Vakantie Italië september met baby

15-09-2014 08:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Dit jaar vakantie overgeslagen ivm geboorte dochterlief. Ons eerste kindje dus vakantie even uitgesteld. Nu willen we sept volgend jaar naar Italië. Het liefst naar een van de meren. Hopelijk hier leuke tips en websites



- Graag vliegen en dan eventueel met een huurauto. We hebben een mini auto ;)

- appartement of chalet op een camping met een groot zwembad met glijbanen (vooral voor mijn man ;) )

- dochter is dan anderhalf dus niet te ver van het vliegveld.

- we gaan graag naar dorpjes/stadjes en houden van lekker wandelen

- kosten max 1500 voor 1,5 a 2 weken incl vliegen



Tips zijn welkom
Gardameer dus. En dan in de buurt van Gardaland. Kan je vent helemaal lis op de glijbanen.
Alle reacties Link kopieren
Houd er wel rekening mee dat het in het merengebied in die tijd van het jaar niet altijd even lekker weer is. Het kan zo de halve week regenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net thuis van het Gardameer en hebben inderdaad best wat regen gehad gelukkig vooral s'nachts.



Peschiera ligt in de buurt van Gardaland, wij waren op Camping del Garda en daar verhuren ze huisjes,chalets en ook ingerichte tenten. Wel glijbanen bij het zwembad maar niet voor volwassenen



In Peschiera ook nog de camping Bella Italia,die is wat luxer geloof ik maar die was vol toen wij daar aankwamen.



Ook veel campings bij Bardolino.



Genoeg stadjes aan het meer om te wandelen maar ik vond ze allemaal op elkaar lijken en veel te druk maar goed dat zal aan mij liggen want legio mensen zijn erg enthousiast en komen er jaarlijks.



Vliegveld in de buurt weet ik niet,misschien Venetie of anders Milaan.
Alle reacties Link kopieren
Als je op Milaan vliegt dan kun je met een huurauto redelijk snel bij het Gardameer zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Of vliegen naar Verona. Das helemaal dichtbij. En zeer de moeite waard: mooie plaats!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Ik wist niet dat het in sept ook slechter weer was? We wilde graag rond mei alleen lazen we dat het dan ook slechter weer is. Hmmm lastig want we gaan ook voor het mooie weer!



Nog meer mooie campings of appartementen?
Alleen als je niet voor glijbanen gaat
Alle reacties Link kopieren
Het kan slechter weer zijn,het was wel warm. In twee weken tijd 4x regen s'nachts gehad en 1x een morgen.

Je kan er niks van zeggen daar. Garantie wat betreft weer heb je natuurlijk bijna nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven