Overnachten Duitsland familiekamer

22-07-2014 07:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag, wij gaan op vakantie naar Italië. Op de terugweg willen we overnachten ergens in de buurt van a31 in zuid Duitsland. :kinderen zijn nog te jong voor eigen kamer, dus liefst familiekamer. Heeft iemand tips? Welk hotel heeft deze en moet er van tevoren worden gereserveerd? Groeten, rosie
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt een overnachtingsplek met een familiekamer?

Ben je wel een beetje laat mee. Maar je kunt geluk hebben.



Overnachtingsadressen kun je vindenop www.linksundrechts.com
quote:dutchsuzanne schreef op 22 juli 2014 @ 08:34:

Je zoekt een overnachtingsplek met een familiekamer?

Ben je wel een beetje laat mee. Maar je kunt geluk hebben.



Overnachtingsadressen kun je vindenop www.linksundrechts.comJij kent TO en weet wanneer ze gaat? Want ik zie er geen datum bij staan nl.
Welke A31 bedoel je TO? Want ik kom deze tegen, maar dat lijkt me niet echt een efficiënte route naar Italië

http://www.wegenwiki.nl/A31_(Duitsland)
Alle reacties Link kopieren
Wij overnachten nu vrijdag ook in Duitsland op de heenreis van onze bestemming. Wij hebben een appartement geboekt voor 1 nacht in een dorp vlak langs onze route. Familiekamers zijn nauwelijks meer brschikbaar. Het scheelt ons flink qua kosten. We zijn nu 65 euro kwijt voor een nacht. Wel zelf je ontbijt regelen maar dat vind ik geen issue.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Het is voor 9 augustus, dus idd wat laat. Weten jullie ook wel hotel familiekamers biedt?
Alle reacties Link kopieren
Zoeken op Booking.com en dan aantal personen (2 volwassenen en 2 kinderen) en 1 kamer aankruisen. Dan krijg je alle zoekresultaten voor de betreffende regio. Kan niet missen.
Ik wil ook een motto
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hier wel eens geslapen, 2 volwassenen en 2 kinderen op 1 kamer: www.gasthof-zum-ross.de, dat is in Wertheim.

Moet je wel een stukje van de snelweg af. Ik snap alleen niet helemaal welke route jullie volgen.
Alle reacties Link kopieren
En wij hebben het via Booking.com geboekt.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Booking.com lijkt mij ook het handigst. Kan je gelijk kijken of het beschikbaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven