Weg met Oud & Nieuw

02-10-2014 16:25 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Mijn vriend en ik zouden graag een paar dagen weg willen tijdens Oud en Nieuw. Heeft iemand ervaringen met Oud en Nieuw vieren in een Europese stad?



Londen lijkt ons erg mooi (nergens op gebaseerd haha), maar waar zou het nog meer goed vertoeven zijn tijdens deze dagen?



We hebben geen geldboompje, dus het moet ook nog een beetje betaalbaar zijn haha :P
Betaalbaar met oud en nieuw??? Ehh.....
Alle reacties Link kopieren
Praag
Oh ik dacht; eerst moet zwarte Piet weg en nu moet oud & nieuw ook weg
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam, Erasmusbrug, vuurwerk, hotels genoeg in de omgeving.
verba volant, scripta manent.
Wat vind jij betaalbaar? Je kiest de prijzigste periode van het jaar.

Wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
quote:melbourne88 schreef op 02 oktober 2014 @ 16:25:

...

We hebben geen geldboompje, dus het moet ook nog een beetje betaalbaar zijn haha :PEuh, er is geen tijd en plaats zo duur als verblijven in een wereldstad tijdens kerst en nieuwjaar.
quote:meivogel schreef op 02 oktober 2014 @ 16:50:

Oh ik dacht; eerst moet zwarte Piet weg en nu moet oud & nieuw ook weg



Ja, hahaha! Zo las ik m ook!



Wil je drukte opzoeken of juist niet?
Alle reacties Link kopieren
Jajaja betaalbaar als in ik hoef geen 5 sterren hotel. Een leuke vluchtaanbieding en redelijk normale hotelprijzen vind ik betaalbaar. Zoals nu zijn er deals bij transavia voor 39 euro enkel. Ook tijdens oud en nieuw, en ik vind hier en daar ook echt wel hhotels voor super normale prijzen. Maar het gaat mij vooral om waar iets te beleven valt
Alle reacties Link kopieren
Al eerder geschreven: in veel steden is het van 23.55 tot 0.05 leuk op straat, is er misschien 'ergens' een centraal vuurwerk en daarna vertrekt iedereen naar een kroeg waar ze al lang van te voren kaarten voor hebben gehaald, of gaan ze naar vrienden.



Voor buitenstaanders is er niet zo veel aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Boogschutter10 schreef op 02 oktober 2014 @ 16:48:

PraagInderdaad Praag! Zo sfeervol in de winter!
Ik heb echt een rottijd gehad in Praag met Oud en Nieuw.

Veel agressie, dronkenschap in combinatie met het afsteken van knalvuurwerk.

Ik was heel bang.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 02 oktober 2014 @ 17:31:

[...]





Euh, er is geen tijd en plaats zo duur als verblijven in een wereldstad tijdens kerst en nieuwjaar.~

Dit dus.

Eigenlijk onbetaalbaar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Krakau! Leuk op het plein daar. Mag je je eigen drank meenemen. Alleen geen glazen flessen geloof ik. Wel heel koud, maar vond het fantastisch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven