Wie kent het plaatsje Mirtos op Kreta?

07-02-2008 21:31 12 berichten
Wij gaan 27 april naar Mirtos op Kreta en nu vroeg ik me af of iemand daar wel eens is geweest en of jullie leuke tips hebben om te zien, te doen etc. We hebben de hele week een auto ter beschikking. Alle info is welkom. Op internet is wel wat te vinden, maar niet echt heel veel, vandaar deze vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jaar of tien geleden naar Mirtos geweest.

Het was toen gelukkig nog een rustig dorpje.

Toen ik aankwam op Kreta vond ik het echt vreselijk. De hele noord kust was 1 groot vakantieparadijs.

En ik houd niet van disco's en friet van piet op vakantie.

Maar Mirtos was dus heel anders. Een rustig dorpje met een boulevardje aan een rustig strand.

Veel met de auto eropuitgeweest toen. Was ook een weekje en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Je moet wel mazzel hebben met het weer want het kan nog wel erg fris zijn dan. Wij zaten in een appartement met zwembad maar hebben daar geen gebruik van gemaakt. Veel te koud....

Veel plezier iig!
Hai Neele, dank voor je reactie. Ik kreeg ook de indruk dat het een gezellig klein plaatsje is. We hebben bewust gekozen voor Zuid-Kreta, omdat het daar warmer is dan in het noorden. En wij houden ook niet van Jan Patat en disco's, dus ik denk dat we daar wel goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het je zeker aanbevelen, kijk maar eens op mijn site

http://www.sorgedrager.nl/kreta.html
Leuke website!! Ik heb nu echt heel erg veel zin om te gaan! X-D :sun:
Alle reacties Link kopieren
Leuke site!

Wat betreft het restaurantje; wat kwaliteit betreft helemaal met je eens.

Tot je na een dag of 5 bij de buren gaat eten. Wordt je opeens met de nek aangekeken omdat je niet bij hen eet. Dat vond ik heel vervelend.

Ik heb zelf in Griekenland gewoond in een klein dorpje en daar waren we geen concurenten maar conculega's van elkaar.

Zo zijn grieken vaak, maar Kretenzers zijn toch een appart volkje....
Alle reacties Link kopieren
Hier vind je wat beoordelingen over het plaatsje

Mirtos

en

hier

over appartementen in Mirtos.

T klinkt allemaal zeer relaxed :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dank jullie wel! VC, misschien ook een idee om een keer die kant uit te gaan? :-p

Ik zal op www.vakantiereiswijzer.nl een recensie zetten, zodra we terug zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Naski



Al jaren is Mirtos onze vakantiebestemming, wil je een goede indruk opdoen van het echte Mirtos en sowieso Oost Kreta dan is mijn website met inmiddels 1000+ foto's en films voor jou DE aangewezen plek om alvast 'warm' te lopen voor dit geweldige stukje van Kreta.

[...edit door moderator]

Van harte welkom, geen onzinnige inlog procedures, kijk gerust rond.



Met vriendelijke groeten



[...]



Naski schreef op 07 februari 2008 @ 21:31:

Wij gaan 27 april naar Mirtos op Kreta en nu vroeg ik me af of iemand daar wel eens is geweest en of jullie leuke tips hebben om te zien, te doen etc. We hebben de hele week een auto ter beschikking. Alle info is welkom. Op internet is wel wat te vinden, maar niet echt heel veel, vandaar deze vraag.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 19-06-2010 22:06
Reden: reclame (aangezien het reclame uit 2008 betreft, geen verdere maatregelen.)
% gewijzigd
Ron, dank je wel voor de tip. Ik had jouw site inmiddels gevonden en er staat inderdaad veel goede info op. En prachtige foto's! Hij staat inmiddels bij mijn favorieten. Dus bedankt.
Alle reacties Link kopieren
[... edit door moderator]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 19-06-2010 16:49
Reden: Oproepje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom moderator ?

Gaat om een onschuldige fotowedstrijd op Hyves...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven