Mooi vakantiehuis

24-10-2014 20:52 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar gaan we met mijn familie een weekend weg. Volgend jaar wordt dat een week wegens een jubileum trouwdag van mijn ouders, waarschijnlijk met kerst.



Voorkeur heeft een vakantiepark als Landal/Roompot met mooie, nieuwe accommodaties, dus geen uitgeleefde huisjes uit de jaren 70/80. Iemand een idee hiervoor? We zijn met 10 personen (6 volwassenen, 4 kinderen).



We zijn al geweest in Hof van Saksen, Roompot de Leistert en Landal Waterparc Veluwemeer.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik wilde idd de Leistert Binnenhof noemen prachtige huizen!

Land van Bartje heeft ook leuke woningen, is vrij nieuw, mooi zwembad enz. Leuke omgeving ook.
Owja, land van Bartje is ook heel leuk voor kinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 oktober 2014 @ 20:55:

Ik wilde idd de Leistert Binnenhof noemen prachtige huizen!

Land van Bartje heeft ook leuke woningen, is vrij nieuw, mooi zwembad enz. Leuke omgeving ook.



Leistert zijn we al 2 keer geweest, die hebben we wel gezien dus



Land van Bartje noteer ik!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wij hadden voor het 40 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders een prachtig 10 persoons huisje op Landal Coldenhove.

Super luxe en mooi gelegen!
Alle reacties Link kopieren
Landal Orveltemarke. Mooi, rustig park, vlakbij Emmen.
Alle reacties Link kopieren
Coldenhove is voor onszelf wel erg om de hoek, dus die wordt het denk ik niet.



Orveltermarke ziet er ook mooi uit, zet ik op het lijstje erbij!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Roompot Zutendaal! In Belgisch Limburg. Mooie moderne huisjes. Als je echt luxe wil dan huur je een Jan des Bouvrievilla met jacuzzi en sauna



De omgeving is ook prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Europarcs Landgoed Hommelheide heeft hele mooie huizen. Hebben wij in mei gezeten met mijn schoonouders. Je kunt daar ook via de site huizen van particulieren huren. Wij hadden er 1 met jacuzzi in de achtertuin! Park is ook leuk voor kids.
Alle reacties Link kopieren
De krim op Texel heeft erg mooie vakantievillas ook voor 10 personen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt weer voor de tips! Texel zijn we net een week met mijn schoonfamilie geweest, dus ik denk dat die afvalt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:Juultje schreef op 26 oktober 2014 @ 19:44:

Bedankt weer voor de tips! Texel zijn we net een week met mijn schoonfamilie geweest, dus ik denk dat die afvalt.



Zuid-Limburg op de Cauberg, zag er erg nieuw uit
Alle reacties Link kopieren
bekijk eens, www.bijwendy.be of www.bijandy.be dat zijn woningen 1 jaar of 2 jaar oud, super deluxe en zeker voor de prijs alles op en aan. zelf lederen relaxen en enorm veel speelgoed voor de kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ben er zelf nog niet geweest, maar lijkt me wel erg leuk:

Schloss Dankern, tegen de Duits grens aan.

http://www.schloss-dankern.nl/vakantiehuizen.html



Hebben ook 10 pers huisjes.



Marveld in Groenlo is ook superleuk, maar die hebben maar 8-pers huisjes. Er is wel een 9e bed volgens mij.

Weet niet of je een paar kinderen hebt die nog in campingbed kunnen? Want dat past nl prima, de kamers zijn erg ruim.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips! Uiteindelijk is het toch Texel geworden, wij vinden het leuk om nog een keer heen te gaan, broer ook en ouders zijn er nog nooit geweest. Mijn moeder heeft al geboekt, mooi op tijd voor kerst 2015
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:wiennie schreef op 14 november 2014 @ 13:09:

bekijk eens, www.bijwendy.be of www.bijandy.be dat zijn woningen 1 jaar of 2 jaar oud, super deluxe en zeker voor de prijs alles op en aan. zelf lederen relaxen en enorm veel speelgoed voor de kinderenZiet er leuk uit, ga ik onthouden voor een volgende keer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
In geen geval naar sunparks de haan gaan, hiervan net terug en was een ramp op veel gebieden. Om middernacht hadden we security in huis staan terwijl we sliepen, we dachten dat er inbrekers waren. Het huisje stond als niet bewoond op hun lijst........



De klachtmail is al de deur uit.
Bestaat dat dan? 2 keer op verschillende parken geweest van Roompot. Of ik ben een zeikerd of ik heb pech gehad.

2 Keer vieze schimmelige oude zooi gehad.
Sunparks de haan lees ik vaker slechte ervaringen over. Die is bij ons destijds meteen geschrapt.



Netniet: bestaat wat? Nette huisjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 22 november 2014 @ 17:33:

Bestaat dat dan? 2 keer op verschillende parken geweest van Roompot. Of ik ben een zeikerd of ik heb pech gehad.

2 Keer vieze schimmelige oude zooi gehad.



Wij hebben al regelmatig mooie behoorlijk nieuwe huizen gehad, dus nette schone huizen bestaan zeker wel.



We gaan nu terug naar waar we deze herfstvakantie ook geweest zijn, dat beviel erg goed. Heel schoon en gloednieuw. Geen huisdieren en roken toegestaan, dat scheelt waarschijnlijk ook wel (en voor ons helemaal met allergieën bij man en zoon).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 november 2014 @ 17:49:

Sunparks de haan lees ik vaker slechte ervaringen over. Die is bij ons destijds meteen geschrapt.



Netniet: bestaat wat? Nette huisjes?



Ik hoor nadat we nu terug zijn ook veel slechte berichten. Jammer genoeg hebben we het niet van te voren gehoord. Normaal pluis ik alles uit op internet en nu door tijdgebrek niet gedaan. Even googlen en je vind heel veel aan reacties.



Ik was al niet van de vakantieparken, en nu al helemaal niet meer.



We hebben nog geen reactie van de klantenservice, erg benieuwd wat ze terug schrijven.
Jammer dat je er nu helemaal niet meer van bent. Er zijn echt wel hele goede parken de Leistert was echt prachtig qua huis! Wij hadden een particuliere woning daar. Ik had zo de grond gelikt daar hoor en land van Bartje ook, nergens viezigheid gezien. En op Texel bij de Krim hadden wij ook een particuliere woning die super schoon was. Landal 't Loo was ook erg netjes en een leuk park trouwens. Maar het verschilt idd wel heel erg qua park/organisatie. Ik ben zelf wel fan van Landal. Nu een aantal parken gehad en altijd netjes, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit. Misschien toch nog eens 1 van die parken proberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan van Landal. Dat is meestal wel de eerste waar ik ga kijken als ik een vakantiehuis zoek op een park.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven