Leukste vakantiehuisje Benelux gezocht

22-07-2014 09:21 17 berichten
Beetje flauwe topictitel, maar ik ben een slechte googelaar als het om vakanties gaat (tot we kinderen kregen waren we altijd van 'auto volladen, tent mee en we zien wel') dus ik dacht: "waarom mij niet wenden tot het alwetende forum??"



We willen tweede week van september een (mid)weekje weg met peuter van ruim 3 en baby van dan 4 maanden.



Het mag een huisje zijn op een park, maar veel liever vind ik iets wat niet bij een park hoort (maar wel faciliteiten in de buurt heeft als een bos en/of speeltuin (zwembad zou ik heerlijk vinden, maar hoeft niet per se) en een winkel). Het mag maximaal 2 á 3 uur rijden vanaf Arnhem zijn.



Budget... tja, zo goedkoop mogelijk, maar door een meevaller van de Belastingdienst hoeft het niet compleet low-budget. Zeg maximaal 500 euro (en dan niet nog 80 euro schoonmaakkosten, 40 euro boekingskosten en verplichte lakens ed erbij! ).



Iemand een idee/goede ervaring of tijd/zin om deze google-uitdaging aan te gaan?
Kastanjez, ik weet wel iets wat precies aan jouw voorwaarden voldoet.



Ik wil je wel een PM sturen met de info!
O, je maakt me nieuwsgierig! (en ik ben blij met je reactie).



Je kunt me mailen op mijn nicknaam apestaartje live punt nl, wil je dat doen?
Top! Doe ik! Het kan even duren, want ik zie dat ik niet alle info bij elkaar kan vinden. Ik laat je weten wanneer ik het berichtje heb verstuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel iets leuks. Namelijk Marveld, maar da's wel een huisje op een park. Met zwembad (binnen/buiten) leuke speeltuin voor je peuter.

Een midweek in een duo-huisje kost je dan 278,00 inclusief bedlinnen, annuleringsverzekering, wifi.



Houd je nog leuk wat over om leuke dingen van te doen of lekker hapje te eten !
Alle reacties Link kopieren
Cheery mag ik het ook weten?
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Had nooit gedacht het over zo'n soort park te zeggen, maar Marveld zier er leuk uit! ;)

Kan ik fijn de laatste zwangerschapskilos wegzwemmen......
Marveld is leuk! Wij hebben regelmatig gebivakeerd in VWL 5 huisjes. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Is echt een leuk park. Ook prijstechnisch gezien

En vaak zijn 'Teun en Pleun' er ook. Je weet wel, van die 'mascottes'. Vindt je peuter vast geweldig.



Mijn kinderen zijn inmiddels al wat groter, maar we komen er nog steeds graag !



En De Leistert in Roggel is ook leuk. Ook veel voorzieningen.

Of; Roompot Beach Resort in Zeeland, direct aan het strand. Ideaal met kleintjes. Lekker bij de haven bootjes kijken, superleuk.
You've got mail Kastanjez!
quote:followthesun schreef op 22 juli 2014 @ 10:41:

Cheery mag ik het ook weten?



Voor deze ene keer. Verder hou ik het geheim.

Ik stuur je een berichtje via de privéberichten hier.
Alle reacties Link kopieren
Camping Bissen in Luxemburg heeft hele leuke chaletjes en deze zijn niet duur! Echt een aanrader, super faciliteiten en veel Nederlanders waardoor je toch een beetje "thuis" bent, sprookjespark zit vlakbij, winkelcentra's ook. Ze hebben een Aldi en n Lidl daar (mochten dat je favo winkels zijn) de benzine kost daar vrijwel niets. Grotten en kastelen zijn makkelijk te bereiken en leuk om te bezoeken. De camping beschikt niet over een zwembad maar is gelegen aan een soort beekje met een watervalletje, ik kom hier al vanaf kleins af aan, maar dit jaar blijven we thuis omdat ik 35 weken ben als mijn vriend vakantie krijgt en dat is dan toch wel triggy. Hopelijk heb je er iets aan, en alvast een fijne vakantie!

Giselle.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Ps, wij rijden altijd vanaf A'doorn en doen er als er geen files oid is ongeveer 3,5 uur over incl plaspauzes & hapje eten.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Giselle en mamaonbekend, ook bedankt voor jullie reacties! Ga vanavond lekker samen met manlief vakantievoorpret maken
Ik heb je teruggemaild cheery, en bedankt!
Graag gedaan, Kas!
Alle reacties Link kopieren
iemand enig idee waar je tegenwoordig de goedkoopste vakanties kan vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven