Schloss Dankern

30-09-2014 21:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Kent iemand het park in Noord-Duitsland genaamd Schloss Dankern?

Het ziet er qua faciliteiten geweldig uit. Waarom heb ik er nooit eerder van gehoord, het lijkt me súper om een keer met de kids naar toe te gaan.



Iemand er weleens geweest en hoe vond je het?

Wat mij alleen niet duidelijk is of álle faciliteiten binnen en buiten onbeperkt zijn inbegrepen? Of mag je bijv maar 2x zwemmen en 1x naar de speeltuin in het weekend ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Voor het zwembad krijg je per persoon toegangskaarten per verblijf. Bijv. een weekendje daar krijg je p.p. 2 toegangskaarten. Dat betekent dat je niet in en uit mag lopen, maar 2 x naar binnen. Uit ervaring is dat prima zo.



Voor zover begrepen is verder alles vrij toegankelijk. (waterskibaan moet je bijbetalen en autoscooters krijg je een paar vrijkaartjes)



Ik heb er positieve verhalen over gehoord!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er deze zomer voor het eerst geweest.

Ik vond het allemaal wat gedateerd qua speeltoestellen, en qua uiterlijk van het park.

Deed erg seventies aan.

Maar kinderen hebben zich die dag prima vermaakt.

Verwacht geen elektrische attracties, daar zijn er een paar van en moet je voor betalen.

Tis gewoon een hele grote speeltuin met verschillende hoge glijbanen, kabelbanen, schommels, trampolines, paardje rijden etc.
Alle reacties Link kopieren
En ben je ook in het binnen zwembad geweest? Lijkt me wel leuk, met die glijbanen enzo.



Ik heb gekeken voor de kerstvakantie, maar boeken kun je maar tot oktober. Is het park in de winter soms gesloten?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben niet in het binnen zwembad geweest.

Wel het buitenzwembad gezien en die was kleiner dan dat het leek op de foto's.

Het dankern meer was erg mooi.



Ze zijn inderdaad in de winter gesloten.

Ik wilde er eerst een weekend heen, maar nadat ik 1 dag was geweest ben ik er echt van terug gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Als kind vond ik het er erg leuk. Maar dat is een heel leven geleden. Gewoon een keer naar toe gaan. Leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven