Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:04.
Dit onderwerp heeft 363 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 29-09-2009 16:30.
- Naar aanleiding van het topic "afraders" op het beautyforum lijkt het mij ook wel handig als we elkaar kunnen behoeden voor verkeerde vakantiebestemmingen.
- quote:sky04 schreef op 14 augustus 2009 @ 15:51:
Naar aanleiding van het topic "afraders" op het beautyforum lijkt het mij ook wel handig als we elkaar kunnen behoeden voor verkeerde vakantiebestemmingen.
Tunesie....Sousse...nooit, maar dan ook nooit meer.
Niks te doen en zeer opdringerige mannen.
Ik heb huilend op het dorpsplein gezeten omdat ik weer naar huis wou...de eerste dag al en ik heb al heel wat gereisd. - Tunesie: vanwege het onbeschofte opdringerige smerige klote manvolk wat je daar lastig valt (daarbij vergeleken zijn Marokkanen schatjes)Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- Costa Rica.
Regen, regen, regen, een aardbevind, orkaan en een landverschuiving. Nou ja, als je van natuurgeweld houd geweldig, maar van mij hoeft het niet zo.
(en dan zeggen mensen, ja, maar het is er zo mooi groen. Ja, nogal wiedes met al dat water) - El Arenal op Mallorca voor 25 plussers! niet doen! Een kermis!
- Gibraltar, totaal overbodig gedoe. Grenscontrole, geld wisselen en WAARVOOR?! (was hier 1 dag)
Zwitserland (op doorreis, 3 dagen, maar dat was al véél te lang), over overbodig gesproken. Onaardige mensen, oninteressant eten (behalve de kaasfondue dan Mrs Einstein
), duur en veel te ver van zee 
de Camarque (Frankrijk) muggen, muggen, muggen, muggen, muggen, muggen, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN...GeorgieBrown wijzigde dit bericht op 14-08-2009 16:01 met 15%: toevoegingyippee-ki-yay, motherf*ckers! - De huttenheugte. Wat een asociaal volk daar.
- Tunesie. Reis veel alleen en nog nooit lastig gevallen. In Tunesie wel last van zeer opdringerige mannen, kwamen daar zelfs het hotel nog binnen. Brrrrrr.
- het spaanse kustgedeelte onder Allicante. Omgeving Torrevieja, Campomar, Elche .... gruwelijk. Zeer Engels geörienteerd, lelelijke natuur (lees geen natuur), slecht eten en drinken... veel te warm. Niet leuk!
- Center Parks. Need I say more.

Verkeerd seizoen misschien?!quote:absoluteEinstein schreef op 14 augustus 2009 @ 15:54:
Costa Rica.
Regen, regen, regen, een aardbevind, orkaan en een landverschuiving. Nou ja, als je van natuurgeweld houd geweldig, maar van mij hoeft het niet zo.
(en dan zeggen mensen, ja, maar het is er zo mooi groen. Ja, nogal wiedes met al dat water)
Bedoel je de gasten op het park of de inheemse bevolking?quote:AlettaJacobs schreef op 14 augustus 2009 @ 15:57:
De huttenheugte. Wat een asociaal volk daar.
Jaaaa ken ik, aso's zijn het!quote:AlettaJacobs schreef op 14 augustus 2009 @ 15:57:
De huttenheugte. Wat een asociaal volk daar.- Zo dat zijn al heel wat bestemmingen die kunnen worden geschrapt. Ik vond Gribraltar wel leuk om gezien te hebben. Vooral die apen. En in Geneve vond ik het ook wel prima. Al was dat inderdaad wel een beetje saai. Ik zelf wil nooit meer naar Marrakech. Vreselijk daar. Heel opdringerige mensen en veel dierenmishandeling. Mijn hart brak gewoon daar. En daarbij als je iets wilde kopen op de markt en je kocht niet de hele inventaris op werd je uitgescholden.
- Roemenie.Dont push me cause Im close to the edge Im trying not to lose my head sometimes it makes me wonder How I keep from going under
- Hier ook Tunesie,opdringerig met verkopen en ook bij ons kwamen ze nog het hotel binnen,bah..btw wij zaten ook bij Sousse;wij moesten ook nog naar het hotel een dik uur in een verschrikkelijk busje zonder airco zitten!!!kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik denk inderdaad dat je in het regenseizoen geweest bent. Costa Rica is het mooiste dat ik ooit heb gezien. Prachtig gewoon. We hebben er een jungletocht gedaan en daarna 3 dagen geluierd aan het mooiste strand ter wereld....quote:
Dat moet wel. Ik heb ook wel wat regen gehad, maar ook heel mooi weer. Ik vond het geweldig daar. Jammer mrs Einstein.quote:yippee-ki-yay, motherf*ckers!
Ik bedoel de gasten; ik geloof niet dat ik huttenheugtse inboorlingen heb gespotquote:fiba schreef op 14 augustus 2009 @ 15:59:
[...]
Bedoel je de gasten op het park of de inheemse bevolking?
(om elk potentieel misverstand de wereld uit te helpen: de Dalenaars zijn bijzonder vriendelijk)- Alle bungelow uitjes met de hele familie, NOOIT doen
(of dan in ieder geval niet met MIJN familie 
Costa Rica dus!- center parcs is gewoon een vakantie oord voor asocialen. Ik werk met de onderkant van de samenleving en toen ik in center parcs rond liep was het of ik al mijn clienten verhonderdvoudigd voor me bij zag trekken...
wilde vorige jaar naar tunesie gaan, blij dus dat we dan niet hebben gedaan. In plaats daarvan in Spanje, onder alicante geweest en daar super gehad hihi
Waar precies?quote:royanne77 schreef op 14 augustus 2009 @ 16:06:
center parcs is gewoon een vakantie oord voor asocialen. Ik werk met de onderkant van de samenleving en toen ik in center parcs rond liep was het of ik al mijn clienten verhonderdvoudigd voor me bij zag trekken...
wilde vorige jaar naar tunesie gaan, blij dus dat we dan niet hebben gedaan. In plaats daarvan in Spanje, onder alicante geweest en daar super gehad hihi- quote:GeorgieBrown schreef op 14 augustus 2009 @ 15:56:de Camarque (Frankrijk) muggen, muggen, muggen, muggen, muggen, muggen, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN, MUGGEN...
Alles is mooi wanneer het echt is. (Sara Kroos) - Tunesië wat een ongelofelijk rotland, met roteten en rotmensen...
IJsland zou ik in principe niet iemand afraden, maar ik ga er nooit meer heen, omdat het gewoonweg niets voor mij is.. Na een week vernikkelen in een tentje had ik het wel gezien. Gletsjer is wel heel indrukwekkend om op te staan hoor... voor een keer
Net als het "men on the moon-gevoel beleven in het verlaten binnenland...
Summerman wil zeker nogeens saampjes terug, met een tent op de rug en dan dagenlang door datzelfde binnenland hiken.. Dus nu ben ik bezig een stoere zoon voor hem uit de broeden
Met vriendelijke groet, summer73
Dit onderwerp heeft 363 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 29-09-2009 16:30.