15. Wij gaan twee weekjes naar de Belgische kust, met onvermijdelijk een dagje Plopsaland voor de kids!
    Verder blijven we lekker thuis.

vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan.

16. drie weken duitsland (of waar we dan ook uitkomen als het slecht weer is) met mijn ouders en mn dochtertje. In de herfst nog een midweek naar centr parks met mijn dochter en ergens ook nog een weekeind weg met mijn broer en schoonzus.

No one cares how muchs you know, until they know how much you care.

17. Net terug van 2 weekjes Italië.

18. 3,5 week vietnam en misschien nog een weekje ardennen...

Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier..

19. Ik blijf thuis deze zomer (sprak zij, die net woensdag terug is gekomen van vakantie ;-) ).
    Vriend en ik hebben geen kinderen en gaan daarom nooit in de zomer op vakantie.

Ehm? Is dat zo?

20. 2 weken Luxemburg met vrienden en hun kinderen.

21. 2 weken Egypte voor het eerst met de kinderen :)

Twee paar oogjes kijken ons aan, wij weten het zeker...wonderen bestaan.

22. Twee weken Frankrijk in een huisje op een boerencamping. Voor het eerst gaan dochter en ik echt samen op vakantie met Lief en zijn zoons. Heel spannend!

oh that purrrrrrrrrfect feeling

23. Twee weken Frankrijk in een huisje op een boerencamping. Voor het eerst gaan dochter en ik echt samen op vakantie met Lief en zijn zoons. Heel spannend!

oh that purrrrrrrrrfect feeling

24. Traincha,ik heb in de buurt van Luxemburg gewoond.

Mijn vriend en ik gaan in juli 10 dagen naar Normandie,lekker
    naar Frankrijk.Gaan slapen in een oud kasteel,lekker bij de zee,veel natuur,geschiedenis zoals b.v. D-Day en andere dingen en vooral kijk ik ernaar uit om Frans te spreken.