Ibiza in de mei vakantie

23-04-2014 22:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er weleens begin mei op Ibiza geweest en hoe was het toen in vergelijking met de zomer maanden?
Alle reacties Link kopieren
Dus iemand moet wel eens én begin mei naar Ibiza zijn geweest, én in de zomer...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je voor de zon gaat zou ik niet in mei gaan. Gemiddelde temperatuur is 22 graden, dus net geen lekker strandweer. In ieder geval niet om in je bikini te liggen.

Ik ben in het hoogseizoen geweest ooit, maar dat is al lang geleden. Ik vond het wel een hele leuke vakantie! Heerlijk weer gehad, mooi eiland, leuke uitstapjes gemaakt. Qua stappen/uitgaan durf ik het niet te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Meer mensen?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad is het weer begin mei niet warm genoeg voor bikini en 's avonds is het vooral KOUD. Ben nu een aantal keer eind mei/ begin juni gegaan en dan is het heerlijk met een graadje of 25 overdag.

In de zomervakantie is het er heet, maar wel met een lekker briesje. Overigens vind ik het dan wel te druk! Te harde muziek en te commercieel gedoe, ook in de rustige plaatsjes.

Mocht je niet voor bikini gaan, dan zou ik zeker begin mei gaan. Terrasjes, marktjes, lekker eten en shoppen. En met de boot naar Formentera natuurlijk! Voor commercieel ibiza: Playa d'en Bossa... Voor rustige gezelligheid: Santa Eularia (20 min. van de hoofdstad met de bus)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik het ga gebruiken om meer van het eiland te zien. Weet iemand toevallig ook een goede Spa/ wellness?
Alle reacties Link kopieren
Vriendin is net terug, overdag heerlijk, maar 's ochtends en 's avonds nog fris, dus lange broek en jasje. Maar overdag slippertjes en korte mouwen maar het was nog net te koud om op het strand te liggen. Maar dat kan volgende week weer anders zijn hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zie net dat hele week een 10 krijgt qua weer en rond 23 graden, dus denk dat het wel goed komt ;)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, geniet ervan! Topeilandje!
Alle reacties Link kopieren
Ja super veel zin in! Heeft iemand toevallig nog leuke tips..dingen om te doen of te bezoeken?
Er zijn al een paar Ibiza topics hier. Als het met de zoekfunctie niet lukt, kan je veel google de topics terugvinden. Sowieso is er veel Ibiza informatie via google te vinden. Ik ga er nl. ook heen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk..welke plaats en wanneer ga jij
Alle reacties Link kopieren
Dit is een leuke site



http://www.ibiza-spotlight.com/guide
Alle reacties Link kopieren
Klopt thankz
Lili-rose ik zit in Figueretas. Duurt nog even voor ik ga. In september pas. In mei nog eerst 3 weken naar Zuid-Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Ibiza topic omhooggehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven