Kerstmarkt Antwerpen

17-09-2014 18:43 14 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
De vogeltjesmarkt is niet zoveel aan. Antwerpen is een leuke stad, die vogeltjesmarkt zou ik overslaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kerstmarkt na de kerst zou mij niet zo aantrekkelijk lijken. Zondag 28 december zijn de winkels in ieder geval dicht. Dus of het allemaal zo gezellig is betwijfel ik. Maar geen persoonlijke ervaring hier dus zeker weten doe ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Zo treurig, kerstmarkt na Kerstmis.

Net als paaseieren na Pasen en oranje voetbalmeuk nadat we zijn uitgeschakeld.



Ga dan lekker naar Parijs ofzo voor kerst, das pas leuk.
Ja en?
Bedankt voor de reacties! We wisten niet eens dat de winkels dan dicht zijn, Hmm dat is dan misschien wel iets minder.
Vorig jaar was ik even op de kerstmarkt in Antwerpen, maar daar was weinig aan. Klein en weinig sfeer.

De kerstmarkt in Brussel is echter superleuk. Ook na kerst nog, echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
mja de kerstmarkt in Antwerpen is idd nie erg leuk of groot. Woon zelf niet ver van antwerpen. Brussel is inderdaag leuker dus als ik van jou was zou ik Brussel doen.
Kerstmarkten zijn alleen leuk in Duitsland en Scandinavie. In alle andere landen zijn kerstmarkten flauwekul
Alle reacties Link kopieren
Wat Liubi zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ben op de kerstmarkt geweest in Aken, Keulen, Maastricht en Antwerpen. Vond Antwerpen verreweg het minst leuk (de markt dan, de stad vind ik wel leuk). De kerstmarkt vond ik weinig sfeer hebben en klein. En dat de week voor kerst.
Alle reacties Link kopieren
Hamburg heeft leuke kerstmarkt !
Als de winkels ook dicht zijn lijkt het me niet echt gezellig. Dan ben je na de kerstmarkt dus klaar en die markt is niet super groot dus ben je zo overheen. Ik ga zelf elk jaar naar een kerstmarkt, maar dan wel in Duitsland idd. Ben in Aken, paar keer in Düsseldorf en in Keulen geweest nu. Die laatste staat met stip bovenaan! Echt zo gezellig! Ga daar denk ik dit jaar weer heen. Vorig jaar niet alle markten gezien haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor Duitsland gaan.

Vorig jaar waren ze al veel strenger geworden op de kerstmarkt in Antwerpen en dit jaar gaan ze nog strenger worden... Verwacht niet te veel leuke sfeer :(
Ah dan wordt het Waarschijnlijk een weekend Aken. Even kijken hoe of wat met de trein (hebben geen winterbanden )



Bedankt voor de reacties. Maar Antwerpen gaat het dan toch maar niet worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven