Leuk hotel in Rome.

20-09-2014 17:30 15 berichten
Ik ben op zoek naar een leuk hotel in Rome. Liefst een beetje dicht bij het OV en bezienswaardigheden. Tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Zat leuke hotels rond Termini zoals hotel Milani.
iq hotel vonden wij fijn!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn afgelopen lente naar Rome geweest en hebben daar in Hotel Pyramid geslapen. Prima hotelletje, niet erg duur. Dichtbij metro die je direct naar colosseum brengt, dichtbij bussen naar Appia Antica. Voor de rest moet je met de metro volgens mij even overstappen, maar wij hebben alle bezienswaardigheden heel snel en makkelijk kunnen bereiken
Alle reacties Link kopieren
Hotel Oly! Ruime en schone kamers, een prima ontbijt en een paar leuke lokale restaurantjes in de wijk (niet duur!). Op ca. 15 min. lopen van de metro naar het Colloseum en dan nog ca. 10 min met de metro. Erg goed bevallen deze zomer.
Ik heb in het voorjaar gelogeerd in World Hotel Ripa. Op zich een goed hotel, maar ik vond het ontbijt niet erg goed. Wel in een prima wijk (Trastevere) met heel veel eetgelegenheden. Met de tram was je ook snel op piazza Venezia.



Later heb ik ook nog in een appartement gelogeerd, op een paar minuten afstand van het Colloseum. Dat had ik gehuurd via Rentalinrome.com. Het heet Baccina loft. Maar ze hebben nog veel meer appartementen.

Als ik weer naar Rome ga zou ik eerder kiezen voor een appartement dan een hotel. Je hebt veel meer ruimte en zelf even een ontbijtje maken is niet zoveel werk.
Alle reacties Link kopieren
Hotel Galileo! Zit vlakbij het Termini station en is erg goed beoordeeld op zoover. Ik heb gehoord dat hotels in Rome vaak kleine kamers, douches etc. hebben, maar dat is bij Galileo helemaal niet zo, het zijn erg mooie kamers. Daarbij is het ontbijt heerlijk. Zeker een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Hotel Selene Roma, mooi centraal en goede service! Wij zijn er in augustus één nachtje geweest, toen we in de buurt van Rome op vakantie waren.
Alle reacties Link kopieren
Hotel piccolo borgo. Perfect hotel! Echt genoten daar. We hadden een kamer op begane grond met klein priveterrasje met stoeltjes. Heerlijk rustig om daar na een dagje Rome te kunnen bijkomen in de avondzon. Ontbijt ook echt top!

Het lijkt ver weg naar centrum, maar wij reden met de gratis shuttle naar metro en dan waren we zo midden in het centrum, ideaal! Ook daar fietsen geregeld en dan rijd je zo de via Appia op, moeite waard!

Tot slot nog prima zwembad met ligbedden, ook eind oktober nog goed toeven in de zon!
Alle reacties Link kopieren
Napoleon. T/o metrostation. 8,3 op zoover.
.
Bedankt voor alle tips

tips! We gaan ze vanavond bekijken
Alle reacties Link kopieren
En? Wat is het geworden?
.
Een andere dan hier genoemd is. Een klein B&B. Helaas niet voor mezelf!
Alle reacties Link kopieren
Welk b&b dan? Misschien ook interessant voor anderen,
.
quote:impala schreef op 21 september 2014 @ 22:47:

Welk b&b dan? Misschien ook interessant voor anderen,Uhhh, dat zou ik moeten navragen. Geen idee meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven