Parkeren Artis

25-07-2014 16:15 23 berichten
We willen volgende week naar Artis. In eerste instantie was ik van plan met trein en tram te gaan, maar dan zijn we voor 4 personen ca. 50 euro kwijt voor het OV. Op de website van Artis las ik dat het parkeren bij hen 9 euro kost voor de hele dag, maar dat ze maar een beperkt aantal parkeerplaatsen hebben.

Heeft er toevallig iemand uitzicht op het parkeerterrein? Is het daar in de vakantie erg druk met auto's?
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 25 juli 2014 @ 16:15:

We willen volgende week naar Artis. In eerste instantie was ik van plan met trein en tram te gaan, maar dan zijn we voor 4 personen ca. 50 euro kwijt voor het OV. Op de website van Artis las ik dat het parkeren bij hen 9 euro kost voor de hele dag, maar dat ze maar een beperkt aantal parkeerplaatsen hebben.

Heeft er toevallig iemand uitzicht op het parkeerterrein? Is het daar in de vakantie erg druk met auto's?Het is geen mega groot parkeerterrein, maar als je vroeg bent dan moet het wel lukken. En anders doe je toch een park&ride
Daar heb ik ook over gedacht, om op mijn werk te parkeren en dan een klein stukje met de trein.

Zou 10.30 uur vroeg genoeg zijn?
Alle reacties Link kopieren
Als wij op een zondag gaan is dat altijd vroeg genoeg ja, maar in de vakantie durf ik dat niet te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
En parkeren bij de Arena? Volgens mij kun je dan vrij goedkoop met het OV verder reizen.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt...
Alle reacties Link kopieren
Half 11 lukt nog wel hoor.
Je bent zelf een theepot
Park+ride is idd een goede optie:

http://www.iamsterdam.com ... %20Amsterdam%20folder.pdf



En anders kun je altijd nog naar een andere dierentuin gaan met een grote parkeerplaats: Blijdorp bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Of je parkeert in noord in de buurt van de pond (gratis) en vaart over en pakt tram 9.
quote:Cheery schreef op 25 juli 2014 @ 16:54:

Park+ride is idd een goede optie:

http://www.iamsterdam.com ... %20Amsterdam%20folder.pdf



En anders kun je altijd nog naar een andere dierentuin gaan met een grote parkeerplaats: Blijdorp bijvoorbeeld Voor Blijdorp heeft mijn jongste een abonnement bij haar vader. Zelf zou ik het liefst naar Amersfoort, maar de pubers willen naar Artis
Alle reacties Link kopieren
Voor pubers is Amersfoort leuker dan het erg kleine Artis hoor! Ik zou ze proberen over te halen
Alle reacties Link kopieren
quote:007washere schreef op 25 juli 2014 @ 17:03:

Voor pubers is Amersfoort leuker dan het erg kleine Artis hoor! Ik zou ze proberen over te halenNiet mee eens. Wanneer ben jij voor het laatst in artis geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 25 juli 2014 @ 17:05:

[...]



Niet mee eens. Wanneer ben jij voor het laatst in artis geweest?Nouww... wij hebben een abbo op Artis, maar echt een hele leuke dierentuin is het niet wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 25 juli 2014 @ 17:13:

[...]



Nouww... wij hebben een abbo op Artis, maar echt een hele leuke dierentuin is het niet wat mij betreft.Waarom heb je dan een abo? Je zit in 20 minuten in amersfoort.
Alle reacties Link kopieren
Ja P+R is ideaal! Heeeeeel goedkoop en meteen voor een paar mensen tramkaartje. Volgens mij is het sinds een paar maanden maar 1 euro!
quote:nina1966 schreef op 25 juli 2014 @ 17:01:

Of je parkeert in noord in de buurt van de pond (gratis) en vaart over en pakt tram 9.In dat geval pont ijplein en parkeren op de meeuwenlaan VOOR dirk van de broek i.v.m blauwe zone
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar naar Artis geweest, maar ik vond het echt een saaie kleine dierentuin. De parkeerplaatsen waren vrij snel vol.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Katinka32 schreef op 25 juli 2014 @ 16:44:

En parkeren bij de Arena? Volgens mij kun je dan vrij goedkoop met het OV verder reizen.En wat denk je dat je daar kwijt bent? Da's alleen bij evenementen goedkoop. Dagkaart Artis is goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een abonnement en komen er dus vaak. Vanuit Haarlem en meestal met auto. Nog nooit een probleem gehad met parkeren.

Ik heb er ook een aantal jaar gewerkt en heb de parkeerplaats nooit helemaal vol gezien.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 25 juli 2014 @ 17:27:

[...]





In dat geval pont ijplein en parkeren op de meeuwenlaan VOOR dirk van de broek i.v.m blauwe zoneOf houthaven veer van riemsdijkweg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 25 juli 2014 @ 18:32:

[...]





En wat denk je dat je daar kwijt bent? Da's alleen bij evenementen goedkoop. Dagkaart Artis is goedkoper.



Ik weet niet wat een dagkaart kost, maar parkeren is goedkoop. Eur 1,00 voor een gehele dag, mits aankomst na 10.00 uur. Dan nog wat kosten voor OV. Voor persoon 1 en 2 samen EUR 5,00, voor elke volgende persoon EUR 0,90.



Parkeertarief geldt als er geen evenementen zijn.



http://www.parkeren-amsterdam.com/transferium-arena
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 25 juli 2014 @ 17:23:

[...]



Waarom heb je dan een abo? Je zit in 20 minuten in amersfoort. [img]http://forums.zoubida.nl/images/smilies/kweetnie.gif[/img]Omdat we vlakbij wonen en onze dochter van 4 het wel leuk vindt....
We zijn vandaag geweest en het parkeren ging prima. Ik schat in dat er in heel Artis ongeveer 50 mensen liepen die allemaal hadden verwacht dat het om 13.00 uur droog zou worden

Gelukkig was er binnen ook een boel te zien en tijdens de spaarzamere iets drogere momenten waren er buiten ook nog dieren.

Grappig trouwens dat voor niet-Artisgangers het parkeren 26 euro kost voor het eerste uur. Daar zet je dus niet even kort je auto neer.
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo betje! Artis is erg opgeknapt afgelopen jaren.



Ik kwam er vroeger wekelijks met de kinderen, vaak lopend

Járen niet meer geweest tot afgelopen voorjaar ( buurtaktie) en was blij verrast
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven