Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 11:59.
Dit onderwerp heeft 328 reacties, en bestaat uit 14 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 14.
De laatste reactie is geplaatst op 02-12-2011 16:53.
- Hey,
Ik ben een 30 jarige vrouw en samen met mijn man en kinderen leven we naturistisch. Dit wil zeggen vanaf we thuis komen gaan de kleren uit. Mijn man was reeds naturist voor ik hem leerde kennen ik ben het geworden toen ik met hem verkeerde en vond het onmiddellijk zalig. Van zodra we samen gingen wonen hebben we dan ook besloten om geen kleren meer te dragen. Niettegenstaande de meesten dit weten hebben we pas recent beslist om ons te "outen". ttz we blijven bloot ook bij bezoek. Het is vervelend om steeds snelsnel kleren aan te doen. We vinden ook dat men onze levensstijl moet respecteren en ons aanvaarden zoals we zijn. Negatieve reacties zijn er nog niet echt gekomen, wel verbaasde blikken. Heeft iemand van jullie ook deze ervaring? Wie leeft er ook naturistisch? En zo ja, blijven jullie ook bloot bij bezoek? wat zijn de reacties? Vinden de niet naturisten dit aanvaardbaar en respecteren jullie dit?
- Doen jullie dat ook in de winter? Zijn jullie stookkosten dan niet enorm? Anderzijds bespaar je misschien wel op kleding...
En wat doen jullie als er een collectant langskomt? - Lijkt mij niet zo prettig en ook koud enzo. Komen er nog wel vriendjes van de kinderen spelen? Lijkt mij dat niet iedereen het prettig vind om jullie naakt te zien.
Of een monteur? Of de melkboer? Of de buurvrouw voor een kopje suiker? (Schoon)ouders?quote:Mieomij schreef op 08 maart 2011 @ 09:57:
Doen jullie dat ook in de winter? Zijn jullie stookkosten dan niet enorm? Anderzijds bespaar je misschien wel op kleding...
En wat doen jullie als er een collectant langskomt?Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding- Vind het zielig voor je kinderen!
Mijn vriendin werd door haar ouders altijd naar 'n naturistencamping meegenomen en dat vindt zij echt 'n jeugdtrauma. En dan deden hun 't dan nog enkel op de camping en niet thuis. Lijkt me echt te zot voor woorden om dat thuis te doen als je bezoek ontvangt. Dan kunnen je kinderen toch nooit vriendjes laten thuiskomen?Een beter milieu begint bij anti-conceptie! - Maar vooral koud inderdaad....
In de winter, stook je dan liever je huis tot 25 graden dan dat je kleding aan doet?Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding - ik ga wel naar naturistische campings en zal dat ook blijven doen als we kinderen mogen krijgen. Maar thuis heb ik eigenlijk altijd gewoon kleding aan. Ten eerste vind ik het anders merendeel van de tijd te koud, ik vind het niet fris (of ik moet overal handdoeken op gaan leggen en dat vind ik niet mooi) en ik zou me al helemaal niet prettig voelen bij bezoek wat niet naakt is.
Ik loop wel gerust in mijn blote kont van slaapkamer naar badkamer maar dat vind ik echt anders.
Op vakantie heerlijk, maar nee niet altijd en zeker niet met bezoek. Vraag me idd ook af hoe dat dan gaat met vriendjes die komen spelen etc. - Ieder z'n ding maar ik kwam niet meer op bezoek.Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.
- We doen het inderdaad winter en zomer en wat de stookkosten betreft dit valt reuze mee. (schoon)ouders hebben er geen moeite mee. Voor collectanten doen we niet open en ook als iemand aanbelt zien we via de camera wel wie aan de deur staat en dan kunnen we een badjas aandoen indien het een onbekende is. Onze kinderen zijn echt niet zielig hoor, ze zijn naturistisch opgevoed, de meeste vriendjes komen gewoon langs en indien ouders er moeite mee hebben dan gaan de kids gewoon naar ginds
- Maar net zoals nu, ik heb een jogginbroek en shirt met lange mouwen aan, balkondeur staat open, ik moet er niet aan denken nu in mijn nakie te zitten. Zo koud!
En ik zou me ook heel kwetsbaar voelen, denk ik.Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding - Eh ja.....als jij naakt op de bank wilt zitten als ik op bezoek kom, dan kom ik niet meer. Wat voor gekheid is dit nou weer? En het ook nog van je kinderen vragen!
Hoe oud zijn ze eigenlijk? - Het lijkt me vooral koud. En onpraktisch. En aangezien ik een enorme koukleum ben en heel praktisch, is naturisme niets voor mij.
En idd, de kinderen. Ik geloof niet dat ik het zou toejuichen als mijn kinderen bij vriendjes gingen spelen wiens ouders, en zijzelf ook, hun kleren uittrekken zodra ze de drempel over stappen. - Maar je stookt je liever helemaal het leplazerus in de winter dan dat je kleren aan doet?
Dat vind ik wel echt zot.Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding - Het lijkt me vooral heel erg koud (typte zij, kleumend met een dik vest aan), tenzij je in een nieuwbouwhuis woont met dikke isolatie en overal verwarming. Wat doe je als je ongesteld bent, eigenlijk? Tampons zijn bij mij nooit 100% lekproof. En bezoek weet er van, neem ik aan, dus die zullen er geen problemen mee hebben, anders kwamen ze niet langs.
Sja, ieder z'n ding
- Ik zou er niet gecharmeerd van zijn dat ik daarmee geconfronteerd word als ik gewoon gezellig een bakkie kom doen..
Ik denk zomaar dat je nog heel weinig bezoek gaat krijgenJa, dat zou ik ook zeggen! - Hoe oud zijn je kinderen? Misschien hebben ze er nog geen moeite mee als ze peuter/kleuter zijn, maar op 'n gegeven moment worden ze zich toch ook bewust van hun eigen seksualiteit en willen niet meer bloot rondlopen tussen blote mensen.
In de winter stook ik m'n huis naar 23-24 graden en zit nog met 'n dikke trui. Lijkt me echt niet fijn en bovendien ook enorm onhygienisch als je overal maar met je blote reet op gaat zitten.Een beter milieu begint bij anti-conceptie! - Ik zou niet meer bij je op bezoek komen en mijn kinderen kwamen niet meer bij je kinderen spelen.
- Ze zegt dat de stookkosten reuze mee vallen.
Ik vind het sneu voor de kinderen. Naturistisch opgevoed....die kinderen hebben geen keuze.
Ja dat vinnik ook....quote:elninjoo schreef op 08 maart 2011 @ 10:11:
i. Lijkt me echt niet fijn en bovendien ook enorm onhygienisch als je overal maar met je blote reet op gaat zitten.
Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding- Ik zou me erg ongemakkelijk voelen als ik bij jullie op bezoek zou gaan. Ik voelde me al opgelaten toen ik in een sauna zat en er 3 naakte mensen binnenkwamen.. en ook langs een naakstrand lopen (per ongeluk) vind ik al erg..It\'s five o\'clock somewhere!!
- En waarom staat dit eigenlijk bij reizen?
Als je naar naturistenoorden gaat, soit.7564323 wijzigde dit bericht op 31-03-2011 07:18 met 33% - God wat jammer dat je dit over laat komen als normaal naturisme. Dat is het namelijk niet... wat jullie doen is heel erg extreem. En ik zou niet bij je over de vloer willen komen terwijl ik geen problemen heb in de sauna en op naturistencampings.
Dit is gewoon overtrokken en om het shockeren.Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien. - voor alle duidelijkheid - onze kinderen zijn naturistisch opgevoed betekent dat ze niet schrikken als ze iemand naakt zien. Ze hebben wel de keuze.
Hebben ze de keuze om niet met jullie mee te gaan naar je naturistencamping? Hebben ze de keuze om niet tegen jullie blote reet aan te hoeven kijken als ze thuis op de bank zitten?quote:blootje schreef op 08 maart 2011 @ 10:17:
voor alle duidelijkheid - onze kinderen zijn naturistisch opgevoed betekent dat ze niet schrikken als ze iemand naakt zien. Ze hebben wel de keuze.Een beter milieu begint bij anti-conceptie!- Ik vind persoonlijk dat je lekker je ding moet doen. Maar.....
Ik vind het ongehoord dat je daar kinderen van anderen mee confronteert! Mijn kinderen, kwamen in elk geval niet meer bij jouw kinderen spelen.