Oud & Nieuw stedentrip

19-09-2014 11:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij denken erover om rond oud & nieuw een stedentrip te plannen. Wie heeft er ervaring met het vieren van de jaarwisseling in het buitenland? Met voorkeur in de landen waar onze voorkeur naar toe gaat!



De opties zijn;

Bulgarije - sofia

Griekenland - athene

Andorra - La vella

Macedonie - Skopje

Oostenrijk - Wenen

Roemenie - Boekarest

Slowakije - Bratislava

Zweden - Stockholm

Zwitserland - Bern



Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Staat niet in je rijtje, maar mijn broer is vorig jaar naar Sevilla geweest en dat was echt fantastisch. Niet zo belachelijk toeristisch, aangename temperatuur en onwijs mooi en gezellig.



Ben zelf alleen nog maar in Nederland geweest met Oud & Nieuw, maar uit jouw rijtje zou ik zo het liefst naar Wenen gaan.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn naar London geweest vorig jaar met oud en nieuw en wij vonden het fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Londen ben ik al eens geweest, wil graag naar een stad waar ik nog nooit ben geweest
Alle reacties Link kopieren
Wenen is echt tof met oud & nieuw. je hebt het 'Silvesterpfad', dat loopt door de hele stad met allerlei podia met muziekoptredens, bandjes, kraampjes met Glühwein en geluksbrengertjes, je kunt wals dansen en champagne drinken bij het Rathaus, vuurwerk bij het reuzenrad bekijken. echt tof.

kijk anders eens op: Nieuwjaar Wenen



Het is niet zo massaal als in London denk ik, maar ik vind Wenen erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Okee misschien minder spectaculair dan waar jij eigenlijk heen wilt maar ik heb een keer Oud en Nieuw gevierd in Gent en dat was superleuk. Ze doen daar één grote vuurwerkshow boven een rivier. Gezellig met zijn allen ooooeeeehhh en aaaahhhh, en proosten en wildvreemden gelukkig nieuwjaar wensen.

Verder ook gewoon een onwijs leuke stad met veel leuke B&B's.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Berlijn is heel tof met oud en nieuw!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja inderdaad Berlijn ook erg leuk, ook een keer oud & nieuw gevierd! Wel was het toen -11 graden, na een uurtje buiten staan waren mijn benen bevroren.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Berlijn en Gent ben ik al geweest, ik wil graag naar een stad waar ik nog niet ben geweest



Wenen klinkt goed, ga mij er eens in verdiepen :Imao:
Alle reacties Link kopieren
laat maar weten als je nog iets wilt weten!
Alle reacties Link kopieren
Bern zou ik niet doen. Heb een paar jaar in Zwitserland gewoond en Zwitsers zijn eigenlijk best heel erg saai. Gaan met oudjaar liever met familie aan de bubbels dan uitbundig op straat oud en nieuw vieren.

How about Madrid. daar is altijd wat te doen op straat en het vuurwerk op Puerta del sol is prachtig.



Succes met je keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven