P+R Den Haag

24-10-2014 12:22 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik een weekend naar Den Haag met mijn vriend. We komen op vrijdagmiddag aan en gaan op zondagmiddag weer weg.

Ik zou graag goedkoop (liefst gratis) buiten het centrum willen parkeren en dan met het OV het centrum in gaan. Heb al op veel websites gekeken maar ik kom er niet uit. Bijv. P+R Hoornwijck maar dan moet je dezelfde dag weer terug. Of P+R Mariahoeve maar daarvoor wordt gewaarschuwd dat die eigenlijk altijd vol is. Ook vind ik P+R Ypenburg, is dat wat?



Bijkomende uitdaging: vriend heeft geen OV-kaart. Gelukkig heeft HTM een dagkaart voor ¤6,50 maar die is niet overal te koop. En de NS heeft papieren kaartjes afgeschaft.



Iemand advies...?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb wel wat tips. ga even zoeken voor je.
Alle reacties Link kopieren
Een anonieme OV chipkaart koop je voor 7,50 op ieder treinstation, bij Primera en verschillende supermarkten. Dan ben je na dat weekend goedkoper uit dan 2x een dagkaart, tenzij je van plan bent om meerdere tripjes op 1 dag te gaan maken.

En die kaart blijft iets van 5 jaar geldig ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kan om te beginnen in iedere HTM tram een kaartje kopen. Kost 3 euro.



maar als je nog tijd hebt, kan je alsnog een ov chipkaart aanvragen. Of een ov chip kaart bij de AH kopen. Ik zou zeker kijken of je dat nog gaat redden omdat het ook leuk is om bv naar scheveningen te gaan, daar gaat genoeg openbaar vervoer naartoe.



Er zijn ook plekken te vinden waar je de auto gewoon gratis neer kan zetten. Bedenk een woonwijk vlak naast een tramlijn oid.



Stuur mij even een mail op 4 harten 4 op gmail. com

dan geef ik wat opties
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben ook gelijk, ik ben al vier jaar om die Ov-kaart heen aan het organiseren. Ik heb nog ruim de tijd om er één te kopen, ik ga deze week wel even naar Primera.



Hartenvier, ik heb je gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven