Waar heen gaan op Ibiza? Welk deel? Veel bn'ers?

03-01-2009 19:05 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
..
Hmm ja, als er veel BN'ers komen, zou ik daar juist niet heengaan. Sorry, ik kan je dus niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf vorig jaar in Figueratas geweest, leuk plaatsje naast Ibiza stad. Geen BNers, daar was het te gewoontjes voor... Hotel Mar y Playa. Dichtbij veel clubs, goeie locatie en boot naar Formentera vertrekt daar vandaan, ook wel handig.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
eh.... jawel....
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
De laatste (en trouwens enige) keer dat ik op Ibiza was is alweer 20 jaar geleden,was toen een puber en mocht nog niet uit.

Wij gingen volgens mij altijd naar Playa den Bossa,geen idee hoe dat nu is maar dat was toen best leuk.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je even googlen?

een boekje kopen?

er zijn vast forums voor ibizagangers, of andere fora voor/over reizigers?

misschien dat je tegen de mensen die reageren kan zeggen, dankjewel voor je tip, oid?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
o, das wel een goeie ja! Waar vind ik breiwol? En welke soort naalden moet ik dan?

reacties graag, nu meteen.
Alle reacties Link kopieren
Hahhaha... RosieRo!



Sommige mensen zijn gewoon echt niet zo slim... en hebben zelf niet het idee om even in google Ibiza in te tikken...



Maar Figueratas is echt een heel leuk plaatsje hoor! ;) En bekend...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar in Ibiza geweest.

Playa den Bossa, daar liggen alleen maar hotels, restaurants, bars en club.

We zijn ook een dag met de taxi naar beachclub Blue Marlin geweest, daar liggen de mega boten in de baai. En zoals ik het moet geloven komen aan dat strand ook de bn-ers. Het uitzicht en de baai was inderdaad prachtig. Het is wel geen zandstrand, je gaat met een trapje de zee in. Als ik google op Blue Marlin Ibiza krijg ik de volgende adresgegevens Playa Es Jondal S/N

07830 Sant Josep De SA Talaia (Eivissa), Spain
Alle reacties Link kopieren
Als je me meer verteld wat die persoon verwacht van een vakantie kan ik je misschien beter helpen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
"Erg roerige tijd gehad"?

Klinkt alsof je toch voor jezelf boekt. Waarom koop je niet de Story of Prive? Staat vast in waar onze "sterren" hun optrekjes hebben.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar zeg je me wat Winterdip. Ik ging dus in sept. 08 een weekje met een vriendinnetje feesten op Ibiza. Mooi boekje gekocht, je raadt het al, boekje vergeten mee te nemen. Vriendinnetje had Marie Claire (oid) bij zich met een stuk van Patty Brard over Ibiza, zij had dit meegenomen om nog ff aan mij te laten lezen. Vervolgens hebben we dat stuk als reisboekje gebruikt en we zijn toch in leuke restaurants geweest. Zo ook, de Blue Marlin, alleen 's avonds geweest, supergaaf, lekker gegeten, mooie tent. Een echte, echte aanrader is El Ayoun, super restaurant (Marokkaans). Ook zijn we in restaurant 'L Elephant geweest, hier komen veel echte celebs zoals Paris Hilton en dat soort typetjes... Dus dan heb je ff wat om te googlen en een kansje dat je BNers of iets tegenkomt... Het zijn geen goedkope tenten, dat niet!
Alle reacties Link kopieren
Door Patty hebben wij dus echt onwijs leuke plekken gezien... hahahahaa... en ik krijg zo'n jeuk van haar... maar de tips waren goed! Ik had haar bijna een bedankbriefje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar krijg ook een beetje de indruk dat je op "sterren" jacht bent.. Of ga je deze reis soms als verrassing cadeau doen aan de persoon van de roerige tijden? Beetje raar verhaal..
Dat dan weer wel..
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:madelief82 schreef op 24 januari 2009 @ 20:47:

[...]





Denk je zelf dat dit een nuttige bijdrage is? Waarom schrijf je dit bericht? Wat gaat er in je hoofd om? Analyseer je alle berichten hier op het forum? Denk je dat ik geholpen ben met jouw bijdrage? Dat ik nu weet: 'oh leuk dáár moet ik dus geen op Ibiza!'

Dacht het niet he?

Ik heb ongeveer 84789 keer uitgelegd dat ik wat plekjes wil weten die de moeite waard zijn, meer niet. En al was het wel zo, wat heb jij daar mee te maken?

Lekkere offtopic.Meid schiet niet gelijk uit je panty. Toevallig dacht ik precies hetzelfde als Sunshine, die indruk wek je kennelijk. Succes met "ontdekt" worden of wat je motieven dan ook zijn om de "sterrenspots" te achterhalen. Maar opvallen zul je vast doen met zulke lange tenen. Vergeet je slippers niet. Maat 45 gok ik?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven