London musicals

17-04-2014 14:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet welke website(s) voor het (hier in Nederland) kopen van tickets voor musicals in Londen 1) betrouwbaar zijn en 2) niet (te veel) opslag in rekening brengen?



Andere vraag: wie weet wat nu leuke musicals in Londen zijn voor dochter van 14 en zoon van 12?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in London naar Wicked, Mathilda en Mamma mia geweest. Vooral die laatste was erg goed te volgen zonder dat je goed engels spreekt. Er komen veel bekende liedjes in voor, en als je van te voren verteld waar het precies over gaat, moet dit goed komen. Geen idee of deze nog 'draait'...





Wij hebben de kaartjes in London gekocht. Er zijn veel winkels waar ze deze tickets verkopen, en voor een lage prijs. Ze verkopen vaak tickets voor dezelfde, of volgende dag. Dus reserveren is, als je het daarvoor wilt doen, niet nodig.
I've got nothing to do today but smile.
ook naar Mama Mia geweest en in Londen zelf de kaartjes gekocht.
http://www.londontheatre. ... atre/whatson/musicals.htm
Alle reacties Link kopieren
Koop je tickets altijd via de officiële website van de voorstelling of bij het theater zelf, dan betaal je ook geen opslag.



De meeste last minute tickets booths blijf ik een beetje shabby vinden, behalve dan de officiële last minute ticket booth: TKTS op Leicester Square. Ze hebben ook een site waar je kan zien wat het aanbod van de komende dagen is.



Aanraders die leuk zijn voor een jonger publiek: Mathilda (maar dat moet je redelijk ruim van te voren boeken) en Billy Elliot (die zitten meestal wel in het last minute aanbod).



Book of Mormon schijnt ook heel leuk te zijn (van de makers van South Park, maar daar die zijn voorlopig uitverkocht.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze bij stand bij de TKTS shop gekocht op Leicester Square. Op de dag kan je voor die dag of de dag erna goedkoper kopen. Ik had een korting van 30% bij de Phantom en hoe onbekender de musical hoe meer korting. Ook slechtere plaatsen bij bijv. Lion King zijn dan goed betaalbaar. Website http://www.tkts.co.uk/ voor locatie
Alle reacties Link kopieren
Oh als je kinderen Southpark leuk vinden dan moet je naar The Book of Mormon gaan! Superleuk, ook als je niet zo fan bent an southpark trouwens. Helaas wel prijzig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in maart met een groep leerlingen van 15/16 naar de Lion King geweest. Ze vonden het allemaal erg mooi, ook de jongens.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar de volgende musicals geweest:



- the witches of eastwick (Glasgow)

- jekyll & hyde (Liverpool)

- blood brothers (Londen)



En vantevoren altijd de tickets gekocht via de officiele sites van de theaters. Nooit geen problemen gehad!
Alle reacties Link kopieren
londontheatredirect.co.uk (vanuit de samenwerkende theaters)

thetrainline.co.uk (treinkaartjes, hotels, theater)



Bij beide bedrijven meerdere keren afgeprijsde kaartjes voor populaire voorstellingen besteld. Alle keren geboft met de plaatsen in het theater. Voordat je de bestelling afrondt, kun je op theatremonkey.co.uk kijken of het goede plaatsen zijn.

In London zagen we:

Les Miserables (2x)

Miss Saigon

Mamma Mia

We Will Rock You.



Les Mis is mijn alltimefavourite, maar misschien niet zo geschikt voor tieners.

Dan zou ik eerder voor We Will Rock You kiezen.

The Lion King staat op mijn verlanglijstje. Is voor alle leeftijden mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven