Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:58.
Dit onderwerp heeft 79 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 23-06-2010 16:33.
- Wie heeft er tips voor iemand die goedkoop op vakantie wil gaan.
De bestemming hoeft niet ver weg te zijn. Het liefst binnen Europa. Ik zou zo graag eventjes weg willen. Zijn er ook gratis reizen te winnen?
Tips en adviezen zijn welkom.
- Wat vind jij goedkoop?
Neem je tent en je fiets en ga kamperen bij plekken van Staatsbosbeheer, of kamperen bij de boer. Of wordt lid van Vrienden van de Fiets.
Ga wandelen of fietsen in je eigen omgeving, neem zelf eten en drinken mee. Goedkoop genoeg?
En er zijn vast wel reizen te winnen. Kwestie van internet afspeuren, door de supermarkt lopen en actieverpakkingen kopen en goede slagzinnen maken.Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje. - Mijn pa zegt altijd dat Balconia am Hintergarten een heel mooie bestemming is als je krap zit.I only get one shot at life - so I shoot to kill
- Gazonië is ook een aanrader.
Ben ik ook geweest, supervakantie! Dit jaar wordt het Ründümhause, maar daar heb ik nog geen recensie van gevonden. Ben benieuwd!quote:Spijker schreef op 22 juni 2010 @ 08:03:
Mijn pa zegt altijd dat Balconia am Hintergarten een heel mooie bestemming is als je krap zit.Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje.- Kijk bij vakantieveiling of er iets bij zit in de periode dat je wilt gaan.The best things in life are not things.
- Rundhausen en Tuinesië zijn ook nog alternatieven
I only get one shot at life - so I shoot to kill - Fiets + tent + even opzoeken waar in europa je nog mag wildkamperen....
Ik lees mee.quote:himalaya schreef op 22 juni 2010 @ 08:04:
[...]
Ben ik ook geweest, supervakantie! Dit jaar wordt het Ründümhause, maar daar heb ik nog geen recensie van gevonden. Ben benieuwd!Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.- Ga in elk geval niet in 't hoogseizoen weg. Boek nu alvast 'n vlucht voor in september/oktober of nog later bij Ryanair of andere prijsvechter. Boek je hotel via internet.Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- @gebruiker2000: heb je nog wat gehad aan de tips in het topic over een snelle opleiding?
- Wij zijn ooit (was nog guldentijdperk) naar Zuid-Frankrijk gelift, op campings gestaan zelf gekookt en 2 weken weggebleven. Was 1 van de meest fantastische vakanties ooit, en kostte me in totaal nog geen 250 gulden (!)
Zoiets?Daar heb ik een trucje voor: eerst pel je een uitje.... - woningruil?
- Kamperen op fiets of treinafstand (je doet een opleiding, dus ov-jaarkaart?)
Op marktplaats wat kampeerspullen bij elkaar scharrelen of gewoon lenen.
Jeugdherbergkaart halen en fietsen van herberg naar herberg. - Koop een klein iglotentje van drie tientjes en zoek simpele campings (dus zónder animatieprogramma en zwembaden) tja, hoe verder weg, hoe duurder natuurlijk... (qua reiskosten bedoel ik dan)
maar Nederland is harstikke mooi hoor. Aan de kust, waddeneiland, limburg, zeeland, veluwe, drenthe... Of net over de grens: belgische ardennen is ook prachtig. - Bingo vakantie.
Je weet wel naar welk land je gaat dan, maar niet naar welk hotel.Hoe meer je de mens leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden. - Ga kamperen, maar dat is al vaker geopperd.
Of een werkvakantie, bv via activity international (http://www.activityinternational.nl/) - Gebruiker, je hebt geen geld, wil op jezelf wonen, een opleiding beginnen, werk vinden.. Zou je al die dingen niet eerst aanpakken voordat je vakantieplannen gaat maken?
Een zomertje in Nederland is toch ook zo erg niet?I only get one shot at life - so I shoot to kill - quote:himalaya schreef op 22 juni 2010 @ 08:01:
Wat vind jij goedkoop?
Neem je tent en je fiets en ga kamperen bij plekken van Staatsbosbeheer, of kamperen bij de boer. Of wordt lid van Vrienden van de Fiets.
Ga wandelen of fietsen in je eigen omgeving, neem zelf eten en drinken mee. Goedkoop genoeg?
En er zijn vast wel reizen te winnen. Kwestie van internet afspeuren, door de supermarkt lopen en actieverpakkingen kopen en goede slagzinnen maken.
Wat ik goedkoop vind? Paar tientjes, maximaal 100 euro wil ik eraan kwijt zijn.
Heb geen tent. Kamperen gaat dus niet lukken. Misschien ga ik in de toekomst een tent aanschaffen.
Wandelen of fietsen in eigen omgeving? Waar overnachten dan? Elke dag een ander hotel? Soort fietsvakantie bedoel je hiermee?
Heb even reis winnen 2010 gegoogled. - paar tientjes?
blijf lekker thuis dan en ga ergens bij 'n v/d Valk serveren om 'n fatsoenlijk vakantiebudget bij elkaar te verdienenEen beter milieu begint bij anti-conceptie! - quote:dolfje schreef op 22 juni 2010 @ 08:04:
Kijk bij vakantieveiling of er iets bij zit in de periode dat je wilt gaan.
Tof! Bedankt voor de recommendatie Dolfje.
Hoe werkt vakantieveiling in het kort? Gewoon bieden en het laatste bod wint de reis gegarandeerd of zitten er adders onder het gras (speciale voorwaarden of iets dergelijks) - vergeet overigens ook 'n wedstrijd winnen maar, want ook al win je gratis reis/verblijf, je zult op de plaats van bestemming toch ook moeten eten en kosten maken die vaak meer dan 'n paar tientjes per dag bedragenEen beter milieu begint bij anti-conceptie!
Geweldig tips. Ik ben idd van plan om in sept. pas weg te gaan als dat zou lukken. Online boeken scheelt veel in de prijs, hè?quote:elninjoo schreef op 22 juni 2010 @ 08:33:
Ga in elk geval niet in 't hoogseizoen weg. Boek nu alvast 'n vlucht voor in september/oktober of nog later bij Ryanair of andere prijsvechter. Boek je hotel via internet.
Heb ik nog niet allemaal terug gelezen, maar zaten een paar hele goede tips bij. Kom daar nog wel op terug hoorquote:Kaaaaaaaatje schreef op 22 juni 2010 @ 08:45:
@gebruiker2000: heb je nog wat gehad aan de tips in het topic over een snelle opleiding?
Bedankt.