Weekendje Eindhoven, wat is leuk behalve shoppen?

02-08-2010 00:02 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Binnenkort ga ik een weekend naar Eindhoven met mijn dochter van 15. We willen uiteraard lekker gaan shoppen, maar wat is nog meer leuk om te doen daar?

Bioscoopje is nog een optie, maar dat kunnen we ook in onze woonomgeving doen dus dat vind ik dan eigenlijk weer zonde!

Iemand leuke tips?
Alle reacties Link kopieren
Er is tot 8 augustus Park Hilaria, een grote kermis. Vind ik altijd wel gezellig om even heen te gaan.



Stratumseind moet je eigenlijk ook een keertje gezien hebben maar daar is je dochter nog wat jong voor.



Eigenlijk is er altijd wel iets leuks te doen, hier kun je meer lezen: http://www.uitineindhoven.nl/
Alle reacties Link kopieren
Lekker hapje gaan eten bij Usine.

En de 'Bergen' (buurtje in het centrum met allerlei leuke aparte winkeltjes) is zeker aan te raden. Ook allerlei leuke kroegjes en restaurantjes daar!
Alle reacties Link kopieren
pppfff, Eindhoven, daar ging ik ooit naar rollerdisco, vraag me niet waar en hoe.



www.vvveindhoven.nl



woon er in de buurt, maar wat er nou leuk aan is....
once upon a time called.....right now
Alle reacties Link kopieren
wat vins je leuk? museum?

of papegaaienopvang in Veldhoven (ligt in de buurt)

site van VVV kijken mischien?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Van abbemuseum, fietsen in de omgeving, zwemmen in de tongelreep, naar HOME
Alle reacties Link kopieren
Zwemmen in de Tongelreep met haar dochter van 15? Zou ik niet doen. Heeft al jaren een bepaalde reputatie dat meiden en vrouwen daar worden lastiggevallen!
Alle reacties Link kopieren
quote:pupetta schreef op 02 augustus 2010 @ 00:15:

Zwemmen in de Tongelreep met haar dochter van 15? Zou ik niet doen. Heeft al jaren een bepaalde reputatie dat meiden en vrouwen daar worden lastiggevallen!Ja, je hebt gelijk. Beter blijf je binnen.
Alle reacties Link kopieren
Hee leuk, die snelle reacties!



Noahtc, we gaan pas de 20ste, dus die kermis gaat hem niet worden



Pupetta, de "bergen" zal ik zeker ff noteren, thanks!



We zijn niet zo van die sportievelingen, dus zwemmen ofzo is niet aan ons besteed

Museum vind ik wel leuk, maar weet niet of ik mijn puber daarheen krijg haha!

VVV had ik ook aan gedacht, maar soms het juist leuker om van mensen die er goed bekend zijn tips te horen
Alle reacties Link kopieren
quote:hanZie schreef op 02 augustus 2010 @ 00:22:

[...]



Ja, je hebt gelijk. Beter blijf je binnen.Beetje vreemde reactie aangezien ik TO alleen maar attendeer op iets wat al jarenlang in E'hoven bekend is.
Alle reacties Link kopieren
quote:pupetta schreef op 02 augustus 2010 @ 00:15:

Zwemmen in de Tongelreep met haar dochter van 15? Zou ik niet doen. Heeft al jaren een bepaalde reputatie dat meiden en vrouwen daar worden lastiggevallen!Nog nooit van gehoord trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Venusss schreef op 02 augustus 2010 @ 00:23:

Hee leuk, die snelle reacties!



Noahtc, we gaan pas de 20ste, dus die kermis gaat hem niet worden



Pupetta, de "bergen" zal ik zeker ff noteren, thanks!



We zijn niet zo van die sportievelingen, dus zwemmen ofzo is niet aan ons besteed

Museum vind ik wel leuk, maar weet niet of ik mijn puber daarheen krijg haha!

VVV had ik ook aan gedacht, maar soms het juist leuker om van mensen die er goed bekend zijn tips te horen Veel plezier! En mocht je niets leuks vinden in Eindhoven en over een auto beschikken, je zit vlakbij de Belgische grens en ook daar zijn genoeg leuke dingen te doen! Have fun!
Alle reacties Link kopieren
quote:pupetta schreef op 02 augustus 2010 @ 00:24:

[...]





Beetje vreemde reactie aangezien ik TO alleen maar attendeer op iets wat al jarenlang in E'hoven bekend is.Vreemd om te vertellen dat het onveilig is. Nog nooit gehoord/gemerkt wat jij hier beschrijft.
Eigenlijk vind ik buiten shoppen niks leuk aan Eindhoven...
Alle reacties Link kopieren
quote:hanZie schreef op 02 augustus 2010 @ 00:24:

[...]



Nog nooit van gehoord trouwens.Dat kan. Einde discussie wat mij betreft.
Leuk aan een weekendje Eindhoven? De dag van vertrek?
Alle reacties Link kopieren
quote:pupetta schreef op 02 augustus 2010 @ 00:26:

[...]





Dat kan. Einde discussie wat mij betreft.Nu pas?
25 jaar geleden grepen ze al naar je kruis in de Tongelreep, dus er zou best wat waar kunnen zijn van het verhaal van Pupetta.
quote:rider schreef op 02 augustus 2010 @ 00:27:

Leuk aan een weekendje Eindhoven? De dag van vertrek?
Alle reacties Link kopieren
quote:rider schreef op 02 augustus 2010 @ 00:27:

Leuk aan een weekendje Eindhoven? De dag van vertrek?Ja, in feite is er niets te doen en zeker niet voor een 15-jarige.
Alle reacties Link kopieren
quote:hanZie schreef op 02 augustus 2010 @ 00:27:

[...]



Nu pas?Nog een keertje reageren, heb jij het laatste woord. Veel plezier ermee!
quote:pupetta schreef op 02 augustus 2010 @ 00:15:

Zwemmen in de Tongelreep met haar dochter van 15? Zou ik niet doen. Heeft al jaren een bepaalde reputatie dat meiden en vrouwen daar worden lastiggevallen!Klopt. Al zeker een jaar of 30. Of die reputatie terecht is, is een andere kwestie.
Alle reacties Link kopieren
quote:pupetta schreef op 02 augustus 2010 @ 00:28:

[...]





Nog een keertje reageren, heb jij het laatste woord. Veel plezier ermee!Thanx
Alle reacties Link kopieren
quote:_Soleil_ schreef op 02 augustus 2010 @ 00:27:

25 jaar geleden grepen ze al naar je kruis in de Tongelreep, dus er zou best wat waar kunnen zijn van het verhaal van Pupetta.Mijn moeder liet mij en mijn zusje er niet meer naartoe gaan sinds we een jaar of 10 waren om die reden....en meer ouders die dat niet deden...
het Van Abbe is inderdaad leuk. Maar op de één of andere manier zie je daar zelden meiden van 15 die vooral van shoppen houden. Dat dan weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven