Vakantiehuis Curaçao

25-07-2014 22:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan volgend jaar maart 10 dagen naar Curacao, op bezoek bij mijn broertje die daar dan een paar maanden zit. Nu ben ik aan het kijken voor een leuk vakantiehuis daar. Je kunt het maar vast geboekt hebben, toch?

Dus de vraag: wie weet er een leuk vakantiehuis op Curaçao? We gaan met 3 volwassenen en een dreumes (1 jaar), dus minimaal 2 maar liever 3 slaapkamers. Budget is ongeveer ¤ 750 voor 10 dagen. Ik snap dat we voor dit budget geen ocean front villa hebben, gewoon een schoon huis in een veilige buurt. Een zwembad erbij is leuk maar geen vereiste. We huren een auto dus plek is verder niet zo heel belangrijk. Kom maar op!
Alle reacties Link kopieren
Airbnb.nl en wimdu.nl al geprobeerd? Of zoover, Booking.com. Overal staan recensies van bezoekers, en volgens mij kun je ook overal je max prijs opgeven bij je zoekopdracht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
http://www.villasandemarie.com/nl/
Alle reacties Link kopieren
www.miradorapartments.com zij hebben een aantal auto's staan die je mag huren. Locatie vonden wij perfect!
Alle reacties Link kopieren
750 euro is niet zo veel.



Seru coral heeft bugalows en villa s die betaalbaar zijn.

Beveiligd groen park met groot zwembad en kinderbad. Kan je lekker rondlopen en zwemmen met dreumes.
Alle reacties Link kopieren
www.ticketnaardetropen.nl
Alle reacties Link kopieren
Is het niet handiger om een vlucht en appartement in een te boeken? Ik zie vaak zulke mooie aanbiedingen voorbij komen… Het is wel handig om als je dan een huisje vindt wel meteen al naar de vluchten te kijken - straks blijk je in een vrij dure periode te zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven